Pas tig- keer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:41 schreef BrandX het volgende:
Ik weet niet of dit linkje al geplaats was, vond het erg scherp. Hulde voor Galloway
http://news.sky.com/share(...)0806-31200-bb,00.asx
Niet??quote:
Nee nog niet geplaatst in een topic over dit onderwerp, ook niet in dit topic en zeker niet 10 posts boven jou post!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:41 schreef BrandX het volgende:
Ik weet niet of dit linkje al geplaats was, vond het erg scherp. Hulde voor Galloway
Dat heeft meer met jezelf te maken. Hij is gewoon 100% logisch aan het woord.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:55 schreef Refragmental het volgende:
Daarnaast ben ik van mening dat die vent geen zinnig woord zegt![]()
Die vent is gewoon gestoord, gewoon niet op ingaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:41 schreef BrandX het volgende:
Inderdaad is hij "100% logisch aan het woord" (wtf??). Maar wat mij betreft had er net zo goed diarree uit z'n bek kunnen komen... had namelijk totaal geen verschil gemaakt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heeft meer met jezelf te maken. Hij is gewoon 100% logisch aan het woord.²
dus israel mag schenden? en als hezbollah het doet mag het niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:38 schreef Overlast het volgende:
[..]
Hij is een goed spreker, dat bewijst hij nu weer, maar hij is een slecht mens ook dat blijkt eens te meer uit deze video. Bezocht hij in 1994 en 2002 Saddam Hoessein als vriend, nu stelt hij zich op als terroristenbuddy. Zijn betoog draait voornamelijk om de gevangenen die Israel heeft genomen tijdens de bezetting van Israel. De Israelische wet geeft inderdaad de mogelijkheid mensen zonder rechtszaak vast te houden:
Under Israeli law, detainees can be held in so-called administrative detention - without trial or charges - for unlimited periods of time.
Bron: http://news.bbc.co.uk/2/low/middle_east/62159.stm
Deze mensen worden vastgehouden om uit te wisselen tegen gevangengenomen Israelis. Ik ben het eens dat dit escalerend werkt, maar wat moet je anders doen om je ontvoerde soldaten(Ron Arad, Zvi Feldman, Yehuda Katz etcetc) terug te krijgen.
Waar het om gaat is dat Israel deze mensen ook kwijt wil, zo snel mogelijk: Judge Barak recognised in his statement that this compromised the human rights of the detainees.
But he said that in the current circumstances, "damage to basic human rights is obligatory. Sometimes even grave and painful damage." Zelfde bron.
Maar hezbollah gaat het helemaal niet om deze mensen die door Israelis vast worden gehouden als ruilmiddel en die ze dus zo kunnen terugkrijgen. Het gaat ze om veroordeelde gevangenen die moeten worden vrijgelaten. En toegeven aan dit soort eisen is toegeven aan chantage.
Ik begin ze wel te waarderen. Het zijn de enigen die wat terug deden dat dat onrecht wat gebeurde in Gaza .quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:56 schreef dancemacabre het volgende:
Georg G. is absolutely ridiculous, uit die man komt alleen orale spuitpoep.
of
Hizbullah heeft om te beginnen Israël verdreven uit Libanon.
Ziek om een terreurbeweging zo te steunen, Georg.
Ik bedoel vrij specifiek de dagelijkse freak parade in het Midden Oosten. Je informeren is prima, zeker als iets werkelijk belangrijk is (mits het geen obsessie wordt). En belangrijk is dat gehannes rondom Israel en Libanon niet. We laten ons bij een probleem betrekken wat simpelweg het onze niet is. Je zou natuurlijk uit humanitaire redenen je met een conflict kunnen bemoeien, maar ook dan zijn er conflicten die veel en veel ernstiger zijn, en voorrang hebben boven de periodieke shootout in het Midden Oosten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:49 schreef Incomplete het volgende:
[..]
.......
Wat is jouw drijfveer dit- en hier in het algemeen te posten?? (nofi)
![]()
HaHa, mijn idee. Dan zou Yougoslavie waarschijnlijk ook nog gewoon 1 land zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik hoop de dag nog te mee te maken dat een Amerikaanse president zegt,
Yeah, so what?
Next .....
Ik vind het wel grappig... trutje wordt goed afgezeikt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad is hij "100% logisch aan het woord" (wtf??). Maar wat mij betreft had er net zo goed diarree uit z'n bek kunnen komen... had namelijk totaal geen verschil gemaakt.
Oh zeker, is zeker zo, en als je het leuk vindt heeft het ook een zeker "nut". Maar ik bedoel eigenlijk dat we niet rationeel zijn over waar we ons wel of niet druk om maken. Dat komt denk ik door een zekere mate van obsessief gedrag tov Joden, religieuze verbondenheid met het Heilige land en dat soort geleuter, en ook door het gegil van moslims, die overigens zelf helemaal de kluts kwijt zijn wat nu wel en niet belangrijk is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Incomplete het volgende:
[..]
HaHa, mijn idee. Dan zou Yougoslavie waarschijnlijk ook nog gewoon 1 land zijn.![]()
Mijn motivatie om eea te volgen en daarop te reageren bestaat voornamelijk uit
mijn nieuwsgierigheid om mijn mening te "spiegelen" aan anderen en indien zeer
afwijkend, deze nog eens tegen het licht te houden.
![]()
oopsquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:06 schreef venomsnake het volgende:
24 IDF soldiers killed Saturday in south Lebanon (Haaretz)
waar staat dat?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:42 schreef Godslasteraar het volgende:
Victory is from God alone. The smacking Fingerfucked, the Almighty
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
link in m'n sig. Mijn primaire bron over de gebeurtenissen in het MO![]()
die chavez ookquote:Venezuela 'to sever Israel ties'
The President of Venezuela, Hugo Chavez, has said his country is likely to sever ties with Israel in protest at its military offensive in Lebanon.
Mr Chavez said he had "no interest" in maintaining relations with Israel, whom he has accused of committing genocide.
Venezuela recalled its charge d'affaires to Israel last week, prompting Israel to withdraw its ambassador to Caracas on Monday.
Mr Chavez recently expressed his support for Israel's arch-foe, Iran.
In a televised speech, Mr Chavez said he had "no interest in maintaining diplomatic relations, or offices, or businesses, or anything with a state like Israel".
Mr Chavez rounded on Israel at the weekend, accusing the Jewish state of committing a "new Holocaust".
"Israel has gone mad. It's attacking, doing the same thing to the Palestinian and Lebanese people that they have criticised - and with reason - the Holocaust. But this is a new Holocaust."
The Venezuelan president has also angered Israel by showing support for Iran, which backs Hezbollah and has said the answer to the crisis in Lebanon is the elimination of Israel.
During a visit to Tehran at the end of last month, Mr Chavez said Venezuela would "stand by Iran at any time and under any condition".
Israel said it had withdrawn its ambassador to Venezuela "as an act of protest against the one-sided policy of the president of Venezuela and in light of his wild slurs against the State of Israel".
Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/americas/5258722.stm
Published: 2006/08/09 06:21:03 GMT
© BBC MMVI
Laten we doen wat de k*t moslims ook doen. Deze man een raket op z'n hele gezin gooien. Of met een zelfgemaakte bom hem uitschakelen. Ben ik even een 'vrijheidstrijder'.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:12 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.moroccanmp3.com/modules.php?name=video_echoben&page=watch&id=1658²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |