Ja. Vroeger kon ik makkelijk een half krat naar binnen werken, maar nu ik aan het werk ben zuip ik doordeweeks niet meer... Klapt er na een week niets gehad te hebben wel in hoor...quote:
SoLquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geloof er nix van ... maar mocht het echt zo zijn: slaap lekker!
Lol je hebt het over vroegerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja. Vroeger kon ik makkelijk een half krat naar binnen werken, maar nu ik aan het werk ben zuip ik doordeweeks niet meer... Klapt er na een week niets gehad te hebben wel in hoor...
ik ga voor Frizzle Sizzle....alles heeft een ritmequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef Acryl het volgende:
uno paloma blanca
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga voor Frizzle Sizzle....alles heeft een ritme![]()
Hmm..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geloof er nix van ... maar mocht het echt zo zijn: slaap lekker!
Corry konings - ik krijg een heel apart gevoel van binnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga voor Frizzle Sizzle....alles heeft een ritme![]()
Vroeger is ook wel wat overdreven, het is namelijk nog maar een maand geleden. Maar als je wat meer drinkt (deed het vooral in de vakanies) dan kun je er beter tegen. Nu ik doordeweeks geen bier meer drink lijkt het er in het weekend dubbel in te klappenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lol je hebt het over vroeger....Nu voel ik me echt fucking oud
.
(maar ff serieus, kan me er wel iets bij voorstellen)
.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vroeger is ook wel wat overdreven, het is namelijk nog maar een maand geleden. Maar als je wat meer drinkt (deed het vooral in de vakanies) dan kun je er beter tegen. Nu ik doordeweeks geen bier meer drink lijkt het er in het weekend dubbel in te klappen![]()
Ook goede middagquote:
Bruce Dickinson - Back from the edgequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Corry konings - ik krijg een heel apart gevoel van binnen
Ahhh daar wen je vanzelf wel weer aan...je zit pas een maand in een nieuw ritmequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vroeger is ook wel wat overdreven, het is namelijk nog maar een maand geleden. Maar als je wat meer drinkt (deed het vooral in de vakanies) dan kun je er beter tegen. Nu ik doordeweeks geen bier meer drink lijkt het er in het weekend dubbel in te klappen![]()
Wie ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:35 schreef TimC het volgende:
net trug van avond stappen met een Fok!(ster)
who?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:35 schreef TimC het volgende:
net trug van avond stappen met een Fok!(ster)
lg op mijn kussen stil te dromenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
hepie en hepie - met een nummer
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lg op mijn kussen stil te dromen
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lg op mijn kussen stil te dromen
Ik drink HJ, en dat drink ik omdat ik het lekker vind. De 'bijwerkingen' zijn leuk meegenomen, maar daar doe ik het niet voorquote:
Ze is eng.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:36 schreef TimC het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/unpredictable
En genakt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:36 schreef TimC het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/unpredictable
Bijwerkingen ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik drink HJ, en dat drink ik omdat ik het lekker vind. De 'bijwerkingen' zijn leuk meegenomen, maar daar doe ik het niet voor
Maar er misselijk van worden is natuurlijk behoorlijk kut...
HJ is idd prima bierquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik drink HJ, en dat drink ik omdat ik het lekker vind. De 'bijwerkingen' zijn leuk meegenomen, maar daar doe ik het niet voor
Maar er misselijk van worden is natuurlijk behoorlijk kut...
Dusss daar kan je ook mee batsen ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:37 schreef TimC het volgende:
dude ze is gewoon een vriendin..
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:37 schreef TimC het volgende:
dude ze is gewoon een vriendin..
Luchtdruk pistool, die heb ik idd gekocht.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trusten, had jij nou eigelijk dat airsoft of wat je ook van plan was ding te kopen gekocht ?
Of het is een verkapte: Ik wil haar wel maar zij mij niet postquote:
Wat voor 1 ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Luchtdruk pistool, die heb ik idd gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |