Bakker, slager, schoenenmaker, metselaar, advocaat, brandweerman of gymleraar. Conducteur, directeur of filmster. Eén ding weet ik zeker ik word miljonair!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Blaxje het volgende:
Bakker!
Ohjawel!quote:
Kinderen voor Kinderen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:38 schreef booo het volgende:
[..]
Bakker, slager, schoenenmaker, metselaar, advocaat, brandweerman of gymleraar. Conducteur, directeur of filmster. Eén ding weet ik zeker ik word miljonair!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:41 schreef booo het volgende:
[..]
Ziejewel! Stiekem luister je het zelf ook!
Hier!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef Borkydude het volgende:
Dooood. Waar zijn de gangmakers?
Hij is directeur van een import en export bedrijf..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeg het nou, hou ons niet in spanning
Ah dus wiet, coke etc. kunnen we bij jou halen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:44 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hij is directeur van een import en export bedrijf..![]()
Zozo. Mijn papa is ook directeurquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:44 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hij is directeur van een import en export bedrijf..![]()
Nee, das die Chinees die gister een grote mond had tegen mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Hier mstr in zijn jonge jaren
Heeft ie nou stijve?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Hier mstr in zijn jonge jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |