Je hebt niet veel verstand van auto's, is het wel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:21 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Dan heb ik geen last van jou![]()
Maar je busje gaat toch niet harder dan 140![]()
Je moest eens weten hoeveel ik met auto's te maken heb in mijn dagelijks levenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je hebt niet veel verstand van auto's, is het wel?
Onzin. Inhalen met 100 km/h is niet in strijd met art. 5.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:59 schreef RealZeus het volgende:
Artikel 5 van de wegenverkeerswet luidt:"Men dient zich in het verkeer zodanig te gedragen dat men een ander niet hindert of in gevaar brengt."
Als jij met 100 km/h een vrachtauto voorbij gaat hinder jij de rest van het verkeer en belemmert tevens de doorstroming.Dus zo voorbeeldig rijd je niet.
Dat zal me echt een worst zijn... het ging mij om de uitspraak dat mijn "busje" niet harder dan 140 zou kunnenquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:31 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel ik met auto's te maken heb in mijn dagelijks leven![]()
Maakt mij geen fluit uit wat voor busje je hebt, als het moet hou ik je ten alle tijden bij![]()
Paupers met hun kut busjequote:Op maandag 14 augustus 2006 09:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zal me echt een worst zijn... het ging mij om de uitspraak dat mijn "busje" niet harder dan 140 zou kunnen![]()
Meer betalen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ja kut he, meer betalen als geel kenteken en het comfort van een tractor![]()
Jaloersquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Meer betalen?![]()
Comfort Tractor?
En nu echt waarom je zo jaloers bent?
Ter info: we hebben het over MPV hier... niet over een daadwerkelijk busje... vandaar de ".."quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef ANWB het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Je verzekering is duurder als een geel kenteken, als je de caddy particulier koopt moet je gewoon bpm aftikken, je wegenbelasting is net zo hoog als een geel kenteken en er zitten bladveren onder...........
Sorryquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ter info: we hebben het over MPV hier... niet over een daadwerkelijk busje... vandaar de ".."
Natuurlijk nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef JanJanJan het volgende:
Ik rij met m'n twinny load gewoon 160, mag dat wel?
2 identieke fietsen erop of niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef JanJanJan het volgende:
Ik rij met m'n twinny load gewoon 160, mag dat wel?
Eerst kijken(anticiperen) en dan naar linksquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Kindervriend het volgende:
* Kindervriend meldt zich als koerier.
Smoel houden, homo's! Ik ga rustig met 110 inhalen met m'n bakwagen. Denk je serieus dat ik de hele weg met 90 achter vrachtwagens blijf plakken? Dikke snikkel.
En wat betreft fietsendragers... dat is inderdaad debiel. Rijden ze heel voorzichtig 90.
Kijken? Ik naai m'n knipper aan en ze zien maar dat ze snel naast me weg zijn!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:38 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Eerst kijken(anticiperen) en dan naar links![]()
Moet ik me dan soms ook als een GEK gaan gedragen? Is dat wat je verstaat onder het hedendaags verkeer bijbenen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Artikel 5 van de wegenverkeerswet luidt:"Men dient zich in het verkeer zodanig te gedragen dat men een ander niet hindert of in gevaar brengt."
Als jij met 100 km/h een vrachtauto voorbij gaat hinder jij de rest van het verkeer en belemmert tevens de doorstroming.Dus zo voorbeeldig rijd je niet.
[..]
Je moet goed lezen, ik schreef:ZELDEN.
Degene die invoegt moet voorrang verlenen dus wat is je punt?
[..]
Ook als er verzocht wordt te RITSEN?
Is ook gewoon toegestaan,ik mag je rechts inhalen bij een blokmarkering.
En me dan geen voorang geven bij het invoegen?
.
Conclusie:Lever je rijbewijs maar in,je belemmert de doorstroming en kan het hegendaagse verkeer blijkbaar niet helemaal bijbenen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Kindervriend het volgende:
Smoel houden, homo's! Ik ga rustig met 110 inhalen met m'n bakwagen. Denk je serieus dat ik de hele weg met 90 achter vrachtwagens blijf plakken? Dikke snikkel.
Nee,dat versta ik daar zeker niet onder.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:10 schreef Schonedal het volgende:
[..]
Moet ik me dan soms ook als een GEK gaan gedragen? Is dat wat je verstaat onder het hedendaags verkeer bijbenen?
Opbokken met je bakwagenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Kindervriend het volgende:
* Kindervriend meldt zich als koerier.
Smoel houden, homo's! Ik ga rustig met 110 inhalen met m'n bakwagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |