Hij heeft mij het verlossende antwoord gegeven die ik niet mag vrij gevenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het zijn wel de wieltjes, we hebben hetzelfde kledingrek op MP nagezocht en op elke foto stonden duidelijk wieltjes afgebeeld
Hier, foto 1 al:
http://link.marktplaats.nl/306264257
Precies, we wachten op het verlossende antwoord. Het liefst ook foto's als dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik geloof je pas als je haaahaha zelf hier laat reageren
Ja! Verlos mij, na jaren slapeloze nachten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies, we wachten op het verlossende antwoord. Het liefst ook foto's als dat mogelijk is.
Wieltjes dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij heeft mij het verlossende antwoord gegeven die ik niet mag vrij geven
Ja. Er was iemand die exact hetzelfde rek op marktplaats of zo had gevonden (plaatjes doen het niet meer), MET wieltjes eraan. En als je dan goed kijkt, is dat ook logisch.....met wieltjes eronder staat ie hoog genoeg, en zou ie niet meer wiebelen.quote:
m.a.w. je weet het gewoon nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij heeft mij het verlossende antwoord gegeven die ik niet mag vrij geven
hahahaa is van de aardbodem verdwenen, maar misschien kun je het overnemen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:10 schreef Nizno het volgende:
ik zou juist een wiebelkledingrek willen hebben.
Ik geloof er niets aan!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
haaahaha post nog op Fok! onder een andere username
Ieder jaar kicken we hem een paar keer als een soort gedenking!quote:
Bewijs!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
haaahaha post nog op Fok! onder een andere username
Als ik zin heb zal ik het opzoeken. Ik moet jullie nog even in spanning houdenquote:
Kick het topic maar weer over een maand of 3.... wanneer je een keer zin hebt, zo gok ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik zin heb zal ik het opzoeken. Ik moet jullie nog even in spanning houden
quote:Nou Barconia, we hebben nu lang genoeg gewacht.Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik zin heb zal ik het opzoeken. Ik moet jullie nog even in spanning houden
quote:Godver, ik zal hem even zoeken. Ik ben het inmiddels zelf vergeten maar ik weet nog wel in welke topicreeks het was. Even die post terugzoekenOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou Barconia, we hebben nu lang genoeg gewacht.
quote:Vertel! Vertel! Na 5 jaar mag dit topic wel een ontknoping hebben....Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb hem al weer gevonden maar ik twijfel nog of ik dit topic zal verneuken met de ontknoping
quote:Ik ken de ontknoping niet, alleen de user:Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! Na 5 jaar mag dit topic wel een ontknoping hebben....
Hij kocht em zonder de wieltjes, niet?
quote:Ik durf haast niet meer te kijken hier, die constante spanning is na zoveel jaar toch deel van je leven uit gaan makenOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb hem al weer gevonden maar ik twijfel nog of ik dit topic zal verneuken met de ontknoping
De wieltjes ontbraken.quote:
Huh dit klopt ook serieusquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef maartena het volgende:
[..]
De wieltjes ontbraken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost.
dan bungelt ie toch op de midden stang....quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef maartena het volgende:
[..]
De wieltjes ontbraken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost.
Nee slimmerd, de wieltjes verhogen het geheel met de exacte hoogte van het wieltje. Resultaat is dat die middenstang een centimeter (of zo) "zweeft" boven de grond en het geheel op 4 wieltjes rust.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef mschol het volgende:
dan bungelt ie toch op de midden stang....
Je probeert weer voor nieuwe verwarring te zorgen! Maar de wieltjes zorgen er gewoon voor dat die stang de grond niet raakt hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dan bungelt ie toch op de midden stang....
maar die wieltjes issie kwijt, dus bungeltie op de stang, anders zou je uberhaupt die wieltjes niet nodig hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je probeert weer voor nieuwe verwarring te zorgen! Maar de wieltjes zorgen er gewoon voor dat die stang de grond niet raakt hoor!
En dat was dus het probleemquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die wieltjes issie kwijt, dus bungeltie op de stang, anders zou je uberhaupt die wieltjes niet nodig hebben
Eindelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef maartena het volgende:
[..]
De wieltjes ontbraken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost.
Zelfde verhaal hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eindelijk. Originele topic is al 7 jaar oud, bizar man
. Kan het me nog goed herinneren.
Als hij te kort is aan 1 kant, dan maakt het toch geen ruk uit of er dan wel wieltjes onderzitten. Hij blijft dan aan 1 kant te kortquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef maartena het volgende:
[..]
De wieltjes ontbraken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost.
EINDELIJKquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef maartena het volgende:
[..]
De wieltjes ontbraken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost.
Nostalgiequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Prowl het volgende:
Uit de tijd dat fok nog leuk was..........
De laatste keer dat ie ingelogd heeft als haaahaha was 1216 dagen geleden, dus 3 jaar en 4 maanden terug.quote:Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef raptorix het volgende:
Heeft haaahaha een post ban? Want hij logt wel op Fok in maar heeft nooit bevestigend beantwoord
Mmmm verkeerd geleze, jammerquote:Op maandag 26 september 2011 02:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
De laatste keer dat ie ingelogd heeft als haaahaha was 1216 dagen geleden, dus 3 jaar en 4 maanden terug.
Geen ban, want er staat geen streep door z'n naam in z'n profiel.
Hoe kom jij er bij dat ie nog inlogt dan?
Dit is inderdaad één van dé topics waardoor de tranen over mijn wangen liepen van het lachen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Prowl het volgende:
Uit de tijd dat fok nog leuk was..........
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |