Carnaval, halloween, kennisen, partytime, collega is beheerder van toneelverenigingkleding, en zelf maken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Waar halen jullie je kleding en andere atributen voor een fotoshoot?
bv pea ik heb een foto van jou gezien met een mooie zwarte cape.
Zelf maken is voor mij geen optie (ik ben al gevaarlijk met naald en draad laat staan dat ik met een machine overweg kan)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Carnaval, halloween, kennisen, partytime, collega is beheerder van toneelverenigingkleding, en zelf maken.
http://www.party-time.nl/ zit hier in het dorpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Zelf maken is voor mij geen optie (ik ben al gevaarlijk met naald en draad laat staan dat ik met een machine overweg kan)
Toneelkleding daar ben ik al lang naar op zoek maar ik kan geen winkel oid vinden daarvoor helaas
En de eigenaresse is zeer behulpzaam met adviezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
dank je voor het linkje
prijzen vallen ook nog mee moet ik zeggen
Zo dan...Jij hebt hart voor de zaak!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef Mauro het volgende:
Heerlijke werkdag gehad vandaag
5 uur vanochtend begonnen, nu net thuis
Beetje moe maar voldaan zeggen we dan maar.
Nog maar 1 dagje werken en ik heb weekend
Dat is niet gezond mauro.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef Mauro het volgende:
Heerlijke werkdag gehad vandaag
5 uur vanochtend begonnen, nu net thuis
Beetje moe maar voldaan zeggen we dan maar.
Nog maar 1 dagje werken en ik heb weekend
Moet wel helaasch....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:10 schreef pea4fun het volgende:
Zo dan...Jij hebt hart voor de zaak!
Weet ik. gisterenmiddag lag ik om 4 uur te slapen tot vanochtend 4 uurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef prupke het volgende:
Dat is niet gezond mauro.....
Zolang het niet te vaak voorkomt dat je zulke lange dagen maakt en het je leven niet in de weg staatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet wel helaasch....
Anders lopen ze 17 miljoen eurotjes mis als ik mijn data niet voor elkaar heb. Dus daar hangt heel wat vanaf (niet op de miste plaats een vaste baan)
bb neemt wel opquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Weet ik. gisterenmiddag lag ik om 4 uur te slapen tot vanochtend 4 uur
p.s. bijkletsen via foon?
rinkel!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:16 schreef prupke het volgende:
[..]
bb neemt wel op
je favo belmaat haha
Heel veel plezier en niet te veel stressen in tha planequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:43 schreef ableton het volgende:
Ik zal aan jullie denken, de komende 2 weken![]()
Off we go richting Schiphol.
Mauro, BB, Prup, HM2 tot op de boot dan maar? Houden wel contact.
Tjuuuuuuuuuuuus!![]()
je weet waar je de foto's kan vinden om een leuke rel te startenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:15 schreef Muk het volgende:
hier nog wat te rellen vanavond? ben echt in een topstemming hiero
vraag me niet waarom....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |