jij weer!!!! dit is nog ergelijker dan een foute OPquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand mij opweg helpen?
[ code verwijderd ]
Het is dus zo dat als ik <tr></tr> erbij doe het zelfde krijg als de vorige rij... Hoe moet ik nu verder doen?
Er een echo tussen plaatsen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef Qunix het volgende:
[ code verwijderd ]
Het is dus zo dat als ik <tr></tr> erbij doe het zelfde krijg als de vorige rij... Hoe moet ik nu verder doen?
tis me de afgelopen 2 weken al 3x overkomen...de eerste keer had ik nog niet door dat ik dan ook een nieuwe moest makenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je wel het geluk hebben dat je postje nummer 300 neer spamt![]()
Eigentlich gaat het er volgens mij meer om dat je in die while het aantal avatars beperkt tot een bepaald nummer, anders komt je letter onder elkaar en valt er niks te lezen. Daarna moet je in dezelfde tabel er precies naast nog een even rij avatars nemen (of een aantal lege avatars ertussen, maar dat komt later) en dat dan door blijven gaan tot je een vierkantje hebt, waarvan je een aantal avatars kunt weglaten tot je een letter hebt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef Qunix het volgende:
[ code verwijderd ]
maakt niet uit toch...als dat kruisje boven me maar weg isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef Acryl het volgende:
zou t niet beter voor de OP zijn als alle avatars netjes gesorteerd naast elkaar staan ipv door elkaar met lege ruimtes ertussen?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maakt niet uit toch...als dat kruisje boven me maar weg is
ik vind t lelijk en warrig staanquote:
Moet een N en een B voorstellen.........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef Acryl het volgende:
zou t niet beter voor de OP zijn als alle avatars netjes gesorteerd naast elkaar staan ipv door elkaar met lege ruimtes ertussen?
Ik kan het ook niet helpenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er een echo tussen plaatsen?
Het is nu ook te laat voor dat soort zaken en ik heb te veel bier op![]()
En goed voor opaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:20 schreef Acryl het volgende:
bier = slecht voor kippen
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet een N en een B voorstellen.........
tijd voor opa, dat hij kanker krijg of sterftquote:
Nee, maar de kat wilde naar buiten dus ik moest even z'n veters strikken en aangezien het nogal wat veters zijn...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat ben jij nog laat wakker dan? Doe je normaal ook niet...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:22 schreef Acryl het volgende:
[..]
tijd voor opa, dat hij kanker krijg of sterft![]()
nee hoor ik hou van opa!
Ik had nog bijna een topic over je geopend in KLB, heel mijn klacht mooi utgetikt....maar toch maar weer gedelete...dacht doe maar niet ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er een echo tussen plaatsen?
Het is nu ook te laat voor dat soort zaken en ik heb te veel bier op![]()
lol lijkt wel of kat grobbebollen aan zijn pootjes heeftquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:23 schreef Blame het volgende:
[..]
Nee, maar de kat wilde naar buiten dus ik moest even z'n veters strikken en aangezien het nogal wat veters zijn...![]()
[afbeelding]
joah vroegerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:24 schreef Thaan het volgende:
[..]
kleinkinderen, zo leuk jeweets
Opa gaat slapen, weltrusten kinders! Maak het niet te laat en maak opa niet wakker!
Je moet er niet misselijk van wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:24 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben op het moment bezig met mijn laatste biertje... Kan wel vernemen dat ik de hele week al geen bier gehad heb, na fucking 6 biertjes begin ik al misselijk te worden![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:24 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben op het moment bezig met mijn laatste biertje... Kan wel vernemen dat ik de hele week al geen bier gehad heb, na fucking 6 biertjes begin ik al misselijk te worden![]()
Daar was ik al achterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet er niet misselijk van worden![]()
kippenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar was ik al achter![]()
Ga zometeen lekker 'proberen' te slapen...
is het echt zo ergquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar was ik al achter![]()
Ga zometeen lekker 'proberen' te slapen...
6 cmquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:27 schreef Qunix het volgende:
Wat is de omtrek van je linker tepel?
Tjaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:27 schreef Qunix het volgende:
Wat is de omtrek van je linker tepel?
gossiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
Jeetje,
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |