Ieder jaar kicken we hem een paar keer als een soort gedenking!quote:
Bewijs!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
haaahaha post nog op Fok! onder een andere username
Als ik zin heb zal ik het opzoeken. Ik moet jullie nog even in spanning houdenquote:
Kick het topic maar weer over een maand of 3.... wanneer je een keer zin hebt, zo gok ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik zin heb zal ik het opzoeken. Ik moet jullie nog even in spanning houden
quote:Nou Barconia, we hebben nu lang genoeg gewacht.Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik zin heb zal ik het opzoeken. Ik moet jullie nog even in spanning houden
quote:Godver, ik zal hem even zoeken. Ik ben het inmiddels zelf vergeten maar ik weet nog wel in welke topicreeks het was. Even die post terugzoekenOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou Barconia, we hebben nu lang genoeg gewacht.
quote:Vertel! Vertel! Na 5 jaar mag dit topic wel een ontknoping hebben....Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb hem al weer gevonden maar ik twijfel nog of ik dit topic zal verneuken met de ontknoping
quote:Ik ken de ontknoping niet, alleen de user:Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! Na 5 jaar mag dit topic wel een ontknoping hebben....
Hij kocht em zonder de wieltjes, niet?
quote:Ik durf haast niet meer te kijken hier, die constante spanning is na zoveel jaar toch deel van je leven uit gaan makenOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb hem al weer gevonden maar ik twijfel nog of ik dit topic zal verneuken met de ontknoping
De wieltjes ontbraken.quote:
Huh dit klopt ook serieusquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef maartena het volgende:
[..]
De wieltjes ontbraken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost.
dan bungelt ie toch op de midden stang....quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef maartena het volgende:
[..]
De wieltjes ontbraken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost.
Nee slimmerd, de wieltjes verhogen het geheel met de exacte hoogte van het wieltje. Resultaat is dat die middenstang een centimeter (of zo) "zweeft" boven de grond en het geheel op 4 wieltjes rust.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef mschol het volgende:
dan bungelt ie toch op de midden stang....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |