Jeetje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:37 schreef TimC het volgende:
dude ze is gewoon een vriendin..
Net terug. Was heerlijk. Lekker met de kids rollen door het gras. Topdag. De kleintjes zullen het niet vergeten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eeeej moet jij niet in België zitten met KaMo en wat ducktape en luiers?
Leuk, dat ding enzoot.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
<-------(mijn nachtava)
Deze:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat voor 1 ?
Wat voor caliber ?
Kun je er BB kogeltjes mee schieten ?
Maar het belangrijjkste...heb je Mosted_Wanted ook meegenomen en hem monddood gemaaktquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Net terug. Was heerlijk. Lekker met de kids rollen door het gras. Topdag. De kleintjes zullen het niet vergeten.
Heb jij een leuke rel in gedachten dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:41 schreef most_wanted het volgende:
Ik heb uit mijn bronnen vernomen dat dit het reltopique gaat worden?
Hm.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze:
[afbeelding]
Gaan luchtbuks kogels in. BB kogels passen niet, die zijn te dik.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:41 schreef most_wanted het volgende:
Zeker. Zeker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar het belangrijjkste...heb je Mosted_Wanted ook meegenomen en hem monddood gemaakt![]()
Dit is pure bagger niet te verwarren met een reltopic.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:41 schreef most_wanted het volgende:
Jij gaat helemaal niemand nemen jij gaat naar bedquote:
Wie is Mosted_Wanted.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar het belangrijjkste...heb je Mosted_Wanted ook meegenomen en hem monddood gemaakt![]()
niet reageren joh...deden we eerder ookal niet en toen was hij ook zo wegquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dit is pure bagger niet te verwarren met een reltopic.![]()
oquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet reageren joh...deden we eerder ookal niet en toen was hij ook zo weg![]()
most_wanted, we willen je niet. A.U.B. ophoeren dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:41 schreef most_wanted het volgende:
'We'?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
most_wanted, we willen je niet. A.U.B. ophoeren dus![]()
Hijs niet eens paarsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die kutuilen![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die kutuilen![]()
waarom wel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
o ja een Terminator (Moderator)
mag je echt geen paarse lama's hier posten? En waarom dan niet....?
Die mag je hier best posten, zolang je maar geen Bio heet enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ok, kusje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je mag gerust posten hier, maar maak dan niet van die kutopmeringenYou know what I mean
![]()
Jij ging toch wegquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
Nou, Therm.
Je ontwijkt me express op bepaalde vragen he
En waarom mag bio dat dan niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die mag je hier best posten, zolang je maar geen Bio heet enzo![]()
JA!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:49 schreef most_wanted het volgende:
Als je als mod kinderpr0n mag posten mag een lama ook.
Paarse lama's zuigen, maar het is bagger dus who caresquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |