Ik heb het over vrouwenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:02 schreef kit_bit het volgende:
dus als jij 50 bent doe je ook niet meer aan seks. gut, saai leven ga jij krijgen zeg.![]()
Ben jij nog geen 35quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dus boven de 35 mogen vrouwen geen strings meer dragen?![]()
Wat moet ik over een paar jaar dan aantrekken ?
Ik weet 't goed gemaakt, ik geef je een complimentje omdat je nog zo jong en fris in je vel zit en ik mag met je dochter uitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon expres.![]()
Deal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet 't goed gemaakt, ik geef je een complimentje omdat je nog zo jong en fris in je vel zit en ik mag met je dochter uit![]()
.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:35 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ik werd op slag verliefd op Ratelslangetje.
Liefde op het eerste gezicht![]()
Dan is de string verdwenenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:54 schreef Catch22- het volgende:
beter een vrouw van 42 met een string dan een vrouw met een string maatje 42
Draag jij strings?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:09 schreef PsyCha het volgende:
jij klaagt ook over alles en iedereen
Je moest es weten wat voor opleving die wijven vanaf 30 meemakenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Loopt er toenstraks zo'n vrouw voor me in de stad. Opzich een best goed figuurtje, dus ik dacht check ff die kont. Ja hoor, stringetje, lekkere witte broek aan, dus ik dacht dat zit wel snor![]()
Totdat ze een winkel inliep en ik haar kop bekeek, was het een vrouw van in de 50 ofzo met een trollenkop ala Yvonne (nee zij was het niet)![]()
![]()
![]()
Echt ik zo: Wtf![]()
Dus ben ik er eens op gaan letten tijdens mijn ronde tussen het winkelend publiek, en ja hoor...... veel meer van die midlifecriserts en ouder dragen stringsEn waarvoor ? Sex hebben ze toch niet meer en niemand vind hun toch lekker
![]()
Kijk als je nou een MILF was alez, maar iedereen draagt die dingen tegenwoordig.
Boven de 35 zouden ze strings niet meer mogen verkopen. GADVERDAMME. Ik denk er gewoon al sinds vanmiddag aan![]()
![]()
![]()
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/897674/1/50#40745659]zaterdag 12 augustus 2006 , was het een vrouw van in de 50 ofzo met een trollenkop ala Yvonne
Wijven van 42quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:54 schreef Catch22- het volgende:
beter een vrouw van 42 met een string dan een vrouw met een string maatje 42
die linker lijkt op maikuulquote:
UFO? WTF Maikuuul. Zoeen vliegend object?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Lelijke MILF wijven
U.F.O zou je denken ?
Kijk een paar posts boven mequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
UFO? WTF Maikuuul. Zoeen vliegend object?
kijk hier maar naar, Bier en Tietenquote:
Dit was voor mij het winnende argument (voor alles).quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kijk hier maar naar, Bier en Tieten![]()
[afbeelding]
Wie bepaalt wat leuk is? Moeten alle vrouwen zich schikken naar jouw mening?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
Alleen leuke vrouwen mogen van mij strings dragen.
Niet alleen die van hem. Ook die van mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:37 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat leuk is? Moeten alle vrouwen zich schikken naar jouw mening?
EEN VROUW VAN 60 POST EN HEEFT EEN STRING AAN !!!! PAS OP!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:07 schreef Taurus het volgende:
Een string zegt niet 'ik wil seks' of 'ik ben sexy'. Het is puur bedoeld om geen lijntjes door je broek heen te zien van 'n onderbroek. Dat mannen 't sexy zijn gaan vinden is 'n bijwerking.
Verder vind ik de openingspost en sommige reacties gewoonweg te simpel/dom om nog meer op in te gaan.
Ik ben dus geïndoctrineerd door TMF en MTVquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:07 schreef Taurus het volgende:
Een string zegt niet 'ik wil seks' of 'ik ben sexy'. Het is puur bedoeld om geen lijntjes door je broek heen te zien van 'n onderbroek. Dat mannen 't sexy zijn gaan vinden is 'n bijwerking.
Verder vind ik de openingspost en sommige reacties gewoonweg te simpel/dom om nog meer op in te gaan.
Juistquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik ben dus geïndoctrineerd door TMF en MTV![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |