Het is mijn vakgebied he dus wat wil jequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
En MaJo gaat met de eer strijken![]()
MaJo +1
Jee komt Dartfanaat ook?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tot straks, Dart!
Nog bedankt voor je mailtje! Geweldig dat je op de meet komt!
Helemaal goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:59 schreef Asmodian het volgende:
Zalm - Financien
Jorritsma - Verkeer&Waterstaat
Ritzen - Onderwijs
Van Mierlo - BuZa
Pronk - Ontwikkelingsamenwerking
Met uitzondering van Binnenlandse zaken (Dijkstal) klopt dit lijstje ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef dartfanaat het volgende:
Wim Kok Algemene Zaken
Joris Voorhoeve - Defensie
Els Borst - Volksgezondheid
Gerrit Zalm - Finanacien
Hans van Mierlo - Binnenlandse zaken
Natuurlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat het 's avonds is en dat we nog te horen krijgen waar precies?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:01 schreef Asmodian het volgende:
Natuurlijk. Zodra ik ongeveer weet hoeveel mensen er komen zal ik een mailtje sturen naar iedereen die komt met verdere info
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef Asmodian het volgende:
Daarnaast ook
Kok - Algemene Zaken
Sorgdrager - Justitie
Dijkstal - BiZa
Voorhoeve - Defensie
Borst - VWS
Melkert - Sociale Zaken
Van Aartsen - Landbouw
En nu mis ik er nog een paar...
Yay!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal goed
Asmo + 1
Leuk politieke vragen
Luister vooral eens naar Grauzone met het prachtige Eisbär.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:05 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is Grauzone?
Zo issie goed!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:09 schreef MaJo het volgende:
1980
Ik zit naar Eisbär te luisteren (serieusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:17 schreef EricusMaximus het volgende:Zit jij te kijken waar ik naar luister?
Ik luisterde de versie van Arturo Sandoval, maar volgens mij mag Dave Brubeck het nummer achter zijn naam zetten?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit naar Eisbär te luisteren (serieus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |