Wowquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef SureZal het volgende:
Vet idee
¤620 bij ANWB via British Airways.
Dat is exclusief ¤ 194,20 tax en toeslagenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef SureZal het volgende:
Vet idee
¤620 bij ANWB via British Airways.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef Sh0g het volgende:
Het goedkoopste is nog gewoon liften.(of althans, een groot gedeelte)
Ik heb toen nog stukjes gezien van dat programma Peking Express en die lui kwamen uiteindelijk ook aan, dus het moet te doen zijn. Laatste stukje met de boot en dan verder liften door Japan.
Gewoon bordje ophouden met: You Can Take Free (Naked) Pictures Of Me, If You Take Me To ...
Ze zullen om je vechten, vooral die Chinezen![]()
Maar goed, hou de lift-optie open voor een gedeelte van de reis.
quote:Juist!
Ik ben een arme student
Geen optie dusquote:Prijs: ¤ 3.395,-
Als dat all inclusive was, hotel/eten/tickets/etc etc, was het nog wel enigsinds te doen, maar jammer genoeg gaan die reizen niet door vanwegen gezeur met visa.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:25 schreef Nyx96 het volgende:
Djoser organiseert zo'n reis: met de trein van Amsterdam naar Tokyo en met het vliegtuig terug.
http://www.djoser.nl/rondreis_van_hier_tot_tokyo/
[..]
[..]
Geen optie dus
maar niet het leukste natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef uppie83 het volgende:
Vliegtuig is uiteindelijk goedkoper. Voor 800 a 900 euro heb je makkelijk een retourtje als je even goed zoekt. Verder blijft reizen door de lucht het snelst en het veiligst
Ja of je begint met een rode paperclip en ruilt die net zo lang in tot je een reis naar Tokyo hebt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:35 schreef Sh0g het volgende:
ok, na de "liften" tip heb ik weer iets nieuws voor je
Probeer een baantje te regelen op een cruiseschip als dekschrobber, hulpje in de keuken, gigolo, etc... en hoop...nee zorg dat dat schip Tokyo aandoet. Mooi geld verdienen, leuke reis om Kaapstad heen, nou??
Als de ramen tenminste niet beslagen zijn (wat dus meestal wel zo is)quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik begreep dat je in de Transsiberië Express dagenlang hetzelfde saaie toendralandschap ziet.
Je moet zo'n reisje ook niet 'swinters doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als de ramen tenminste niet beslagen zijn (wat dus meestal wel zo is)
terugvindreis.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:18 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.treinreiswinkel.nl/wereld/trans-siberische-spoorlijn
Hier staat dus heel veel op.
Tot aan peking ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |