Roep je even als je met je voet in een kanon vast zit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:31 schreef displission het volgende:
lul maar maar piraten hebben in het verleden echt wel dingen meegemaakt he! zoals schatten, enne vooral schatten! maar aan boord van dit schip gebeurt veel meer..wanna ride?
Toppertjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:34 schreef Dagonet het volgende:
Schopje TRU -> ONZ
Je méént het!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:35 schreef Pranfeuri het volgende:
Pirates of the Caribean was net op tv!
Het lijkt me echt fantastisch als je zo in je fantasie kunt opgaan als jij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:36 schreef displission het volgende:
enemy @ 01:34 raise the cannons lads!
Nee hoor, jij bent gewoon Croupouquequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:37 schreef Croupouque het volgende:
I am Guybrush Threepwood! Mighty pirate!
Nee, dat ándere scherm!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:37 schreef Croupouque het volgende:
I am Guybrush Threepwood! Mighty pirate!
Ik ben al aangemonsterd. Wij brengen ongeluk, schijnt 'tquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Mogen er ook vrouwen mee aan boord?
the answer my friend is blowing in the windquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Wie moet anders de afwas doen,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
dat brengt ongelukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Ach welnee!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben al aangemonsterd. Wij brengen ongeluk, schijnt 't![]()
ach tis maar een Fok schipquote:
Ja hoor, ik ben nergens te beroerd voor. Of zal ik aan het aanrecht gaan staan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ach welnee!![]()
Ik ga wel aan het roer staan! Schrob jij het dek ff dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |