quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:49 schreef Nemephis het volgende:
[afbeelding]
Zo is het toch ongeveer gegaan?![]()
(en nu begint de discussie weer dunnetjes van voren af aan?)
Zeg ben jij al aan de lunch toe?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:51 schreef popolon het volgende:
Ja zo kom je er makkelijk van af, op 't slotje na dan.
Neuh, ik overleg niet in zo'n geval. Ik negeer je of gooi je eraf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:48 schreef kibber het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.
Als ik je nu voor iets beledig wat jou raakt...
En jij gaat, net als Nikky met de crew praten, dan vraag je om een ban voor mij..
Maarrrrrrrrrrrrrrr, als er duidelijke richtlijnen zijn wanneer slotjes wél en wanneer slotjes níet nodig zijn, als er in het topic een admin en een FA al aanwezig zijn, gecombineerd met nog wat crew. Ga je dan als onervaren mod alsnóg het slot zetten of zeg je "nou, er zit behoorlijk wat ervaring, de crew die er zit houdt het maar lekker in de gaten en ruimen zelf de boel maar op". Als mod deed ik in ieder geval het laatste of schopte het een ander forum in maar verder zou ik me er niet druk om maken.quote:Eventueel nog een verwijdering van de post en een slotje als dat nodig is (en dat was het in dat topic duidelijk, alleen de OP in het forum waar het geplaatst was had al een slotje waardig geweest) dan is het klaar...
Zo zou een roulatie systeem van mods en vooral FA's en A's heel welkom zijn, Er zitten sommige al veel en veel te lang te verzuren op hun gouden stoeltjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat heeft de duratie van jouw verblijf op FOK! ermee te maken? Het blijft internet hoor. Natuurlijk was het niet netjes, maar er gaan elke dag allemaal mensen dood aan AIDS enzo.
Dat geldt ook voor de zich alsmaar aangesproken voelende FA's en A's. Maar die weten al heel lang niet meer wat dat woord inhoudt en hebben het in hun DvD laten vervangen door het woord machtsmisbruikquote:RE-LA-TI-VE-REN.
Mijn reactie op jou niet hé?? Of weet je geen antwoord??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef Dagonet het volgende:
Dat plaatje van Nemephis is trouwens erg tof.
6 JAAR! 6 FUCKING JAREN ZIT IK HIER AL!! Nou ja bijna dan. Vergroeid ben ik met Fok!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zit hier al zo'n 5 jaar, misschien dat het me daarom boeit. En omdat ik Danny een zwakzinnige prutser vind die Fok! langzamerhand meer kwaad dan goed doet natuurlijk.
GMTAquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, ik overleg niet in zo'n geval. Ik negeer je of gooi je eraf.
[..]
Maarrrrrrrrrrrrrrr, als er duidelijke richtlijnen zijn wanneer slotjes wél en wanneer slotjes níet nodig zijn, als er in het topic een admin en een FA al aanwezig zijn, gecombineerd met nog wat crew. Ga je dan als onervaren mod alsnóg het slot zetten of zeg je "nou, er zit behoorlijk wat ervaring, de crew die er zit houdt het maar lekker in de gaten en ruimen zelf de boel maar op". Als mod deed ik in ieder geval het laatste of schopte het een ander forum in maar verder zou ik me er niet druk om maken.
Ik heb net gezwommen met biertjes in het zwembad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg ben jij al aan de lunch toe?
Ik krijg er trek van
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:49 schreef Nemephis het volgende:
[afbeelding]
Zo is het toch ongeveer gegaan?![]()
(en nu begint de discussie weer dunnetjes van voren af aan?)
Volgens mij hebben we achter onze namen in hun apenkooi allemaal steekwoorden, ipv notes, en af en toe krijg je er eentje bijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:57 schreef ElizabethR het volgende:
Zo zou een roulatie systeem van mods en vooral FA's en A's heel welkom zijn, Er zitten sommige al veel en veel te lang te verzuren op hun gouden stoeltjes.
Welnee, zo lang mogelijk doorgaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:48 schreef Ringo het volgende:
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
ONZ
![]()
Misschien he, dat er ook echt mods zijn die met een motivatie zo'n forum willen runnen, dierenliefhebbers ofzo. Die gaan dan F&F modden. Die zien die humor niet echt in het verzuipen van kittens. Die "ervaring" bestond uit een kliekje dat ff wilde ouwehoeren over de ruggen van betreffende mods, of een ieder die er aanstoot aan nam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:55 schreef Dagonet het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrr, als er duidelijke richtlijnen zijn wanneer slotjes wél en wanneer slotjes níet nodig zijn, als er in het topic een admin en een FA al aanwezig zijn, gecombineerd met nog wat crew. Ga je dan als onervaren mod alsnóg het slot zetten of zeg je "nou, er zit behoorlijk wat ervaring, de crew die er zit houdt het maar lekker in de gaten en ruimen zelf de boel maar op". Als mod deed ik in ieder geval het laatste of schopte het een ander forum in maar verder zou ik me er niet druk om maken.
Dat hij een impact kan inschatten en daarbij de banwaardigheid kan beoordelen. Even buiten het feit dat hij dat ook compleet willekeurig kan zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:47 schreef ElizabethR het volgende:
Wat heeft dat er precies mee te maken? Behalve dan dat ie het daardoor allemaal niet meer zo helder kan inschatten omdat ie bij voorbaat al van het slechtste uitgaat?? Zo ook de bonkjes en sliertjes mevrouw??
Ik zeg ook niet dat het netjes is van mij, alleen dat ik, in tegenstelling tot andere FA's, daar geen overleg over ga plegen. En het is echt afhankelijk van het geval, HeDagoKrijgAids en HeDagoKrijgKankerNova waren even slikken en daarna weer doorgaan.quote:En dat zou dus verboden moeten worden, dat is mijn punt. Jullie kunnen op zo'n moment niet objectief beoordelen. In het midden latend of een ban al dan niet terecht zou zijn overigens.
Moet jij solliciteren voor mod?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:03 schreef Jajong het volgende:
Ai caramba gelly, je bent je realiteitszin verloren, gecondoleerd man.
Voor mij is Fok! echt niet zo belangrijk hoor, voor anderen echter wel.Moderators die proberen een forum leuk te houden voor mede dierenliefhebbers b.v. Je gaat gewoon niet zo met mensen om, irl niet en op internet niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:03 schreef Jajong het volgende:
Kón hij nog maar inschatten, maar dat is ie toch al lang geleden volledig verleerd hoor, als ie het al ooit heeft gehad. Een bottere lul heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:04 schreef Dagonet het volgende:
Ah, gevonden, deze had ik gemist.
[..]
Dat hij een impact kan inschatten en daarbij de banwaardigheid kan beoordelen. Even buiten het feit dat hij dat ook compleet willekeurig kan zeggen natuurlijk.
Sorry hoor Dago, maar daar zou ik me dus totaal NIET aan storen. Diegenen die zoiets aanmaken zijn de kneusjes, en dat weet je, laat ze lekker zielig zijn!!quote:HeDagoKrijgAids en HeDagoKrijgKankerNova waren even slikken en daarna weer doorgaan.
Nou, je doet wel alsof je het aardig belangrijk vindt. En ik ben ook een dierenliefhebber, maar ik ben geen kneus wiens enige vriend een hond/kat is en daarom niet meer tegen sociale contacten kan, en daardoor al mijn gevoel voor humor verlies. Zo komt het een beetje op me over dan, wat die F&F rel betreft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor mij is Fok! echt niet zo belangrijk hoor, voor anderen echter wel.Moderators die proberen een forum leuk te houden voor mede dierenliefhebbers b.v. Je gaat gewoon niet zo met mensen om, irl niet en op internet niet.
Je hebt helemaal gelijk. Het valt me alleen op dat zodra dat hele crew-gedoe ter sprake komt, iedereen in een doodgravershouding springt. Blijkbaar wringt er nogal wat in de houding van de 'top' van Fok!.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:00 schreef Lamon het volgende:
<knip>
Nou ja, dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo komt het een beetje op me over dan
Agree.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien he, dat er ook echt mods zijn die met een motivatie zo'n forum willen runnen, dierenliefhebbers ofzo. Die gaan dan F&F modden. Die zien die humor niet echt in het verzuipen van kittens. Die "ervaring" bestond uit een kliekje dat ff wilde ouwehoeren over de ruggen van betreffende mods, of een ieder die er aanstoot aan nam.
What's next, C&H mods die niet moeten zeuren over een jodengrap in hun forum omdat Danny het wel leuk vindt ? Een flauwekul bericht in NWS toestaan omdat een A dat wel lachen lijkt ?
Als je niet snapt waarom mensen dan opstappen, sja... Maar je snapt het wel, je probeert alleen een debiele actie goed te praten.
Ga toch weg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:03 schreef Jajong het volgende:
ja doe dat, ga buiten spelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:19 schreef Jajong het volgende:
Wat ik trouwens wél dom vind, is dat BBD zo in bescherming wordt genomen door mamanikky en de andere FA's en A's. Als iemand anders dat had gezegd was ie eraf gevlogen.
Hets niet eerlijk mên. Maar aan het eind van de dag ga ik gewoon lekker buiten spelen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |