Danny, is het van jou uit gezien ook niet makkelijker om ze als user nu te unbannen? Nu moet je steeds maar het 'gezeur' aanhoren van de VBL-users. Als je ze unbant dan heb je geen gezeur meer en dan kan iedereen weer gewoon zijn ding doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:18 schreef Danny het volgende:
op verzoek weer open, hoewel met dit topic het tegenovergestelde wordt bereikt van de doelstelling. Nu staan ze nog voor 1 januari in m'n unbankalender, maar dat kan rap aan langer duren naarmate men blijft zeiken.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:31 schreef lookinforyou het volgende:
Wel een zielig beleid.
Mijn zoontje zit in groep 1 en gedraagt zich soms zo.
Als hij aan het zeuren is om een snoepie, en blijft maar daargaan, dan krijgt ie niks.
En zo komt Danny op mij ook over.
Dan zou hij toch gezichtsverlies lijden! En dat is denk ik het laatste wat hij wilt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Danny, is het van jou uit gezien ook niet makkelijker om ze als user nu te unbannen? Nu moet je steeds maar het 'gezeur' aanhoren van de VBL-users. Als je ze unbant dan heb je geen gezeur meer en dan kan iedereen weer gewoon zijn ding doen.
Precies, slaat nergens op die reden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:20 schreef MaxPower het volgende:
Wat kunnen zij eraan doen dat wij blijven zeiken?
Denk nou eens aan het belang van Fok man.
Welnee, hij krijgt dan een beetje respect terug wat hij nu totaal verspeeld heeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou hij toch gezichtsverlies lijden! En dat is denk ik het laatste wat hij wilt.
Ja dat vind ik ook.. maar ik antwoordde vanuit zijn perspectiefquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Welnee, hij krijgt dan een beetje respect terug wat hij nu totaal verspeeld heeft.
Waarom zou Danny dan gezichtsverlies lijden? Hij is sowieso van plan om ze voor 1 januari te unbannen, dan maakt het toch niet uit of hij ze op 17 oktober, 23 november of 31 december unbant?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou hij toch gezichtsverlies lijden! En dat is denk ik het laatste wat hij wilt.
Wanneer wordt jij es volwassen, en realiseer je dat dit machtsmisbruik is.quote:
Bah, wat een machtsmisbruik en misselijkmakende dreigementen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:18 schreef Danny het volgende:
op verzoek weer open, hoewel met dit topic het tegenovergestelde wordt bereikt van de doelstelling. Nu staan ze nog voor 1 januari in m'n unbankalender, maar dat kan rap aan langer duren naarmate men blijft zeiken.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:33 schreef Eilanden het volgende:
Misschien is het toch beter om dat topic toch te laten rusten, want ik denk niet dat Danny door de reacties hier Vaduz en Suijk sneller zal unbannen....![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:33 schreef Eilanden het volgende:
Misschien is het toch beter om dat topic toch te laten rusten, want ik denk niet dat Danny door de reacties hier Vaduz en Suijk sneller zal unbannen....![]()
Wat wil je dan maril? Het is nu wel duidelijk hoe de VBL-users erover denken en hoe Danny hier over denkt ..... door het 'schelden' hier krijgt Danny heus geen betere bui ... dan lijkt het me ook beter om dit topic voorlopig even te laten rusten. Uiteindelijk willen we Vaduz en Suijk allemaal graag terug!quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uiteindelijk willen we Vaduz en Suijk allemaal graag terug!
Dat begrijp ik best wel, maar door Danny dom en een machtswellusteling te noemen zal de ban van Vaduz en Suijk echt niet sneller voorbij zijn ...... Ik zie ze graag nog voor 1 januari terug en dan lijkt me het beter om de zaak even te laten rustenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om niet te reageren als iemand met zulke domme uitspraken komt.
Machtsmisbruik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:03 schreef maril het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij es volwassen, en realiseer je dat dit machtsmisbruik is.
Neem eens de moeite om dit topic door te nemen dan kan je het zien,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:41 schreef Grimm het volgende:
Ik kom echt onder een hele dikke steen vandaan, maar waarom zijn ze gebanned :/
Ze hebben een permban gekregen omdat ze zijn gaan staken.Dit was na aanleiding van iets in F&F waarbij een mod werd overrulled door een FA. Danny vond de actie niet geslaagd en heeft alle stakende crewmembers eruit gedonderd. Kort Resumequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:48 schreef Grimm het volgende:
Zegt me nog steeds niets
Is die ook te koop in de FOK!shopquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:18 schreef Danny het volgende:
Nu staan ze nog voor 1 januari in m'n unbankalender, maar dat kan rap aan langer duren naarmate men blijft zeiken.
Stakenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben een permban gekregen omdat ze zijn gaan staken. Danny vond de actie niet geslaagd en heeft alle stakende crewmembers eruit gedonderd. Kort Resume![]()
Eentje van 20 weken in 't zuiden van frankrijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef Gollemrulez het volgende:
Was zeker wel een grote steen waar je onder lag?
heb ik al 100 keer gezegd haalt niets uit. En ga vooral door met bashen allemaal, dan wordt het ongetwijfeld een maand later. Of een jaar later. I don't care. Ik ben ze nog steeds liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:49 schreef DarkShine het volgende:
Danny, heb jou nou niet in de gaten dat er alleen maar kritiek komt door de manier van jou 2 posts in dit topic?
Als je nu op een normale manier gezegd had waarom ze van jou nu niet geunbanned worden zonder dat gedreig, klonk meteen een stuk volwassener.
ze zijn niet gebanned omdat ze zijn gaan staken. Ze zijn uit de crew gezet om die reden en gebanned omdat ze een compleet topic van achter de schermen openbaar online plaatsten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben een permban gekregen omdat ze zijn gaan staken.Dit was na aanleiding van iets in F&F waarbij een mod werd overrulled door een FA. Danny vond de actie niet geslaagd en heeft alle stakende crewmembers eruit gedonderd. Kort Resume![]()
Wat hebben zij te maken met reacties van users. Hoe oud was je ook alweer?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef Danny het volgende:
[..]
heb ik al 100 keer gezegd haalt niets uit. En ga vooral door met bashen allemaal, dan wordt het ongetwijfeld een maand later. Of een jaar later. I don't care. Ik ben ze nog steeds liever kwijt dan rijk.
Ow sorry dat wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ze zijn niet gebanned omdat ze zijn gaan staken. Ze zijn uit de crew gezet om die reden en gebanned omdat ze een compleet topic van achter de schermen openbaar online plaatsten.
Kwam 300.zip niet pas ná de banquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ze zijn niet gebanned omdat ze zijn gaan staken. Ze zijn uit de crew gezet om die reden en gebanned omdat ze een compleet topic van achter de schermen openbaar online plaatsten.
hebben ze niks mee te maken. ikzelf begon een beetje te kalmeren en dat word alweer minder. Omdat de wond steeds weer open wordt gereten heb ik steeds weer GEEN zin ze te unbannen. Dus als je ze NIET unbanned wil hebben moet je vooral door blijven zaniken en de situatie blijven oprakelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat hebben zij te maken met reacties van users. Hoe oud was je ook alweer?
dat was een temp ban om het op dat moment niet verder uit de klauwen te laten lopen. Die zou na een dag alweer eraf gegaan zijn, maar ja, toe besloten ze hun collega's (AL hun collega's) een dolk tussen de ribben te steken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:16 schreef Svensational het volgende:
Kwam 300.zip niet pas ná de banOf heb ik dat nu fout?
laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vraag me af of ze uberhaupt nog willen terugkomen.
Danny, als je ze unbanned dan ben je toch gelijk van het gezeur af en heb je toch ook geen wond die wordt opengereten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:16 schreef Danny het volgende:
[..]
hebben ze niks mee te maken. ikzelf begon een beetje te kalmeren en dat word alweer minder. Omdat de wond steeds weer open wordt gereten heb ik steeds weer GEEN zin ze te unbannen. Dus als je ze NIET unbanned wil hebben moet je vooral door blijven zaniken en de situatie blijven oprakelen
Waren dat alleen Vaduz en Suijk of ook andere ex modjes?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was een temp ban om het op dat moment niet verder uit de klauwen te laten lopen. Die zou na een dag alweer eraf gegaan zijn, maar ja, toe besloten ze hun collega's (AL hun collega's) een dolk tussen de ribben te steken.
Tsja, je kan dit topic ook gewoon negeren. Of je hangt er een slotje aan, Stalinistisch bezig ben je toch alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:16 schreef Danny het volgende:
[..]
hebben ze niks mee te maken. ikzelf begon een beetje te kalmeren en dat word alweer minder. Omdat de wond steeds weer open wordt gereten heb ik steeds weer GEEN zin ze te unbannen. Dus als je ze NIET unbanned wil hebben moet je vooral door blijven zaniken en de situatie blijven oprakelen
en jij bent gebanned. ga lekker je mama afzeiken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, je kan dit topic ook gewoon negeren. Of je hangt er een slotje aan, Stalinistisch bezig ben je toch al.
Ah, duidelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was een temp ban om het op dat moment niet verder uit de klauwen te laten lopen. Die zou na een dag alweer eraf gegaan zijn, maar ja, toe besloten ze hun collega's (AL hun collega's) een dolk tussen de ribben te steken.
Lekker signaal zend je dan uit:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Danny, als je ze unbanned dan ben je toch gelijk van het gezeur af en heb je toch ook geen wond die wordt opengereten?
Let ff op z'n pi.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
en jij bent gebanned. ga lekker je mama afzeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |