Ik doe het alleen als jij het ook doetquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:18 schreef SCH het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik wel VBL-mod wil worden, ik snap best dat ze me gevraagd hebben - ik heb tot maandag bedenktijd gevraagd
Dat spreekt voor zich. Zou wel uniek zijn. Twee valse nichten als modquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als jij het ook doet![]()
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:37 schreef DeTolk het volgende:
Straks gelukkig weer De Lama's
Rubenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was hier laatst op regionale zender nog dat stukje "Maxima die vreemdgaat"
Ik hoop dat De Lama's wel te lachen is ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat programma van Claudia de Breij is echt verre van grappig
ach als claudia maar vaak genoeg in beeld isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat programma van Claudia de Breij is echt verre van grappig
Je valt op lesbische paarden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach als claudia maar vaak genoeg in beeld is![]()
nee op die benen van drquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je valt op lesbische paarden?
Maar goed, tijd voor de Lama's
kan ik het helpen dat ik op benen kickquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:31 schreef clauwheee het volgende:
pascal, dat valt me wel van je tegen
UIteraard mag Clauw een cassisquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Cassis?
Vandaag was het in de provincie Groningen trouwens best mooi weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |