Ik kan heel druk worden hoor als je dat wiltquote:
druk, als in? Als je alleen maar hyper gaat springen, lamaar dan... doet m'n hele fanclub al de hele dagquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan heel druk worden hoor als je dat wilt
Druk als in...postenquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
druk, als in? Als je alleen maar hyper gaat springen, lamaar dan... doet m'n hele fanclub al de hele dag![]()
Ah ja, maar ga je dan allemaal van die lieve, brave posts wegzetten zeker?quote:
Zo braaf ben ik niet, alleen laat ik dat hier niet zienquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ah ja, maar ga je dan allemaal van die lieve, brave posts wegzetten zeker?
Laat die niet brave kant dan eens zien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 04:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo braaf ben ik niet, alleen laat ik dat hier niet zien
Misschien krijg je die ooit te zien, maar niet nuquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Laat die niet brave kant dan eens zien.![]()
Okquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien krijg je die ooit te zien, maar niet nu
Slaap verstandigquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:46 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ok![]()
In dat geval ga ik maar slapen
*zuchtquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien krijg je die ooit te zien, maar niet nu
Uhh.. is dat ook gewoon met m'n ogen dicht?quote:
Ogen open mag ook, wat je voorkeur genietquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:48 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uhh.. is dat ook gewoon met m'n ogen dicht?
Njah goed, verstand heb ik niet, dus verstandig slapen zal vast ook niet lukken (whatever that may be). Doe dus maar gewoon m'n ogen dicht en ga slapenquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ogen open mag ook, wat je voorkeur geniet
alles??quote:
Je weet dat je me kan mailen he als het niet helemaal lekker gaatquote:
heb je adrequote:Op zondag 13 augustus 2006 05:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je weet dat je me kan mailen he als het niet helemaal lekker gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |