Het is zo weer voorbijquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef Ireth het volgende:
Dat onweer zit hier exact boven!!![]()
(had ik al gezegd dat ik in mijn broek sch**t voor onweer!!!![]()
![]()
)
Humor is wel belangrijk op de werkplaats toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef zatoichi het volgende:
Mijn baas: Als je wil mag je wel een half uurtje eerder naar huis!(ben op de fiets....)
Ik hoor het ook in Buiten Witte Vrouwen, ik dacht dat ik gek was geworden dus ben het hele huis 3x doorgelopen op zoek naar het geluidquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jezus, dit is echt bizar. Ik zit thuis, met mijn raam op een kiertje en ik kon net woord voor woord Is Ook Schitterend Voltooid Verleden Tijd horen zingen. Die gasten zitten verdomme op het Smakkelaarsveld ! Dat KAN toch niet, als ik in fucking Oudwijk zit ? Word ik nou gek, of wat ?.
Om met Rembo & Rembo te spreken: "Da's toch nie te gleuven ! Da's toch nie normaal, man !"quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoor het ook in Buiten Witte Vrouwen, ik dacht dat ik gek was geworden dus ben het hele huis 3x doorgelopen op zoek naar het geluid.
Was wel tof even een bekende te zien tussen al die onbekende gezichten... moeten we vaker doen maar dan met betere browniesquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik ben Christine tegengekomen, dat was tof. Al had ik totaal geen tijd om met haar te praten, want ik was het toetje aan het maken voor vanavond. En dat waren brownies, en die waren de hele tijd aan het aanbranden. (Mochten er mensen hier aangebrande brownies gehad hebben, mijn excuses.)
Mijn vriendin klaagt er ook over. En die woont er ook nog eens tweehonderd meter vandaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef AudreyHepburn het volgende:. Door Lange Frans uit je slaap gehouden worden.
.
dat lelijke tasje heb ik maar bij usc achter gelatenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef speknek het volgende:
Wel treurig hoor voor de sjaars. Je ziet allemaal oranje rugtasjes verlopen van de regen door het centrum sjokken. Najah, hebben ze meer reden om binnen te zitten zuipen natuurlijk.
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Was wel tof even een bekende te zien tussen al die onbekende gezichten... moeten we vaker doen maar dan met betere brownies.
Trouwens, ik voel me lichtelijk te oud voor de UIT. Überhaupt voor het studentenleven, vrees ik... Biton vond ik trouwens een heel stuk leuker dan ik van te voren had gedacht.
Ik had Christine ook nog gezienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.
Ik las behangenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |