nee maar als ik slaap verplaatst het zich stiekumquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Mascara op je kin? Ik ben geen expert, maardaar hoort mascara toch niet?
Gelukkig maar, ik zou het zelf anders best eng vinden, zelfs als het een leuke jongen zou zijn..quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok door het keukenraam
nee hij is van mn zusje
quote:en hij is heel aardig hoor erik
alleen het is toch een beetje raar zo op de vroege ochtend met mn mascara op mn kin
en??quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook uit geweest, eerste keer homokroeg.
maar ik gok dat er aan jouw ontbijttafel vanochtend geen vreemde knul zatquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook uit geweest, eerste keer homokroeg.
Nee, wel ouders en een zus, maar dat is toch niet hetzelfde. Nog bedankt voor je mail, al lees ik die net pasquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik gok dat er aan jouw ontbijttafel vanochtend geen vreemde knul zat![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was best tof, wel onwennig, en ik kan niet dansen.
Ik weet hetquote:
Cool.quote:ze zijn wel cute trouwens mn zusje had sinasappelsap gemaakt
alleen toen ging ik een pot thee zetten en daarna waren ze allebij foetsie!
spookhuis dit
vaker gaan dan leer je het vanzelf!!quote:
Ja als ik hem ook te laat stuur, dan mag jij ook (te) laat reagerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, wel ouders en een zus, maar dat is toch niet hetzelfde. Nog bedankt voor je mail, al lees ik die net pas![]()
.
Maar ik voel me stom als ik dans.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vaker gaan dan leer je het vanzelf!!
Och črmequote:en ik ben bang voor spookhuizen
buit het eens uitquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik voel me stom als ik dans.
Je bedoelt dat ik mensen moet AANSPREKENquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
buit het eens uit
gewoon aan een mooie, goed dansende jongen vragen of hij het je wil leren om ook zo te kunnen dansen
dan zeker vaker gaan!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik voel me stom als ik dans.
[..]
Och črme.
In te grote maten wel, maar bij mij nietquote:
nou als ze je een half jaar geleden hadden gezegd dat jij naar een roze cafe ging had je het ook niet geloofdquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bedoelt dat ik mensen moet AANSPREKEN!?
Ja, over eenhalf jaar dan, misschienquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou als ze je een half jaar geleden hadden gezegd dat jij naar een roze cafe ging had je het ook niet geloofd
dus dat aanspreken dat komt ook nog wel![]()
het is altijd slecht voor jequote:Op zondag 13 augustus 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In te grote maten wel, maar bij mij niet.
ik vind de term gay bar weer zo negatief klinkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is altijd slecht voor je
een roze cafe? dat klinkt sowieso wat raar vind ik haha
ook met kleine stapjes kom je aan de finishquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, over eenhalf jaar dan, misschien.
gaybar gebruik ik ook zeldenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind de term gay bar weer zo negatief klinken
Mary poppins is tofquote:
vroeger mn lievelingsfilmquote:
jaaaaah dat is het leukste liedje!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind het ook een toffe film.
* Tha_Erik neuriet "just a spoon full of sugar helps the medicine go down...."
Jaa, de pinguins!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaaaah dat is het leukste liedje!!!
en natuurlijk die pinguins
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef liefie_ het volgende:
oeh hoe heet die andere mary poppins achtige film?
met een vliegend bed en bewegende harnassen en zo....
nee hoewel the wiz wel heel tof is....quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Geen idee. Wizard of Oz (
) misschien, alleen komt daar alleen een vliegend bed in voor in het vervolg.
Niks, behalve dat ze dronken was.quote:
Dat ben ik nooit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niks, behalve dat ze dronken was.
Oh, wist niet dat Nannie ook in Rotterdam woonde.quote:En jij nog op Fok! zat en jullie alle twee in rotterdam wonen, en der vriendin jarig was.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ben ik nooit.
[..]
Oh, wist niet dat Nannie ook in Rotterdam woonde.
Geen idee. Nannie is volgende week welkom.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dus, wanneer gaan jullie meeten.
Heksen en bezemstelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef liefie_ het volgende:
oeh hoe heet die andere mary poppins achtige film?
met een vliegend bed en bewegende harnassen en zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |