en daar gaat het tenslotte om: hoe het er uit ziet .....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
omgdat is zo lelijk he kom op je bent een man dan kan je toch ook wel met 1 hand sturen
![]()
Je was me voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef AnnaStesia het volgende:
10 voor 10 rijden?
Lijkt me erg ongemakkelijk.
jah waarom zou je de lelijke manier kiezen als de coole manier ook goed isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en daar gaat het tenslotte om: hoe het er uit ziet .....![]()
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef 2609 het volgende:
ik hou mn hand altijd gewoon op 12 uur dat stuurt ook lekker zo met 1 hand
Gangster tochquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....![]()
En dan zitten ze ook nog overdreven rechtopquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
omgdat is zo lelijk he kom op je bent een man dan kan je toch ook wel met 1 hand sturen
![]()
niet helemaal maar wel stukje jah armsteun weetjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....![]()
Vergeet niet de rechterhand aan de pook vanaf het moment van wegrijden tot het moment van aankomst. Ook al ga je van Tilburg naar Groningen. Stoer ben je of je bent het niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....![]()
in een personenauto?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
Ik heb zon bal op het stuur gezet, dat is pas relaxed.
En dan maar denken dat ze er stoer uitzien ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:45 schreef aaipod het volgende:
[..]
Vergeet niet de rechterhand aan de pook vanaf het moment van wegrijden tot het moment van aankomst. Ook al ga je van Tilburg naar Groningen. Stoer ben je of je bent het niet.
Foto's/prijs?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
Ik heb zon bal op het stuur gezet, dat is pas relaxed.
Wahaha, als een vrachtwagenchauffeur?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Piovan het volgende:
Ik heb zon bal op het stuur gezet, dat is pas relaxed.
Ik hang een stukje naar links, ik heb aan de rechterkant namelijk geen armsteunquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....![]()
Zo'n verlengde pook is veel vetter, zodat je die doodskop boven het raam uit ziet stekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:48 schreef Piovan het volgende:
Ik ben van plan om 4 ballen op het stuur te zetten, dan kan ik telkens een beetje anders sturen.
PS Ik heb ook een doodskop op de pook geplakt
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef ChrisJX het volgende:
TS is zo'n patsertje dat z'n stoel ver naar achteren heeft gezet en met één gestrekte arm op 12 uur rijdt?
jonge dan heb je het ook wel over wat anders als ik harder dan 200 rij dan doe ik bij inhalen ook weleens mn rechterhand aan het stuur maar wel onderaan anders zien mensen het misschienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Weleens een rallycourreur met een handje aan het stuur gezien,
Whahaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef Piovan het volgende:
ook nog die ventjes die 10 voor 10 rijden
Echt driften doe je met 1 handquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Mensen die echt kunnen autorijden rijden idd met 2 handen op het stuur. En ook redelijk rechtop.
Weleens een rallycourreur met een handje aan het stuur gezien, weleens een klapband gehad?
4 wieldriftje?
Jammer genoeg lijkt de Nederlandse wegsituatie niet op de rally omstandigheden (dat zou het rijden wel een stuk leuker makenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Mensen die echt kunnen autorijden rijden idd met 2 handen op het stuur. En ook redelijk rechtop.
Weleens een rallycourreur met een handje aan het stuur gezien, weleens een klapband gehad?
4 wieldriftje?
Dan neem je de goede wegen niet. Overigens is de snelweg een ander verhaal natuurlijk al heb ik weleens een klapband gehad waarbij je weldegelijk beide handen nodig hebt. Ook het ontwijken van wild gaat net iets lekkerder met een actieve houding.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:54 schreef Joppy het volgende:
[..]
Jammer genoeg lijkt de Nederlandse wegsituatie niet op de rally omstandigheden (dat zou het rijden wel een stuk leuker maken). En als ik naar de andere kant van het land tuf, wil ik dat wel enigzins ontspannen doen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef ChrisJX het volgende:
TS is zo'n patsertje dat z'n stoel ver naar achteren heeft gezet en met één gestrekte arm op 12 uur rijdt?
En tegelijkertijd een sjekkie draaien ook nog!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Borkydude het volgende:
Echt mannen sturen met de knieën, 1 hand uit raam, 1 op de pook.
Die mensen op de foto zijn allemaal dood !!!1111 !!111quote:
Op een polderweggetje waar ik even gas wil geven heb ik dan wel weer vaak beide handen aan het stuur.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:57 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dan neem je de goede wegen niet. Overigens is de snelweg een ander verhaal natuurlijk al heb ik weleens een klapband gehad waarbij je weldegelijk beide handen nodig hebt. Ook het ontwijken van wild gaat net iets lekkerder met een actieve houding.
zoals ik al zei, dat is een ander verhaal dan het suffe snelweg rijden (alhoewel je dat natuurlijk ook zo leuk kan maken als je zelf wilquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:02 schreef densmee het volgende:
zoek landweggetjes op schakel een versnelling terug en ga flink planken en dan met een hand
been there: met 130 een klapband linksvoor... 1hand is ruim voldoende om de vangrail te raken hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Mensen die echt kunnen autorijden rijden idd met 2 handen op het stuur. En ook redelijk rechtop.
Weleens een rallycourreur met een handje aan het stuur gezien, weleens een klapband gehad?
4 wieldriftje?
Tot je eens een keer een klapband krijgt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef Piovan het volgende:
een losse hand onder over het stuur is voldoende
Het probleem is dat ik gewoon niet van met twee handen sturen hou.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:19 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Tot je eens een keer een klapband krijgt.
En hoe vaak gebeurt dat tegenwoordig nog? 'tuurlijk, je bent de lul als 't gebeurd, maar als ik zo in m'n kennissenkring rondkijk heeft er nog nooit iemand een klapband gehad zonder aanleiding (zoals een stoeprandje meenemen, of door extreem slecht wegdek met afgebroken stukken asfalt en kuilen van 10cm of meer). Met goede banden en een bandenspanning die aan de belasting is aangepast is de kans op een klapband tegenwoordig vrijwel nihil.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:19 schreef doemaardrie het volgende:
[..]Tot je eens een keer een klapband krijgt.
zo bal van de pomp nee laat maar, vol met ziektes enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik gewoon niet van met twee handen sturen hou.
Die andere hand is wel altijd in de buurt enzo, maarja als je zo moet denken zit je gespannen achter the weel.
Maarja mijn chaufeursbal is ook wel een uitvinding hoor.
ja die is zo coolquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah waarom zou je de lelijke manier kiezen als de coole manier ook goed is![]()
Dat is echt gay, alsof je stuur zo smerig is. Net als een knop aan je stuur trouwens, ook bij vrachtwagens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:30 schreef Bunny_feet het volgende:
Het kan nóg erger: mensen die met witte handschoenen aan rijden (eergisteren nog gezien) of met lederen vingertop-loze handschoenen![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ik heb geen stuurbekrachtiging, dus niet alles is met 1 hand te doen, maar normaal heb ik een aan het stuur en de andere zweeft wat door de auto, Pook ff poetsen, nr. skippen enz enz
omgquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ik heb geen stuurbekrachtiging, dus niet alles is met 1 hand te doen, maar normaal heb ik een aan het stuur en de andere zweeft wat door de auto, Pook ff poetsen, nr. skippen enz enz
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:32 schreef Aarde het volgende:
[..]
ja die is zo cool
kijk dat het risico op een ernstig ongeluk iets toeneemt, who cares
we hebben een
L
O
S
E
RLOSER !!!
![]()
HA.. ! de ouderwetse versnellingspook hanger!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en dan hang je zeker ook nog eens helemaal scheef naar rechts he ....![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Borkydude het volgende:
Echt mannen sturen met de knieën, 1 hand uit raam, 1 op de pook.
Tja, met een oude Honda Civic die is opgeleukt met Autostyle-zooi wordt het moeilijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef dop het volgende:
[afbeelding]
deze heeft ook geen stuur bekrachtiging, maar ik vraag me af of jij ooit zo cool zult worden
en niet te vergeten de stereo op standje hoofdpijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:42 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Tja, met een oude Honda Civic die is opgeleukt met Autostyle-zooi wordt het moeilijkDan maar cool sturen
.
Met van die vette Sony Explod® speakerts.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef dop het volgende:
[..]
en niet te vergeten de stereo op standje hoofdpijn![]()
euhm.. hoe vaak schakel je in een bocht? bovendien is schakelen in een bocht niet handig als het glad is (nat wegdek, bladeren, sneeuw, ijzel)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef x302 het volgende:
linkerhand op 1 of 2 uur, beste manier om te sturen met 1 hand: mocht je links zitten zou je je rechterhand op 10 of 11 uur hebben.
12 uur geeft eerder problemen bij sterk naar links draaien, dan zit je makkelijker met je hand op 6 uur en daar moet je omhoog duwen :p gaat moeilijker
anderzijds naar rechts draaien met auto -> zit je wel eerder aan 6 uur (onderaan), maar met je linkerhand kun je makkelijker omhoog gaan langs de linkerkant van je stuur
rally piloten hebben hun versnellingen aan hun stuur, vandaar dat ze 2 handen aan 't stuur hebben
met stuurbekrachtiging stuur ik beter met 1 hand op 2 uur dan met 2 handen op tien voor tien. Wel een goed stuur hebben, zodat je hand niet wegslipt
Als je gewend bent om met 2 handen te sturen dan kun je tijdens het sturen niet schakelen en al helemaal niet als je ene hand op 10 uur staat.
Hoevaak sneeuwt het hier?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
euhm.. hoe vaak schakel je in een bocht? bovendien is schakelen in een bocht niet handig als het glad is (nat wegdek, bladeren, sneeuw, ijzel)
wat is dat voor een gare autoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef dop het volgende:
[afbeelding]
deze heeft ook geen stuur bekrachtiging, maar ik vraag me af of jij ooit zo cool zult worden
driften doe je met een handrem en RWDquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Mensen die echt kunnen autorijden rijden idd met 2 handen op het stuur. En ook redelijk rechtop.
Weleens een rallycourreur met een handje aan het stuur gezien, weleens een klapband gehad?
4 wieldriftje?
Ik heb het de laatse 10 jaar toch wel een keer of 4 meegemaakt. Noem het pech maar als je linkervoorband ontploft ben je wel blij als je allebei je handen aan het stuur hebt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef JF_ het volgende:
[..]
En hoe vaak gebeurt dat tegenwoordig nog? 'tuurlijk, je bent de lul als 't gebeurd, maar als ik zo in m'n kennissenkring rondkijk heeft er nog nooit iemand een klapband gehad zonder aanleiding (zoals een stoeprandje meenemen, of door extreem slecht wegdek met afgebroken stukken asfalt en kuilen van 10cm of meer). Met goede banden en een bandenspanning die aan de belasting is aangepast is de kans op een klapband tegenwoordig vrijwel nihil.
de kans is nihil.. en toch heb ik er ooit een keer mee meegemaakt.. mevrouw hield ons in op de snelweg, rechterachterband klapt, vervolgens spint ze, en wij knallen er bovenop. 2 seconden, en alles was gebeurt.. in die tijd krijg je misschien wel je linkerhand op je stuur, maar er iets mee beginnen gaat dan niet meer. als we niet naar links uitgeweken hadden, hadden we in haar deur gezeten, en had mevrouw het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen.. (de schade was nu dat de gehele voorkant van de auto naar rechts wees. er zat dus een complete knik in de auto.) beide auto's total loss trouwens..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef JF_ het volgende:
En hoe vaak gebeurt dat tegenwoordig nog? 'tuurlijk, je bent de lul als 't gebeurd, maar als ik zo in m'n kennissenkring rondkijk heeft er nog nooit iemand een klapband gehad zonder aanleiding (zoals een stoeprandje meenemen, of door extreem slecht wegdek met afgebroken stukken asfalt en kuilen van 10cm of meer). Met goede banden en een bandenspanning die aan de belasting is aangepast is de kans op een klapband tegenwoordig vrijwel nihil.
Volgens mij is het best pijnlijk als je een botsing maakt en je met één hand de bovenkant van je stuur vast hebt terwijl je airbag uit je stuur schiet. Dan knalt je arm keihard tegen je harses. Je kan een stuk sneller reageren als je 2 handen aan het stuur hebt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef 2609 het volgende:
omgdat is zo lelijk he kom op je bent een man dan kan je toch ook wel met 1 hand sturen
![]()
Ja, dat krijg je er nu van.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die mensen op de foto zijn allemaal dood !!!1111 !!111
Juistquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Borkydude het volgende:
Echt mannen sturen met de knieën, 1 hand uit raam, 1 op de pook.
Lijkt me ook bijzonder onhandig met 2 handen op tien voor tien (dan heb je ze namelijk op dezelfde plek).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef x302 het volgende:
met stuurbekrachtiging stuur ik beter met 1 hand op 2 uur dan met 2 handen op tien voor tien. Wel een goed stuur hebben, zodat je hand niet wegslipt
mercedes 300SLquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:05 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is dat voor een gare autovan jezus geweest ofzo hij ziet er wel zo oud uit
Ik verdenk je ook van een Golf 2 GTI, een Kadett GSI of een oude Honda CRX.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef 2609 het volgende:
ik hou mn hand altijd gewoon op 12 uur dat stuurt ook lekker zo met 1 hand
Is beter eigenlijk, meer contact met je bolide.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:36 schreef 2609 het volgende:
[..]
omghoe kun je geen stuurbekrachtiging hebben
zeg ik toch dat dat niet handig isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me ook bijzonder onhandig met 2 handen op tien voor tien (dan heb je ze namelijk op dezelfde plek).
e46 m3quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:32 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
mercedes 300SL
wat voor bak rijdt jij dan?![]()
Zou je ze dan wel op kwart voor 3 willen houden en NIET op tien voor 2? Het slechtste wat je trouwens in dat geval kunt hebben, is als je je handen om het stuur heen hebt (en je dus met je vingertoppen je palm weer raakt).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:23 schreef Equinix het volgende:
[..]
Volgens mij is het best pijnlijk als je een botsing maakt en je met één hand de bovenkant van je stuur vast hebt terwijl je airbag uit je stuur schiet. Dan knalt je arm keihard tegen je harses.
nederlands gewoonquote:
Vind je het gek? Hij is kansloos, kun je ook al zien aan zijn usericon...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:08 schreef Rekkie het volgende:
Oh mijn god het zou voor de verandering ook een keer geen kansloos topic zijn van 2609
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |