en daar gaat het tenslotte om: hoe het er uit ziet .....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
omgdat is zo lelijk he kom op je bent een man dan kan je toch ook wel met 1 hand sturen
![]()
Je was me voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef AnnaStesia het volgende:
10 voor 10 rijden?
Lijkt me erg ongemakkelijk.
jah waarom zou je de lelijke manier kiezen als de coole manier ook goed isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en daar gaat het tenslotte om: hoe het er uit ziet .....![]()
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef 2609 het volgende:
ik hou mn hand altijd gewoon op 12 uur dat stuurt ook lekker zo met 1 hand
Gangster tochquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....![]()
En dan zitten ze ook nog overdreven rechtopquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
omgdat is zo lelijk he kom op je bent een man dan kan je toch ook wel met 1 hand sturen
![]()
niet helemaal maar wel stukje jah armsteun weetjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vergeet niet de rechterhand aan de pook vanaf het moment van wegrijden tot het moment van aankomst. Ook al ga je van Tilburg naar Groningen. Stoer ben je of je bent het niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
in een personenauto?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
Ik heb zon bal op het stuur gezet, dat is pas relaxed.
En dan maar denken dat ze er stoer uitzien ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:45 schreef aaipod het volgende:
[..]
Vergeet niet de rechterhand aan de pook vanaf het moment van wegrijden tot het moment van aankomst. Ook al ga je van Tilburg naar Groningen. Stoer ben je of je bent het niet.
Foto's/prijs?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
Wahaha, als een vrachtwagenchauffeur?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
Ik hang een stukje naar links, ik heb aan de rechterkant namelijk geen armsteunquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo'n verlengde pook is veel vetter, zodat je die doodskop boven het raam uit ziet stekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:48 schreef Piovan het volgende:
Ik ben van plan om 4 ballen op het stuur te zetten, dan kan ik telkens een beetje anders sturen.
PS Ik heb ook een doodskop op de pook geplakt
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef ChrisJX het volgende:
TS is zo'n patsertje dat z'n stoel ver naar achteren heeft gezet en met één gestrekte arm op 12 uur rijdt?
jonge dan heb je het ook wel over wat anders als ik harder dan 200 rij dan doe ik bij inhalen ook weleens mn rechterhand aan het stuur maar wel onderaan anders zien mensen het misschienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Weleens een rallycourreur met een handje aan het stuur gezien,
Whahaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef Piovan het volgende:
ook nog die ventjes die 10 voor 10 rijden
Echt driften doe je met 1 handquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Mensen die echt kunnen autorijden rijden idd met 2 handen op het stuur. En ook redelijk rechtop.
Weleens een rallycourreur met een handje aan het stuur gezien, weleens een klapband gehad?
4 wieldriftje?
Jammer genoeg lijkt de Nederlandse wegsituatie niet op de rally omstandigheden (dat zou het rijden wel een stuk leuker makenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Mensen die echt kunnen autorijden rijden idd met 2 handen op het stuur. En ook redelijk rechtop.
Weleens een rallycourreur met een handje aan het stuur gezien, weleens een klapband gehad?
4 wieldriftje?
Dan neem je de goede wegen niet. Overigens is de snelweg een ander verhaal natuurlijk al heb ik weleens een klapband gehad waarbij je weldegelijk beide handen nodig hebt. Ook het ontwijken van wild gaat net iets lekkerder met een actieve houding.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:54 schreef Joppy het volgende:
[..]
Jammer genoeg lijkt de Nederlandse wegsituatie niet op de rally omstandigheden (dat zou het rijden wel een stuk leuker maken). En als ik naar de andere kant van het land tuf, wil ik dat wel enigzins ontspannen doen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef ChrisJX het volgende:
TS is zo'n patsertje dat z'n stoel ver naar achteren heeft gezet en met één gestrekte arm op 12 uur rijdt?
En tegelijkertijd een sjekkie draaien ook nog!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Borkydude het volgende:
Echt mannen sturen met de knieën, 1 hand uit raam, 1 op de pook.
Die mensen op de foto zijn allemaal dood !!!1111 !!111quote:
Op een polderweggetje waar ik even gas wil geven heb ik dan wel weer vaak beide handen aan het stuur.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:57 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dan neem je de goede wegen niet. Overigens is de snelweg een ander verhaal natuurlijk al heb ik weleens een klapband gehad waarbij je weldegelijk beide handen nodig hebt. Ook het ontwijken van wild gaat net iets lekkerder met een actieve houding.
zoals ik al zei, dat is een ander verhaal dan het suffe snelweg rijden (alhoewel je dat natuurlijk ook zo leuk kan maken als je zelf wilquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:02 schreef densmee het volgende:
zoek landweggetjes op schakel een versnelling terug en ga flink planken en dan met een hand
been there: met 130 een klapband linksvoor... 1hand is ruim voldoende om de vangrail te raken hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
4 wieldriftje?
Tot je eens een keer een klapband krijgt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef Piovan het volgende:
een losse hand onder over het stuur is voldoende
Het probleem is dat ik gewoon niet van met twee handen sturen hou.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:19 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Tot je eens een keer een klapband krijgt.
En hoe vaak gebeurt dat tegenwoordig nog? 'tuurlijk, je bent de lul als 't gebeurd, maar als ik zo in m'n kennissenkring rondkijk heeft er nog nooit iemand een klapband gehad zonder aanleiding (zoals een stoeprandje meenemen, of door extreem slecht wegdek met afgebroken stukken asfalt en kuilen van 10cm of meer). Met goede banden en een bandenspanning die aan de belasting is aangepast is de kans op een klapband tegenwoordig vrijwel nihil.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:19 schreef doemaardrie het volgende:
[..]Tot je eens een keer een klapband krijgt.
zo bal van de pomp nee laat maar, vol met ziektes enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik gewoon niet van met twee handen sturen hou.
Die andere hand is wel altijd in de buurt enzo, maarja als je zo moet denken zit je gespannen achter the weel.
Maarja mijn chaufeursbal is ook wel een uitvinding hoor.
ja die is zo coolquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah waarom zou je de lelijke manier kiezen als de coole manier ook goed is![]()
Dat is echt gay, alsof je stuur zo smerig is. Net als een knop aan je stuur trouwens, ook bij vrachtwagens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:30 schreef Bunny_feet het volgende:
Het kan nóg erger: mensen die met witte handschoenen aan rijden (eergisteren nog gezien) of met lederen vingertop-loze handschoenen![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ik heb geen stuurbekrachtiging, dus niet alles is met 1 hand te doen, maar normaal heb ik een aan het stuur en de andere zweeft wat door de auto, Pook ff poetsen, nr. skippen enz enz
omgquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ik heb geen stuurbekrachtiging, dus niet alles is met 1 hand te doen, maar normaal heb ik een aan het stuur en de andere zweeft wat door de auto, Pook ff poetsen, nr. skippen enz enz
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:32 schreef Aarde het volgende:
[..]
ja die is zo cool
kijk dat het risico op een ernstig ongeluk iets toeneemt, who cares
we hebben een
L
O
S
E
RLOSER !!!
![]()
HA.. ! de ouderwetse versnellingspook hanger!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Borkydude het volgende:
Tja, met een oude Honda Civic die is opgeleukt met Autostyle-zooi wordt het moeilijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef dop het volgende:
[afbeelding]
deze heeft ook geen stuur bekrachtiging, maar ik vraag me af of jij ooit zo cool zult worden
en niet te vergeten de stereo op standje hoofdpijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:42 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Tja, met een oude Honda Civic die is opgeleukt met Autostyle-zooi wordt het moeilijkDan maar cool sturen
.
Met van die vette Sony Explod® speakerts.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef dop het volgende:
[..]
en niet te vergeten de stereo op standje hoofdpijn![]()
euhm.. hoe vaak schakel je in een bocht? bovendien is schakelen in een bocht niet handig als het glad is (nat wegdek, bladeren, sneeuw, ijzel)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef x302 het volgende:
linkerhand op 1 of 2 uur, beste manier om te sturen met 1 hand: mocht je links zitten zou je je rechterhand op 10 of 11 uur hebben.
12 uur geeft eerder problemen bij sterk naar links draaien, dan zit je makkelijker met je hand op 6 uur en daar moet je omhoog duwen :p gaat moeilijker
anderzijds naar rechts draaien met auto -> zit je wel eerder aan 6 uur (onderaan), maar met je linkerhand kun je makkelijker omhoog gaan langs de linkerkant van je stuur
rally piloten hebben hun versnellingen aan hun stuur, vandaar dat ze 2 handen aan 't stuur hebben
met stuurbekrachtiging stuur ik beter met 1 hand op 2 uur dan met 2 handen op tien voor tien. Wel een goed stuur hebben, zodat je hand niet wegslipt
Als je gewend bent om met 2 handen te sturen dan kun je tijdens het sturen niet schakelen en al helemaal niet als je ene hand op 10 uur staat.
Hoevaak sneeuwt het hier?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
euhm.. hoe vaak schakel je in een bocht? bovendien is schakelen in een bocht niet handig als het glad is (nat wegdek, bladeren, sneeuw, ijzel)
wat is dat voor een gare autoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef dop het volgende:
[afbeelding]
deze heeft ook geen stuur bekrachtiging, maar ik vraag me af of jij ooit zo cool zult worden
driften doe je met een handrem en RWDquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
4 wieldriftje?
Ik heb het de laatse 10 jaar toch wel een keer of 4 meegemaakt. Noem het pech maar als je linkervoorband ontploft ben je wel blij als je allebei je handen aan het stuur hebt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef JF_ het volgende:
[..]
En hoe vaak gebeurt dat tegenwoordig nog? 'tuurlijk, je bent de lul als 't gebeurd, maar als ik zo in m'n kennissenkring rondkijk heeft er nog nooit iemand een klapband gehad zonder aanleiding (zoals een stoeprandje meenemen, of door extreem slecht wegdek met afgebroken stukken asfalt en kuilen van 10cm of meer). Met goede banden en een bandenspanning die aan de belasting is aangepast is de kans op een klapband tegenwoordig vrijwel nihil.
de kans is nihil.. en toch heb ik er ooit een keer mee meegemaakt.. mevrouw hield ons in op de snelweg, rechterachterband klapt, vervolgens spint ze, en wij knallen er bovenop. 2 seconden, en alles was gebeurt.. in die tijd krijg je misschien wel je linkerhand op je stuur, maar er iets mee beginnen gaat dan niet meer. als we niet naar links uitgeweken hadden, hadden we in haar deur gezeten, en had mevrouw het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen.. (de schade was nu dat de gehele voorkant van de auto naar rechts wees. er zat dus een complete knik in de auto.) beide auto's total loss trouwens..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef JF_ het volgende:
En hoe vaak gebeurt dat tegenwoordig nog? 'tuurlijk, je bent de lul als 't gebeurd, maar als ik zo in m'n kennissenkring rondkijk heeft er nog nooit iemand een klapband gehad zonder aanleiding (zoals een stoeprandje meenemen, of door extreem slecht wegdek met afgebroken stukken asfalt en kuilen van 10cm of meer). Met goede banden en een bandenspanning die aan de belasting is aangepast is de kans op een klapband tegenwoordig vrijwel nihil.
Volgens mij is het best pijnlijk als je een botsing maakt en je met één hand de bovenkant van je stuur vast hebt terwijl je airbag uit je stuur schiet. Dan knalt je arm keihard tegen je harses. Je kan een stuk sneller reageren als je 2 handen aan het stuur hebt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
![]()
Ja, dat krijg je er nu van.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die mensen op de foto zijn allemaal dood !!!1111 !!111
Juistquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Borkydude het volgende:
Lijkt me ook bijzonder onhandig met 2 handen op tien voor tien (dan heb je ze namelijk op dezelfde plek).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef x302 het volgende:
met stuurbekrachtiging stuur ik beter met 1 hand op 2 uur dan met 2 handen op tien voor tien. Wel een goed stuur hebben, zodat je hand niet wegslipt
mercedes 300SLquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:05 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is dat voor een gare autovan jezus geweest ofzo hij ziet er wel zo oud uit
Ik verdenk je ook van een Golf 2 GTI, een Kadett GSI of een oude Honda CRX.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef 2609 het volgende:
ik hou mn hand altijd gewoon op 12 uur dat stuurt ook lekker zo met 1 hand
Is beter eigenlijk, meer contact met je bolide.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:36 schreef 2609 het volgende:
[..]
omghoe kun je geen stuurbekrachtiging hebben
zeg ik toch dat dat niet handig isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me ook bijzonder onhandig met 2 handen op tien voor tien (dan heb je ze namelijk op dezelfde plek).
e46 m3quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:32 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
mercedes 300SL
wat voor bak rijdt jij dan?![]()
Zou je ze dan wel op kwart voor 3 willen houden en NIET op tien voor 2? Het slechtste wat je trouwens in dat geval kunt hebben, is als je je handen om het stuur heen hebt (en je dus met je vingertoppen je palm weer raakt).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:23 schreef Equinix het volgende:
[..]
Volgens mij is het best pijnlijk als je een botsing maakt en je met één hand de bovenkant van je stuur vast hebt terwijl je airbag uit je stuur schiet. Dan knalt je arm keihard tegen je harses.
nederlands gewoonquote:
Vind je het gek? Hij is kansloos, kun je ook al zien aan zijn usericon...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:08 schreef Rekkie het volgende:
Oh mijn god het zou voor de verandering ook een keer geen kansloos topic zijn van 2609
Op zich vind ik dit ook wel veelzeggend:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:03 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij is kansloos, kun je ook al zien aan zijn usericon...
Typerend voor figuren buiten de randstad. Wie gaat er nou in jesusnaam "he" in zo'n zin gebruiken, alsof je nog even door iemand anders je mening geconformeerd wil zien worden ofzo... Ongeveer net zo erg als iemand uit het zuiden met zo'n zachte g die claimt "chabber" te zijn, met zo'n achterhaald tenue bestaande uit een kostschooluniformpje, een bomberjack van Angerfist / MOH / CSR en een Lonsdalepetje...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
hoe kan dat stuurt ie dan ook enzo?? en wat als er iemand voor je remtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik rij helemaal zonder handen en ook zonder voeten. Ik spreek op de Navman mijn bestemming in en mijn auto rijdt vanzelf naar de bestemming
kinderen horen niet thuis op de snelweg, maar aan de lijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:47 schreef Bensel het volgende:
1 hand aan het stuur gaat goed.. totdat je ineens plotseling moet uitwijken voor een kind... en je niet snel genoeg kunt reageren. waarbij je Of het kind overrijdt, of net genoeg weet uit te wijken, maar niet genoeg kunt controle krijgt, o die tegemoetkomende auto te onwtijken, waarna je terugveert, en alsnog het kind overrijd
dat is een Daimler Benz Goldwing, slechts een paar ton waard en gezien als een van 's werelds klassieke supercars... achterlijke gladioolquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:05 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is dat voor een gare autovan jezus geweest ofzo hij ziet er wel zo oud uit
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:08 schreef Rekkie het volgende:
Oh mijn god het zou voor de verandering ook een keer geen kansloos topic zijn van 2609
Zo is het! Die kinderen van tegenwoordig denken dat de hele wereld van hun is. Oprotten naar de speeltuin, smerige onderkruipsels.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kinderen horen niet thuis op de snelweg, maar aan de lijn.
ssstt ontmoedig hem nou niet, hij spaart ervoor met 5 krantenwijken en fietst zich elke ochtend suf.quote:
Nee dat zijn van die gasten die klein zijn en dan net door het stukje tussen de ruitenwissers de weg kunnen zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:07 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik snap sowieso het hele punt niet van dat stuurhangen, is dat gekopieerd van de echte gangsters in de VS die bang zijn neergeschoten te worden door het zijraam ofzo?
Echte mannen kunnen zonder stuurbekrachtiging rijdenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:36 schreef 2609 het volgende:
[..]
omghoe kun je geen stuurbekrachtiging hebben
Maar blijf geloven dat hij werkelijk een M3 rijdt hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Richboy![]()
Vette bak die M3, is die van jou ook begrenst??
Bij nader inzien, wil ik eigenlijk wel een foto zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar blijf geloven dat hij werkelijk een M3 rijdt hoor
was jah.. inmiddels staat ie al op mijn naam want hij krijgt morgen zn nieuwe autoquote:
Gullwing, achterlijke gladiool.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat is een Daimler Benz Goldwing, slechts een paar ton waard en gezien als een van 's werelds klassieke supercars... achterlijke gladiool
Nou eerlijk gezegd heb ik meestal wel 2 handen aan het stuur en zit ook rechtop. Maar dat ligt er meer aan dat ik anders niet in de auto pas.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:44 schreef Joppy het volgende:
[..]
En dan zitten ze ook nog overdreven rechtop
Niet dat het mij uit maakt hoe iemand zit, maar kom op, dat kan toch niet comfortabel zijn?
Jij rijdt als een rallycoureur? Driften op de snelweg enzo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
4 wieldriftje?
hahahaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:55 schreef AstroStart het volgende:
Patsertjes. Ik zie jullie volgende week wel in een naburige sloot.
Ik rijd lekker 10 voor 2. Veilig, makkelijk en het rijdt lekkerder.
Dan heb je gewoon een te kleine auto!quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:38 schreef Fester het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd heb ik meestal wel 2 handen aan het stuur en zit ook rechtop. Maar dat ligt er meer aan dat ik anders niet in de auto pas.
Knieen komen bijna tegen de richtingaanwijzer en ruitenwisser-handle aan en de stoel staat dan in de achterste stand.
In- en uitstappen is dan ook wat lastig. Instappen met de rechter-knie eerst.
Maar goed, als ik dus met de handen het stuur aan de onderkant vast zou moeten houden, zit ik dus nogal krampachtig en kan mijn elleboog niet kwijt en om die nou bij het raam te leggen is ook zo zielig en de hele tijd je rechterhand op de pook leggen komt ook zo gehaast over.
en dan ben ik nog maar 1,90m.
* Fester kan haast wel een eigen topic openen over de grootte van vrijwel alle 10+ jaar oude auto's.
ja en als die reserve hand net iets te laat is heb je een probleem.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:33 schreef Kresj het volgende:
[..]
Jij rijdt als een rallycoureur? Driften op de snelweg enzo?![]()
Ik rij ook altijd met 1 hand. En als het nodig is springt m'n reservehand ff bij.
Volgens mij zit jij heel gespannen en zenuwachtig achter het stuur.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja en als die reserve hand net iets te laat is heb je een probleem.
Nee hoor, ik zit heel relaxed met 2 handen aan het stuur, als je vind dat je krampachtig zit als je met 2 handen rijdt moet je misschien eens kijken naar je zithoudingquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:58 schreef Kresj het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij heel gespannen en zenuwachtig achter het stuur.![]()
Doe het echt niet om stoer te zijn ofzo hoor. Daar heb ik de auto ook niet voor. Maar op langere afstanden is het gewoon lekker om niet zo krampachtig achter het stuur te zitten. Al moet ik toegeven dat ik dat in het begin ook wel deed.
En spelende kinderen heb je niet op de snelweg. Mochten die er wel zijn... Dan is het toch echt hun eigen schuld...
uitwijken heb ik vaak zat moeten doen idd. En dat is altijd nog goed gegaan. En m'n 2e hand hoeft echt niet van de achterbank te komen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit heel relaxed met 2 handen aan het stuur, als je vind dat je krampachtig zit als je met 2 handen rijdt moet je misschien eens kijken naar je zithoudingMaar goed, ik vind het gewoon fijner met 2 handen aan het stuur (het voelt voor mezelf veiliger), maar als jij je prima kan redden met 1 hand moet je dat zelf weten, ongelukken gebeuren er ook met 2 handen aan het stuur
En ach nee kinderen zijn er inderdaad niet op de snelweg, er zijn echter wel mensen die onverwachte bewegingen maken oid waardoor je moet uitwijken.
Ja man, je bent een man dus met 1 hand sturen, vervolgens de macht over het stuur verliezen omdat je maar 1 hand gebruikt en je knalt met je mannerlijke snelheid van 180 in de vangrail.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
![]()
1. Iedereen kan goed met 2 handen rijden, maar met 1 hand en evengoed rijden is beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
4 wieldriftje?
Dan zijn echt veel auto's te klein.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:38 schreef Kresj het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een te kleine auto!
Dan moet je wel bovengemiddeld lange benen hebben of zoiets, anders doe je zelf iets verkeerd hoor. Ik ben 1.92 en kan in al die auto's normaal rijden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:43 schreef Fester het volgende:
[..]
Dan zijn echt veel auto's te klein.
Mazda 323 van mijn zwager pas ik niet eens goed in en doet instappen gewoon pijn.
Vrijwel alle Seats waar ik in gezeten heb kan ik mijn benen niet kwijt. Ook een vrij nieuwe grote stationwagen die ik van de ANWB meekreeg toen de gehuurde 9-persoons bus defect was (Verhuurder Stuur Autoverhuur in Groningen, moet ik nog meer zeggen?)
Peugeot 206 was krap, Suzuki Alto viel verrassend genoeg nog wel mee, maar dat was een automaat.
etc.etc.etc.
En dan ben ik dus echt niet groot vergeleken bij de kennissen kring.
Ik ben om en nabij de 1.87m en heb ook nooit problemen in auto's. Behalve dat ik wel eens met m'n scheenbeen tegen rechts tegen een randje heb gezeten in het vorige model civic geloof ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dan moet je wel bovengemiddeld lange benen hebben of zoiets, anders doe je zelf iets verkeerd hoor. Ik ben 1.92 en kan in al die auto's normaal rijden.
Sommige auto's zijn gewoon kut vormgegeven, waardoor je de hele tijd met je been ergens tegen aan zit, dat is waar. Maar echt krap heb ik bijna nooit gezeten hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:48 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik ben om en nabij de 1.87m en heb ook nooit problemen in auto's. Behalve dat ik wel eens met m'n scheenbeen tegen rechts tegen een randje heb gezeten in het vorige model civic geloof ik.
Ik ben 2 meter, en ik kreeg rijles in een 323, totaal geen probleem. En in andere auto's ook vrijwel nooit problemen daarmee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:43 schreef Fester het volgende:
[..]
Dan zijn echt veel auto's te klein.
Mazda 323 van mijn zwager pas ik niet eens goed in en doet instappen gewoon pijn.
Vrijwel alle Seats waar ik in gezeten heb kan ik mijn benen niet kwijt. Ook een vrij nieuwe grote stationwagen die ik van de ANWB meekreeg toen de gehuurde 9-persoons bus defect was (Verhuurder Stuur Autoverhuur in Groningen, moet ik nog meer zeggen?)
Peugeot 206 was krap, Suzuki Alto viel verrassend genoeg nog wel mee, maar dat was een automaat.
etc.etc.etc.
En dan ben ik dus echt niet groot vergeleken bij de kennissen kring.
Kan, maar het hoort niet !quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
![]()
Alsof je met 2 handen aan het stuur niet tegen een boom kan rijden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kan, maar het hoort niet !
Trowuens zou ik dat niet doen als ik jou was. Jij hebt tog net je rijbewijs?![]()
Dalijk vouw je je eigen om een boom![]()
Oh w8, met 1 hand aan het stuur is pimping, go 26 go![]()
Stel je voor dat andere mensen jouw rechterhandje aan het stuur zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge dan heb je het ook wel over wat anders als ik harder dan 200 rij dan doe ik bij inhalen ook weleens mn rechterhand aan het stuur maar wel onderaan anders zien mensen het misschien
Ik kan gewoon met gestrekte benen met mijn vingertoppen de grond aanraken, dus de totale lengte van de benen zal wel goed zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dan moet je wel bovengemiddeld lange benen hebben of zoiets, anders doe je zelf iets verkeerd hoor. Ik ben 1.92 en kan in al die auto's normaal rijden.
Schuif dan eerst die stoel maar eens naar achterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:55 schreef Fester het volgende:
[..]
Ik kan gewoon met gestrekte benen met mijn vingertoppen de grond aanraken, dus de totale lengte van de benen zal wel goed zijn.
Mischien dat in verhouding de bovenbenen wat kort zijn, maar goed, het is vaak echt te krap en geen gezicht als je uit of in moet stappen, omdat je je knieen dus niet onder het stuur door krijgt.
kan dat dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:58 schreef Joppy het volgende:
[..]
Schuif dan eerst die stoel maar eens naar achter![]()
Kan niet verder naar achteren, stuur kan niet verder omhoog en de stoel kan niet verder voorover kantelen. Geloof me in de meeste van die auto's kan er zelfs niet iemand fatsoenlijk achter mij zitten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:58 schreef Joppy het volgende:
[..]
Schuif dan eerst die stoel maar eens naar achter![]()
Ben jij een ikea-bouwpakket dat niet goed in elkaar gezet is ofzo?!?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:14 schreef Fester het volgende:
[..]
Kan niet verder naar achteren, stuur kan niet verder omhoog en de stoel kan niet verder voorover kantelen. Geloof me in de meeste van die auto's kan er zelfs niet iemand fatsoenlijk achter mij zitten.
In mijn eigen autootje (Citroen AX) zou de stoel nog wel iets verder naar achteren kunnen, maar dan kan ik niet goed de pedalen bedienen, want ik ben geen balerina die de voeten haast onder een hoek van 120 graden kan zetten tov het been en gas geven met de hak is ook niet helemaal praktisch.
Maar goed, in die AX kan ik dus wel prima in en uitstappen omdat de stoel dus nog iets naar achteren kan.
En met die andere hou je je vader vast als je bij hem achterop zit?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik rijd ook altijd heel stoer soms met 1 hand op de brommer
heb je een schakelbrommer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik rijd ook altijd heel stoer soms met 1 hand op de brommer
Nee met de andere streel ik mijn Fallusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
En met die andere hou je je vader vast als je bij hem achterop zit?
ja weet ik het ik reed altijd op scooters.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee met de andere streel ik mijn Fallus
Evertjan sinds wanneer zijn Foxen schakels ?
Dat had ik ook in mijn vorige auto, zo'n truckersknop op het stuur.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |