abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:41:28 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42753419
Laten we het verder maar weer over Vaduz en Suijk hebben en niet over mij en eventueel wel of niet lekken.

Veel belangrijker is dat die 2 leuke users hopelijk gewoon binnenkort weer mogen posten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_42753458
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
Laten we het verder maar weer over Vaduz en Suijk hebben en niet over mij en eventueel wel of niet lekken.

Veel belangrijker is dat die 2 leuke users hopelijk gewoon binnenkort weer mogen posten.
Die ander 14 waren ook leuk hoor .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_42754386
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:

[..]

Die ander 14 waren ook leuk hoor .
Ach, van die 14 was van minstens 3 bekend dat ze in het verleden verschillende topics uit crewfora hadden gelekt. Desondanks werden ze de crew in teruggevraagd. Die mensen kan je leuk vinden, maar ik vind het vooral sneu dat mensen die niet van alle streken op de hoogte waren daar de dupe van zijn geworden en blijven dankzij danny's koppigheid.
pi_42755432
Matige actie om die solli van golfer naar buiten te brengen op deze manier
pi_42755601
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:19 schreef Eilanden het volgende:
De sfeer hier wordt er met dag dag 'beter' op
Er worden nu eindelijk eens dingen uitgesproken, dat vind ik wel goed. Ik heb na die rotactie nooit meer met yvonne kunnen praten zonder dat dit als ruis op de achtergrond speelde - we krijgen er telkens mot over - het is misschien tijd om eens schoon schip te maken, ook voor Danny lijkt me dat goed, als ie het nog steeds als een open wond ervaart. Er zijn van alle kanten dingen misgegaan en niemand verdient de schoonheidsprijs, kleine dingen zijn opgeblazen en belangrijke dingen over het hoofd gezien en er is iets teveel koppigheid en trots in het spel. Laten we daar toch overheen stappen, dat heb ik de eerste avond op Fok-radio al geroepen maar toen was het allemaal nog zo broos en was ik ook nog te boos. Maar degene met de grote bekken zoals ik, die posten hier wel rustig door, terwijl Suijk en Vaduz hier lange tijd niet konden zijn, en dat vind ik echt heel verdrietig. Het zijn echt jongens met een klein hartje en zonder kwaad in de zin.
pi_42757548
De Fa's laten zich hier weer van hun sterkste kant zien hoor!

Koning.
pi_42758115
Wat kunnen mensen leven voor een forum zeg .
pi_42758881
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef DarkShine het volgende:

Het gaat hier om de modjes met een, zinlone, ban terug op het forum te krijgen en jullie vallen Golfer aan?
Nee, ik mep, na maanden gezuig van de kant van golfer, eindelijk een keertje terug.
Je kunt het balletje bij mij neerleggen en grote schande roepen, hoor (alsof hier een staatsgeheim onthuld wordt, zeg, doe me een lol ), als iedereen zich daar prettiger bij voelt, leef je uit.

Actie is reactie, en ik heb vanaf het begin niets anders dan een leuk VBL-forum voor ogen gehad, en m'n best gedaan daar geschikte mods voor te vinden.
Als je dat dan in VBL komt melden, de discussie op een nette manier wil aangaan, krijg je een partijtje bagger over je heen waar je broek tot ver over je enkels van af zakt.

Je moet opzouten, je bent een werkloos wijf in de overgang ( ) en je hebt hier als FA niets te zoeken, in ONS forum.
Ja, da's natuurlijk haske netjes, en correct.
Uh-huh.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_42759023
Ouwe koeien zijn dat. Heeft-ie toch een ban voor gekregen?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 00:31:03 #285
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42759142
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef Beschouw het volgende:
Ouwe koeien zijn dat. Heeft-ie toch een ban voor gekregen?
Mensen uitschelden die nog wat proberen is ook niet netjes, (en dat was niet golfer)

Ik zit niet in de crew, nooit gezeten maar ik kan me weerstand van dat gemekker en gejammer ook wel voorstellen.

Wat een treurig topic is dit geworden, ik kan me bijna niet voorstellen dat de twee goede mods (vaduz-Suijk) met dit geklooi en gezemel nog iets leuks hebben.

De steun is leuk, de manier waarop wordt een beetje pathetisch.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42759186
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:31 schreef popolon het volgende:

[..]

Wat een treurig topic is dit.
pi_42759309
De steun is natuurlijk aardig en ik zie Suijk en Vaduz ook graag terugkeren, want het zijn goede jongens en toevoegende users voor voetbal. Alleen ik denk niet dat we met ze allen moeten door -en overdrijven. Dit topic komt bij mij nu gewoon over als een goede reden om eens lekker te rellen door sommige users.

Da_Sandman maakte kenbaar te stoppen met modden (met als reden dat Suijk en Vaduz niet zijn teruggekeerd), en gelijk wordt dit topic gekickt na 1,5 maand en wordt er weer gereld en geschreeuwd. Waarom dan niet in de tussentijd, tussen de bans en het aftreden van Da_Sandman?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42759827
Het wordt steeds leuker
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:01:12 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42759865
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:19 schreef shmoopy het volgende:

Nee, ik mep, na maanden gezuig van de kant van golfer, eindelijk een keertje terug.
Ach gossie.
Het zit je nog steeds dwars dat ik je in november vorig jaar een slechte FA noemde?
Maandenlang gezuig.
Zielepiet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_42759965
Hé! Godverdomme. Het gaat hier over Suijk en Vaduz, gooien jullie even ergens anders met modder naar elkaar? Wie er nou wel of geen gelijk heeft in deze kwestie, vecht dat maar ergens anders uit. Belachelijk dat dat hier moet gebeuren. Prima dat dingen uitgesproken worden, maar dan wel over de ban van Suijk en Vaduz. Bah.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:17:47 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42760150
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Hé! Godverdomme. Het gaat hier over Suijk en Vaduz, gooien jullie even ergens anders met modder naar elkaar? Wie er nou wel of geen gelijk heeft in deze kwestie, vecht dat maar ergens anders uit. Belachelijk dat dat hier moet gebeuren. Prima dat dingen uitgesproken worden, maar dan wel over de ban van Suijk en Vaduz. Bah.
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook niet waarom Shmoopy dit topic opeens zo nodig moest vervuilen met gelek en gedoe vanuit het verleden tussen haar en mij.
Tot vanavond had ik trouwens overigens ook nog nooit gepost in dit topic.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42760304
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef golfer het volgende:

[..]
Maar je steunt toch wel betuig aan Suijk en Vaduz...?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:29:41 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42760362
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:25 schreef Gollemrulez het volgende:

Maar je steunt toch wel betuig aan Suijk en Vaduz...?
Uiteraard en aan die ander 14 gebande mods ook.
Maar vooral omdat ik weet dat Suijk en Vaduz geen kwade opzet hadden met het ondertekenen van die staakpetitie (die ik trouwens ook vanaf het begin heb afgekeurd, maar dat niet mocht posten omdat ik geband was).
Ik ken ze goeg genoeg om te weten dat ze nooit bewust Fok! schade hebben willen aanbrengen.
Het blijft jammer dat Danny het nog steeds zo voelt.

Free Suijk en Vaduz!
Poef.....gone! ©golfer
  Admin woensdag 18 oktober 2006 @ 01:30:46 #294
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42760381
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook niet waarom Shmoopy dit topic opeens zo nodig moest vervuilen met gelek en gedoe vanuit het verleden tussen haar en mij.
Misschien door je gezanik afgelopen nacht?
Ik roep maar wat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_42760393
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 18 oktober 2006 @ 01:35:53 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42760462
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:30 schreef yvonne het volgende:

Ik roep maar wat.
Inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
  Admin woensdag 18 oktober 2006 @ 01:39:49 #297
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42760514
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:31 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Ja sorry, het werkt twee kanten op, maandenlang gezuig, getroll en gestalk op MSN en dan moet je je kop maar houden.
Wat denk je, dat we blind zijn wat hier gepost werd?
Tong is de enige die het begreep en ophield, dat was in FB, Danny gaf HEEL duidelijk aan, kap nou met dit gedoe, de bans worden gewoonweg langer, maar nee, er moets en zou doogezeurd worden.
In HOOLS in dit topic, in het welkomtopic van Messenga, in jouw topic, leuk echt.
Ik heb SCH diverse malen gezegd te stoppen ( FB was dat) hoe eerder je stopt hoe eerder unban, nee, ik was laf, dit dat zus en zo, mijn schuld, verantwoording, jahdahjahdah, en dan zie je hoe een nieuwe mod "even "begroet wordt,
heel positief allemaal..
Oftewel, ik begrijp shmoopy volkomen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 18 oktober 2006 @ 01:40:08 #298
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42760519
Leuk om te lezen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Admin woensdag 18 oktober 2006 @ 01:40:59 #299
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42760533
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Inderdaad.
Onzin.
Dat jochie post nauwelijks in VBL.
En een voorsprong als mod hebben als PUB-mod in VBL is ongeveeer dezelfde vergelijking als een willekeurige FA die affiniteit met VBL zou hebben, of een willekeurige OUD/FOT-mod aanstellen als mod in VBL, alleen omdat hij/zij weten hoe die mod-knopjes werken.
Nog nooit een origineel topic in VBL geopend hebben, nog nooit echt meegepost hebben in echt VBL-gerelateerde topics, behalve live-verslagen-meuk, is voor mij geen reden om zo iemand aan te stellen.
Hij zou iets meer krediet hebben moeten opbouwen, voordat de FA's die ook de ballen verstand hebben van ONS forum, om geaccepterd te moeten worden.
[..]

Ik vind Bossie een prima mod, maar de reden om aan te blijven vind ik minder. Ik respecteer jouw beslissing veel meer en had gehoopt dat de die-hards VBL users/mods net zo principieel zouden zijn.

Admin woensdag 18 oktober 2006 @ 01:41:49 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42760543
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 01:40 schreef static het volgende:
Leuk om te lezen.
Te laat, bijna vol

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')