Roep je even als je met je voet in een kanon vast zit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:31 schreef displission het volgende:
lul maar maar piraten hebben in het verleden echt wel dingen meegemaakt he! zoals schatten, enne vooral schatten! maar aan boord van dit schip gebeurt veel meer..wanna ride?
Toppertjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:34 schreef Dagonet het volgende:
Schopje TRU -> ONZ
Je méént het!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:35 schreef Pranfeuri het volgende:
Pirates of the Caribean was net op tv!
Het lijkt me echt fantastisch als je zo in je fantasie kunt opgaan als jij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:36 schreef displission het volgende:
enemy @ 01:34 raise the cannons lads!
Nee hoor, jij bent gewoon Croupouquequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:37 schreef Croupouque het volgende:
I am Guybrush Threepwood! Mighty pirate!
Nee, dat ándere scherm!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:37 schreef Croupouque het volgende:
I am Guybrush Threepwood! Mighty pirate!
Ik ben al aangemonsterd. Wij brengen ongeluk, schijnt 'tquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Mogen er ook vrouwen mee aan boord?
the answer my friend is blowing in the windquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Wie moet anders de afwas doen,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
dat brengt ongelukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Ach welnee!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben al aangemonsterd. Wij brengen ongeluk, schijnt 't![]()
ach tis maar een Fok schipquote:
Ja hoor, ik ben nergens te beroerd voor. Of zal ik aan het aanrecht gaan staan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ach welnee!![]()
Ik ga wel aan het roer staan! Schrob jij het dek ff dan?![]()
Je mag er ook op gaan staan!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben nergens te beroerd voor. Of zal ik aan het aanrecht gaan staan?![]()
Kom Morwen, we gaan naar de haaienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
Pirates![]()
[afbeelding]
2 vrouwen aan boordDown met dat schip
![]()
3 dus![]()
oh we gaan naar een eiland?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is dit "Het eiland" de herstart?
de hoed mag, maar dat kind mag niet mee!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef Erwtensoep het volgende:
ik ga alleen mee als ik deze mag dragen
[afbeelding]
(niet het kind, de hoed)
Stuurboord, bedoel jequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh we gaan naar een eiland?
Oke koers zet..rechtsaf slaat nu
Been there, done that, got the t'shirtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom Morwen, we gaan naar de haaien![]()
Tsk,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:51 schreef -Wolf- het volgende:
* Kapitein -Wolf- van de Koninklijke Nederlandse marine kreeg te horen dat er piraten rondwaren in de nationale Fok!-wateren.
Waar zijn de schavuiten? De Hr. Ms. De Zeven Provinciën staat klaar om aan te vallen!
[afbeelding]
Waarom verbaast me dat nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t'shirt![]()
eh wil ts ff de kanonnen laden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:51 schreef -Wolf- het volgende:
* Kapitein -Wolf- van de Koninklijke Nederlandse marine kreeg te horen dat er piraten rondwaren in de nationale Fok!-wateren.
Waar zijn de schavuiten? De Hr. Ms. De Zeven Provinciën staat klaar om aan te vallen!
[afbeelding]
eh? gatie over?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:55 schreef displission het volgende:
[img]http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/511961/2/istockphoto_511961_dice.jpg[img] de zeven dotten varen af..ze lagen in amsterdam en moeten in een maanvorm europa af..naar een geheime plek!!
lees deze site ff voor alle overige info: ik kwam het tegen op internet..en het schijnt wel iets interessant te zijn:
http://ancientegypt.hypermart.net/treasuremap/
ook heel erg veel 666 kwam er in terug en 18 wat 3*6 is..
Gelukkig hadden wij eenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:56 schreef -Wolf- het volgende:
* Kapitein -Wolf- jaagt die verdraaide piraten naar de bodem van de zee
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:55 schreef displission het volgende:de zeven dotten varen af..ze lagen in amsterdam en moeten in een maanvorm europa af..naar een geheime plek!!
lees deze site ff voor alle overige info: ik kwam het tegen op internet..en het schijnt wel iets interessant te zijn:
http://ancientegypt.hypermart.net/treasuremap/
ook heel erg veel 666 kwam er in terug en 18 wat 3*6 is..
Die ligt allang op de bodem van de zee weg te roesten. Bij de Duitse marine hoef ik niet aan te kloppen voor hulp bij de klopjacht op die schavuiten.quote:
Zeg, een beetje meer respect voor de laatste der Grote Slagschepen,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:58 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Die ligt allang op de bodem van de zee weg te roesten. Bij de Duitse marine hoef ik niet aan te kloppen voor hulp bij de klopjacht op die schavuiten.
Whiskeyquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:03 schreef displission het volgende:
3 voruwen aan boord..wijntjhuh??! uhm of rum? mateys ??
jah matties jah enne doe maar rum...met cola en ijs graagquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:03 schreef displission het volgende:
Trek maar een fles Californische rosé open,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:03 schreef displission het volgende:
Jij bent ook verder niet kieskeurig hèquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Trek maar een fles Californische rosé open,.
Zolang ik het niet hoef te drinken niet nee,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent ook verder niet kieskeurig hè![]()
Zeeziek,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:07 schreef displission het volgende:
waar zijn die ander mateys? toch niet het dek aan het schrobben he?
Nope *zingt:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:07 schreef displission het volgende:
Ik weet niet of ik al een van de mateys was, maar toch: ik sta inmiddels op de loopplank.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:07 schreef displission het volgende:
De zeven zeeën ken ik, maar de zeven stippen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:10 schreef displission het volgende:
nou proost op de zeven stippen : en zijn mooie aanwinst [afbeelding]
Je wordt er niet dronken vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zolang ik het niet hoef te drinken niet nee,.
Trouwens, wat is er mis met een mooie Zinfandel rosé?
Na anderhalve fles ben je best een end op weg hoor,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wordt er niet dronken van![]()
Zou ik niet doen, er staan een paar mensen achter je die je graag willen duwen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al een van de mateys was, maar toch: ik sta inmiddels op de loopplank.
Nou, graag!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
Zou ik niet doen, er staan een paar mensen achter je die je graag willen duwen.
Hallo Maikuuulquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Aye.
Maar ik kan niet dood, jeweet!
Displission mikt zo een liter of vijf van z'n bloed in een kist met goudstukken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Aye.
Maar ik kan niet dood, jeweet!
Ik bedoel natuurlijk houzee!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef bolivian het volgende:
Alles sal reg kom!
*muiten gaatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef displission het volgende:
take the ship..do whatever u wish I'm going ashore remember the pirate code!
Gatver, kokos *hangt brakend over de relingquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zeg, het is hier niet de Bounty,.
't Is wel in stijl,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gatver, kokos *hangt brakend over de reling
Boeiendquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef TheGame101 het volgende:
Blablabla
Ik kreeg er wel een harde vagina van. Ow wacht..........uhmquote:
Morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrwenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel een harde vagina van. Ow wacht..........uhm![]()
Kom daar eens snel uit dan.quote:
Geef jij die kuthond eens een schop danquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kom daar eens snel uit dan.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef jij die kuthond eens een schop dan![]()
Wacht maar tot ik eruit kom, kielhalen zal ik je addergebroedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Blijf maar lekker zitten dan...
Schop geen beesten alleen mensen.
Kielhalen? Worden we soft?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik eruit kom, kielhalen zal ik je addergebroed![]()
Daar begin ik meequote:
HIDE THE RUM!!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:41 schreef -SL- het volgende:
Where's the rum.....?
WHY IS THE RUM ALWAYS GONE!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |