Dat vind ik oprecht heel vervelend voor je.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel me inderdaad heel oud nu. Ben net terug van m'n werk (14 uur gewerkt) en moet morgen voor achten alweer naar m'n werk toe.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht heel vervelend voor je. [afbeelding]
Het is dan ook geen kleinigheid, maar ik weet zeker dat je het goed zult doorstaan. Zelfs hier, in geschreven vorm, kom je op mij over als een heel sterk en bijzonder levenslustig persoon.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef BwennieBren het volgende:
Om even antwoord te geven op je vraag Scrut, t gaat redelijk hoor, t lichaam gaat wel soms mankementen vertonen dankzij de behandeling helaas
Ik heb nog teveel in m'n hoofd. De klapper zat vandaag aan het eind van de dag en dat werd een niet zo fijne rel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef BwennieBren het volgende:
Waarom ga je dan niet nu lekker vroeg je bed in Scrut?
Hoi pos.quote:
Da's niet zo fraaiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel in m'n hoofd. De klapper zat vandaag aan het eind van de dag en dat werd een niet zo fijne rel.
Neem een lekker drankje...of zoietsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel in m'n hoofd. De klapper zat vandaag aan het eind van de dag en dat werd een niet zo fijne rel.
Joh! Ik wist niet dat je arts was!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
![]()
gister was het nog bonter, moest ik de hele dag operationeel leiding geven aan bijna 50 personen
Dat valt te proberenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's niet zo fraaizou een plaatje plaatsen je goed doen denk je?
Charles? Aznavour?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat valt te proberen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Joh! Ik wist niet dat je arts was!
sorry, beetje flauw...
Ik wist niet wat dat was...nu welquote:
Nou dat moet je niet zeggen. In mijn visie is het 11quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1+1=2, daar valt niet over te twisten.
Hmmm, nee, maar je bent warm.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:17 schreef pos het volgende:
Beyonce?
Absoluut. Ze is 'ontdekt' door Jay-Z.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Zwangeres?
Stoliboli, wodka met champagne was de lievelingsdrank van Patsy en Edina in Absolutely Fabulous.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:18 schreef pos het volgende:
[..]
Ik wist niet wt dat was...nu wel
[afbeelding]
Die Bren! Rihanna it is!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:19 schreef BwennieBren het volgende:
Rihana?
Alizee (kweenie of dat juist gespeld is).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Charles? Aznavour?
Om het goed te maken:
[afbeelding]
Als het daar om gaat kan je ook wel een jointje opstekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stoliboli, wodka met champagne was de lievelingsdrank van Patsy en Edina in Absolutely Fabulous.
En wie zegt dat ik dat niet al lang gedaan heb?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:22 schreef pos het volgende:
[..]
Als het daar om gaat kan je ook wel een jointje opsteken
Ikke nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat niet al lang gedaan heb?
Slaap lekker tongquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Trusten kameraden en pos
Ben ik je kameraad niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Trusten kameraden en pos
Klukkluk aka. Herbert Joekes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:24 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
[..]
Slaap lekker tong![]()
![]()
![]()
Herbert Joeks klukklukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:24 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
[..]
Slaap lekker tong![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Tong, moet je Herbert Joeks niet nog even raden?
Nee, Alizee is een Française, en geen negerin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:21 schreef sooty het volgende:
Alizee (kweenie of dat juist gespeld is).
Ik ook, maar die belachelijk kleine jurkjes van Bee en de stupide dansjes vind ik niks. Hoewel ik van die danspasjes nog wel eens de slappe lach krijg.quote:
Slaap lekker Tokay. Ik duik er ook maar eens in. Morgen staan maar 12 uur gepland, maar ja vandaag waren dat er maar 9quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:41 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ik groet u!Heerlijk om weer in mijn eigen bed slapen...
![]()
Scrutinizer, sterkte morgen(ochtend).
Welterusten Scrutquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slaap lekker Tokay. Ik duik er ook maar eens in. Morgen staan maar 12 uur gepland, maar ja vandaag waren dat er maar 9![]()
Trusten dames en heren![]()
yepquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:47 schreef BwennieBren het volgende:
Tommy Lee
Mikey is niet zo kieskeurig; Die slaat iedereen. En als je pech hebt, vreet-ie je oor op bovendien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Die werd wél geslagen door Mikey.
3x is scheeprechtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:56 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga m'n bed eens opzoeken. Tot morgen (of beter tot straks).
Nee dart, geen ideequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:24 schreef dartfanaat het volgende:
Hoi Pos
Weet jij wie op het plaatje staat? Ik herken 'r wel, maar weet het even niet meer
Oke, dan wachten we maar even tot Tokay weer online is. Kan ze een hint gaan geven.quote:
Wat let je om een tdp-tje te doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:57 schreef BwennieBren het volgende:
niemand weet t plaatje zeker he? nou, ik ook niet...
Gaat maar mooi ff zoeken.quote:
quote:
Weet ik, maar dacht kom ik zet even een plaatje.quote:
Een hint? Ja hoor, beter laat dan nooit, tenslotte!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:31 schreef dartfanaat het volgende:
Oke, dan wachten we maar even tot Tokay weer online is. Kan ze een hint gaan geven.
(Of iemand anders zou het moeten weten natuurlijk)
Hey Tokayquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een hint? Ja hoor, beter laat dan nooit, tenslotte!
Velen hadden nog nooit van mevrouw gehoord, ware het niet dat haar baas met vakantie was en zij de honneurs moest waarnemen...
En voor de volledigheid nogmaals het plaatje van de dame wier naam ik wil weten:
[afbeelding]
Haaaaai Bren! Ik heb inmiddels al iets teruggeschreven in je FB!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:09 schreef BwennieBren het volgende:
Hey Tokay![]()
Ik kon vannacht en trouwens ook vandaag niet in je FB postten
quote:
Gokken mag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Tokay het volgende:
Gokje op Ellen ten Damme.
Ja, ze is Nederlandse.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:40 schreef dartfanaat het volgende:
Tokay, is mevrouw Nederlandse?
Hint bij m'n eigen plaatje: mevrouw is een amerikaanse
Et voila, de leadzangeres van The Banglesquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:43 schreef BwennieBren het volgende:
Van Dart: Susanna Hoffs?
Kan het nu wel inene zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haaaaai Bren! Ik heb inmiddels al iets teruggeschreven in je FB!![]()
Ga ik nu lezenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:45 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Et voila, de leadzangeres van The Bangles
Heb je even een mailtje gestuurd
Was haar baas niet bepaald in z'n nopjes? Anders gezegd "verknalde" mevrouw het?quote:
Nee hoor, mevrouw deed het heel goed. Haar baas is overigens een vrouw, en een stuk ouder.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:49 schreef dartfanaat het volgende:
Was haar baas niet bepaald in z'n nopjes? Anders gezegd "verknalde" mevrouw het?
(Niet dat ik het nu weet, maar wil iets meer weten over mevrouw)
gelezen en al weer op gereageerdquote:
Heeft ze iets met de Gemeente Utrecht te maken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hoor, mevrouw deed het heel goed. Haar baas is overigens een vrouw, en een stuk ouder.
Mevrouw komt uit Utrecht.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:14 schreef dartfanaat het volgende:
Heeft ze iets met de Gemeente Utrecht te maken.
Ik bedoel is haar baas de Burgemeester?
Mogguh tongquote:
Je wist hem gewoon nietquote:
Ik niet als ze net verloren hebbenquote:
Goedeavondquote:
hoiquote:
Hoi Peacemanquote:
quote:
nope...totaal niet aan toegekomen nog en dat zal nog wel ff duren aangezien ik de komende week vol zit...quote:had je dat cabaret nog geluisterd wat ik je een week of 2 geleden gestuurd heb?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
valt er nog wat te raden?
okido, doe maar rustig aan. Hoor wel wat je ervan vondquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
[..]
nope...totaal niet aan toegekomen nog en dat zal nog wel ff duren aangezien ik de komende week vol zit...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
W.F. Hermans
Dat leek me al ja.... maar ja, wie het is?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een zelfportret van meneer.
De stijl waarin het geschilderd is lijkt me toch veelzeggend.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat leek me al ja.... maar ja, wie het is?
Zal best als je wat meer kennis van schilderkunst hebt, dan ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De stijl waarin het geschilderd is lijkt me toch veelzeggend.
De stijl heet Magisch Realismequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zal best als je wat meer kennis van schilderkunst hebt, dan ik.![]()
Nog compromitterende foto's van Peaceman gemaakt?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Hier alles goed, net een paar dagen weg geweest...
Vind je je werk niet leuk?quote:morgen weer werken
Elke foto met mij erop is voor een ander compromitterend!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog compromitterende foto's van Peaceman gemaakt?
[..]
Geen idee, ga morgen beginnen, 1e dag...quote:Vind je je werk niet leuk?
Da's toch goed nieuws?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef peaceman het volgende:
Geen idee, ga morgen beginnen, 1e dag...![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog compromitterende foto's van Peaceman gemaakt?
[..]
Jawel maar heb geen zin....quote:Vind je je werk niet leuk?
Dat doet Peaceman nou altijdquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:55 schreef Tokay het volgende:
Potverdrie, er stond nog een plaatje van mij open!![]()
Neuh, dat is meer een surrealist Tok.quote:Maar goed, is jouw schilder René Magritte, Scrutinizer? (Jaja, ik let er op: geen afkorting meer!)
quote:
Weet je dat wel zeker, Scru?quote:Neuh, dat is meer een surrealist Tok.
Mail je me ze even Peaceman?quote:
Dat lijkt mij wel lekkerquote:en ben de komende 3 weken alleen op de afdeling..... de rest is met vakantie.
Het is werk en dus inkomen (dus hoef ik niet meer naar dat belachelijke CWI instituut... wat een bureaucraten daar!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is werk maar niet dat werk wat je wilt.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mail je me ze even Peaceman?![]()
[..]
quote:Arbeidsethos
Arbeidsethos is de vanuit een persoonlijke ethiek voortspruitende wil om te werken. Het geeft aan met hoeveel inzet iemand de taken, waarvoor iemand verantwoordelijk is, uitvoert. Het arbeidsethos kan per mens, per bedrijf en per functie verschillen. Het arbeidsethos is niet goed te meten, er bestaat geen eenheid van arbeidsethos. Er zijn wel onderzoeken naar ziekteverzuim en arbeidsproductiviteit.
Bekende factoren die het arbeidsethos beïnvloeden zijn extrensieke factoren als beloning en bestraffing. Andere factoren zijn hoe boeiend het werk zelf is, en tenslotte is van belang is hoeverre men andere prioriteiten in het leven heeft.
In de streng-calvinistische leer wordt arbeidsethos verbonden met het eigen welzijn dat erdoor verdiend zou worden: 'wie niet werkt zal niet eten'.
Magritte heeft zich, net als menig ander kunstenaar, ook wel aan andere stijlen gewaagd zoals het impressionisme, kubisme en futurisme. De meneer op de foto is behoorlijk stijlvast gebleken.quote:
Niet mogelijk.... ze staan op mijn fototoestel...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mail je me ze even Peaceman?![]()
[..]
Ja en nee.... het is heel erg druk, daarom niet zo lekker...quote:Dat lijkt mij wel lekker
Tuurlijk, Diaan. Hij is gewoon een beetje nerveus voor morgen, dat is toch logisch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman... je vindt het toch wel een leuke baan.... komt een beetje negatief over hier...![]()
Ja hoor, ik denk het wel... maar ik had evengoed graag nog 2 weekjes vrij gehadquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman... je vindt het toch wel een leuke baan.... komt een beetje negatief over hier...![]()
Ik suggereerde van niet. Mea Culpa.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
misschien was je aanwezigheid voldoendequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik suggereerde van niet. Mea Culpa.
waar is pos nou gebleven? was ik onaardig tegen haar?
En morgen lekker saampjes reizenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk het wel... maar ik had evengoed graag nog 2 weekjes vrij gehad![]()
dat zou een reactie geweest zijn die ik gewend ben, maar ze leek juist heel enthousiast, daar schrok ik wat vanquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien was je aanwezigheid voldoende![]()
Misschien zijzelf ook... een vergissing dus?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
dat zou een reactie geweest zijn die ik gewend ben, maar ze leek juist heel enthousiast, daar schrok ik wat van
Welnee, ben er weerquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien zijzelf ook... een vergissing dus?
Of ze is even aan het uitrusten van het Cheerleadenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien zijzelf ook... een vergissing dus?
Wat is dat voor rare kreet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
On topic: Het is een Nederlander!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peaceman kan mooi achterop jouw nieuwe fiets![]()
Wie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een Amsterdammer, jij moet het dus weten![]()
Trusten Diaanquote:
quote:
Goedemorgen, RJPvD'ers...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van Tokay is toch de loco-burgemeester van Utrecht? Die kon geen enkele vraag beantwoorden tijdens dé persconferentie.
Si!quote:
Ik heb geprobeerd me ertegen te verzetten, maar ...quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:54 schreef Tokay het volgende:
Si!Jasmine Trinca, heet ze.
Heb je ook weer gekeken?![]()
Ik zwaai snel even terug!quote:
Idd. Scrut zegt dat mannen er beter uit gaan zien naar mate ze ouder wordenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geef 't nog 'n paar jaar en 't is Robert kasPlantje...![]()
Arrest Recordquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef wyccie het volgende:
En wat voor stoute dingen heeft meneer dan gedaan?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef pos het volgende:
Richard Davis?
't is maar goed dat ze een ter dood veroordeelde nog hebben weten te reanimeren...quote:Polly Klaas' killer survives death row OD
Tuesday, July 25, 2006; Posted: 10:11 p.m. EDT (02:11 GMT)
SAN QUENTIN, California (AP) -- The death row inmate whose kidnapping and murder of 12-year-old Polly Klaas helped inspire the state's three-strikes law survived an opiate overdose in his cell, prison officials said.
Richard Allen Davis, 52, was found unconscious Sunday in his San Quentin State Prison cell and was treated at the prison infirmary and a local hospital, prison spokesman Vernell Crittendon said Monday.
Davis was returned to his cell hours after the incident and was "doing fine" Monday, Crittendon said.
It was not clear whether the overdose was accidental or a suicide attempt, and officials had not determined where Davis got the drugs, though they suspected a visitor or another inmate smuggled them into the prison.
Davis was already a repeat offender when he broke into the Petaluma girl's home in 1993 and kidnapped, molested and killed her.
The case became national news and efforts by Klaas' parents to prevent similar tragedies led to the creation of the state's three-strikes law.
California voters approved the law in 1994 requiring a sentence of 25 years to life for criminals with two prior convictions for serious or violent felonies who are then convicted of a third felony.
Davis' crime and his role in the creation of the strict sentencing law made him a target for other inmates, and he has been assaulted and spat upon by other inmates at least three times, Crittendon said.
Wiesda ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik zat nog aan belko te denken
Stel je voor...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef peaceman het volgende:
Heb helaas (nog?) geen internet bij mijn nieuwe baan... hoe kom ik nu de dag door..? werken dus... flauw zeg...
Ja! En dat terwijl ik nu ambtenaar ben... gaat geheel tegen het vooroordeel inquote:
dan kun je ons vast wel vertellen hoeveel vliegen er in jullie pand verblijvenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja! En dat terwijl ik nu ambtenaar ben... gaat geheel tegen het vooroordeel in![]()
Nou... ik ben dus hard aan t werk, dus in dit geval niet.. misschien over een tijdjequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan kun je ons vast wel vertellen hoeveel vliegen er in jullie pand verblijven
Ja nou. Geef eens een hintje.quote:
Nee het is een Canadees.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja nou. Geef eens een hintje.
Zal in ieder geval gaan om een Amerikaanse filmster (denk ik)
Maar natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:49 schreef dolle_hond het volgende:
glenn ford
Hey meis,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi Bren, wat vind jij?
Wat is nou de beste ketjap?
Whehe, ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:06 schreef BwennieBren het volgende:
Hey meis,
Ik heb altijd zo'n grote witte ketjap Manis met rode dop van A Trademark, Kentel no. 1
Maar dat moet ik natuurlijk daar neerzetten he
Ja kloptquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehe, ja, eigenlijk wel.![]()
Ik ken die ketjap wel, zo'n wit jerrycannetje is dat, hè?
Die hadden we thuis ook altijd.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef Treinhomo het volgende:
Abe Lenstra op rechts.
Dan zal Faas Wilkes er ook wel tussen staan, gok ik zo.
We missen pylquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij is er weinig animo meer hier
De laatste dagen is het echt bagger
Hey Dolle.... kijk jij ook naar Invasion?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:34 schreef dolle_hond het volgende:
hey diaan
wat is dat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hey Dolle.... kijk jij ook naar Invasion?
Nee dus....quote:
De man op het plaatje, duh.quote:
Waarvan? De eppoquote:
En presentator.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:47 schreef dolle_hond het volgende:
n hoofdredacteur
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Dirk Kuyt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |