Die ander 14 waren ook leuk hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
Laten we het verder maar weer over Vaduz en Suijk hebben en niet over mij en eventueel wel of niet lekken.
Veel belangrijker is dat die 2 leuke users hopelijk gewoon binnenkort weer mogen posten.
Ach, van die 14 was van minstens 3 bekend dat ze in het verleden verschillende topics uit crewfora hadden gelekt. Desondanks werden ze de crew in teruggevraagd. Die mensen kan je leuk vinden, maar ik vind het vooral sneu dat mensen die niet van alle streken op de hoogte waren daar de dupe van zijn geworden en blijven dankzij danny's koppigheid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ander 14 waren ook leuk hoor.
Er worden nu eindelijk eens dingen uitgesproken, dat vind ik wel goed. Ik heb na die rotactie nooit meer met yvonne kunnen praten zonder dat dit als ruis op de achtergrond speelde - we krijgen er telkens mot over - het is misschien tijd om eens schoon schip te maken, ook voor Danny lijkt me dat goed, als ie het nog steeds als een open wond ervaart. Er zijn van alle kanten dingen misgegaan en niemand verdient de schoonheidsprijs, kleine dingen zijn opgeblazen en belangrijke dingen over het hoofd gezien en er is iets teveel koppigheid en trots in het spel. Laten we daar toch overheen stappen, dat heb ik de eerste avond op Fok-radio al geroepen maar toen was het allemaal nog zo broos en was ik ook nog te boos. Maar degene met de grote bekken zoals ik, die posten hier wel rustig door, terwijl Suijk en Vaduz hier lange tijd niet konden zijn, en dat vind ik echt heel verdrietig. Het zijn echt jongens met een klein hartje en zonder kwaad in de zin.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:19 schreef Eilanden het volgende:
De sfeer hier wordt er met dag dag 'beter' op
Nee, ik mep, na maanden gezuig van de kant van golfer, eindelijk een keertje terug.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef DarkShine het volgende:
Het gaat hier om de modjes met een, zinlone, ban terug op het forum te krijgen en jullie vallen Golfer aan?
Mensen uitschelden die nog wat proberen is ook niet netjes, (en dat was niet golfer)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef Beschouw het volgende:
Ouwe koeien zijn dat. Heeft-ie toch een ban voor gekregen?
Ach gossie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:19 schreef shmoopy het volgende:
Nee, ik mep, na maanden gezuig van de kant van golfer, eindelijk een keertje terug.
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook niet waarom Shmoopy dit topic opeens zo nodig moest vervuilen met gelek en gedoe vanuit het verleden tussen haar en mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Hé! Godverdomme. Het gaat hier over Suijk en Vaduz, gooien jullie even ergens anders met modder naar elkaar? Wie er nou wel of geen gelijk heeft in deze kwestie, vecht dat maar ergens anders uit. Belachelijk dat dat hier moet gebeuren. Prima dat dingen uitgesproken worden, maar dan wel over de ban van Suijk en Vaduz. Bah.
Maar je steunt toch wel betuig aan Suijk en Vaduz...?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Tot vanavond had ik trouwens overigens ook nog nooit gepost in dit topic.
Uiteraard en aan die ander 14 gebande mods ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Maar je steunt toch wel betuig aan Suijk en Vaduz...?
Misschien door je gezanik afgelopen nacht?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook niet waarom Shmoopy dit topic opeens zo nodig moest vervuilen met gelek en gedoe vanuit het verleden tussen haar en mij.
Tot vanavond had ik trouwens overigens ook nog nooit gepost in dit topic.
Inderdaad.quote:
Ja sorry, het werkt twee kanten op, maandenlang gezuig, getroll en gestalk op MSN en dan moet je je kop maar houden.quote:
Onzin.quote:
Te laat, bijna volquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |