Niet te geloven!!!!!!!!!
Ik was wat drinken met zuslief in Stairway in Utrecht.
Andere zus bevond zich in 't Pakhuis. Ik ben geen discotheekganger en ook niet bekend in t regulier uitgaanscircuit. Ik ga onregelmatig regelmatig naar de kroeg, concerten en festivals.
Maar goed, we ging andere zus opzoeken in 't Pakhuis. er stond een rij van 10-15 mensen, vooral mannen en ik had al snel door dat ene zus naar voren schuiven zou helpen omdat zij er mee 'standaard conform het publiek van lokatie' uitziet dan ik.
We staan met wat mannen te praten, waaronder 1 kleine man, kaal hoofd, geen NL'er, trainingspak en met een man met hele donkere huidskleur, 'standaard' kleding, erg sociaal, studeert in Utrecht, leuk gesprek etc
En wat????
Die donkere man wordt al enige uit de rij gepikt en moet optiefen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schandalig, ik was TE perplex om wat te zeggen. Ik mocht met zus vrijwel direct naar binnen.
Binnen gekomen, allemaal studentiekoze valterwatteneukenluimaarallemaalerrugblank!! en die gup in trainingspak en sportschoenen.
Ik ben weggegaan, ik ben BOOS.
Ik d8 dat dit alleen met lastige mensen in de rij gebeurde. Ik hoorde het wel es via de krant van marokkaanse jongens en als dat net zo gaat kan ik me voorstellen dat ze boos zijnn!!!!!!!!!
Ik wil een klacht indienen....waarowaar moet dit?
bij raadsleden@utrecht.nl of is er een meldpunt.....????????????
![]()
eikels!!!!!!!!!