abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41256944
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

2 identieke fietsen erop of niet?
nee, 1 dames en 1 heren
*verwijderd door Admin*
pi_41273327
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:59 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Artikel 5 van de wegenverkeerswet luidt:"Men dient zich in het verkeer zodanig te gedragen dat men een ander niet hindert of in gevaar brengt."
Als jij met 100 km/h een vrachtauto voorbij gaat hinder jij de rest van het verkeer en belemmert tevens de doorstroming.Dus zo voorbeeldig rijd je niet.
[..]

Degene die invoegt moet voorrang verlenen dus wat is je punt?
[..]

Is ook gewoon toegestaan,ik mag je rechts inhalen bij een blokmarkering.
.

Conclusie:Lever je rijbewijs maar in,je belemmert de doorstroming en kan het hegendaagse verkeer blijkbaar niet helemaal bijbenen.
Ja, ja ik ken dat soort wel, kritiek hebben op al wat zich voor hen op de weg bevindt.
Zij zijn de snelle jongens, rij jij maar lekker hard hoor, je hebt zeker ook harde muziek draaien he?
Zo van dat house met opnames van op hol geslagen heimachines en dol gedraaide stoomlocomotieven zodat je de auto met sprongetjes over de weg ziet gaan.
Rijd jij maar lekker door, je ongeluk tegemoet, want ik heb je liever voor me dan achter me.
Misschien krijg je in een volgend leven nog eens echt goed rijles met een rijbewijs dat je verdiend hebt.
Dus als je mij met mijn witte busje en mijn twinnyload met twee opoefietsen nog eens voorbij scheurt, toeter dan even dat je het begrepen hebt.
pi_41274273
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef Schonedal het volgende:

[..]

Ja, ja ik ken dat soort wel, kritiek hebben op al wat zich voor hen op de weg bevindt.
Zij zijn de snelle jongens, rij jij maar lekker hard hoor, je hebt zeker ook harde muziek draaien he?
Zo van dat house met opnames van op hol geslagen heimachines en dol gedraaide stoomlocomotieven zodat je de auto met sprongetjes over de weg ziet gaan.
Rijd jij maar lekker door, je ongeluk tegemoet, want ik heb je liever voor me dan achter me.
Misschien krijg je in een volgend leven nog eens echt goed rijles met een rijbewijs dat je verdiend hebt.
Dus als je mij met mijn witte busje en mijn twinnyload met twee opoefietsen nog eens voorbij scheurt, toeter dan even dat je het begrepen hebt.
Meen je dit nu echt?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')