linda gaf al gedeeltelijk antwoordquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:03 schreef Suzanna het volgende:
Wat deed die chiropractor dan? Ik dacht namelijk dat er alleen fysiotherapie voor 'voorgeschreven' werd o.i.d. Vraag me ook af of ik doorverwezen moet worden door de ha of dat ik er zelf heen kan gaan?
(thnx voor je antwoord!)
Oh ja... (sorry dat ik zoveel vraag) waarom was het maar tot vier weken vóór de uitgerekende datum?
Sorry..quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef Belana het volgende:
[..]
linda gaf al gedeeltelijk antwoordtot 4 weken vantevoren vanwege de verweking van de gewrichten. het heeft weinig nut om gewrichten op zijn plekkie te zetten als de boel zo "zacht" is. Ook nu bv na de bevalling "kraakt" ze me nog niet onder in de rug, alleen wat manipulatie. eerst moet de verweking er weer uit. daarom zeg ik, het helpt geweldig, maar je zult toch een stukje op eigen kracht moeten doen. ik vond het best uit te houden dit keer.
He, huh? Vlos?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:20 schreef kozakken het volgende:
Suug, hoe gaat het met jou? En mysterieus gedonder? Wat zei de vlos?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:58 schreef Suzanna het volgende:
(en dan dat omdraaien in bed...AAAAAAAAAW...)
Ik probeerde twee LLM's in een adem te vangenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:20 schreef kozakken het volgende:
Suug, hoe gaat het met jou? En mysterieus gedonder? Wat zei de vlos?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:44 schreef Sugar het volgende:
Haptonoom? Psycholoog? Tandarts? Nijlpaardverzorger?
Projectie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:48 schreef m@x het volgende:
Dat is ook niet aardig
Last van je hormonen Sjoeg?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |