quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef DaCode het volgende:
- Iemand goede tips voor de 15de september ? Ik ben een tijdje gleden 2 weken in Amsterdam geweest, maar nu zitten we aan Amsterdam West, en naar ik hier op Fok! vaak lees is enige voorzichtigheid misschien niet overbodig ...
wat is dat nou weer voor zaad opmerking. dat is toch vet weinig geld. moet je kijken wat die hardstyle/-core concertjes kosten. dat is ziek voor klere muziek ook nog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:47 schreef jimjim1983 het volgende:
en 45 euro voor een hip hop concert?![]()
wat is dat nou voor zaadopmerking?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor zaad opmerking. dat is toch vet weinig geld. moet je kijken wat die hardstyle/-core concertjes kosten. dat is ziek voor klere muziek ook nog.
Je kunt normaal naar de dikste hip hop concerten gaan voor de helft. En dan zijn er ook niet allemaal van die wiggers enzo ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor zaad opmerking. dat is toch vet weinig geld. moet je kijken wat die hardstyle/-core concertjes kosten. dat is ziek voor klere muziek ook nog.
het centrum in.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:56 schreef DaCode het volgende:
De vraag aanpassen dus : valt in Zuid-Oost wat te beleven of ga ik gewoon beter de stad in ?
45 euro is toch wel normaal voor de grotere sterren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor zaadopmerking?
voor een gemiddeld hip hop concert betaal je tussen de 15 en 25 euro.
en rrn hardstyle/-core 'concertje' duurt geen 2 uur gemiddeld. kleremuziek is het wel.
voor de HMH is het de normale prijsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:19 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
45 euro is toch wel normaal voor de grotere sterren?
ja inderdaad he is dan ook maar 2 uurtjes ja, das wel minder.
Ik zie dat je de typische Jay-Z fan bent.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Vriendlief gaat ook mee, hopen dat Rihanne komt, heeft hij ook wat.
Hoop idd ook op een best-off achtig iets.
Morgen snel kaarten kopen bij t postkantoor.
Hij wil een nieuwe auto kopen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef El_Rolando het volgende:
Jay-Z was toch gestopt met rappen?
Hij heeft toch genoeg Maybach Benzs?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:25 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hij wil een nieuwe auto kopen.
En daarom is dit ZO gaaf!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef El_Rolando het volgende:
Jay-Z was toch gestopt met rappen?
nieuw vliegtuig misschien? zonder grappen of grollen. deze man heeft 100en miljoenen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:25 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hij wil een nieuwe auto kopen.
Naar The Roots gaan en dan heel snel weer weg voor de rest begint dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef matthijst het volgende:
Question: Who’s coming with you on the UK tour?
Jay-Z: It’s a global tour. I hope to have The Roots on some dates and maybe Rihanna and Ne-Yo. We’ll see…
23 november, Roots in Paradisoquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Naar The Roots gaan en dan heel snel weer weg voor de rest begint dus![]()
Was jij (of iemand uit dit topic) er in 2003 bij? En was t wat?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:15 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb ook al kaartenIk kan bijna niet geloven dat ie weer komt
![]()
Daar was ik ook bij en ik vond het geweldig, maar ik vind hem ook echt geweldigquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:00 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Was jij (of iemand uit dit topic) er in 2003 bij? En was t wat?
wát een fans hierquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:22 schreef Heidi- het volgende:
Misschien stomme vraag, maar zou Jay-z niet stoppen? aangezien hij daarom ook 'doodgeschoten' werd in zijn clip 99 problems.
Niet dat het van mij hoeft hoorvind hem leuker dan al die andere rappers
.
ja het wordt eerder in topic ook al gezegt maar er is geen antwoord nog![]()
Ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:22 schreef Heidi- het volgende:
Misschien stomme vraag, maar zou Jay-z niet stoppen? aangezien hij daarom ook 'doodgeschoten' werd in zijn clip 99 problems.
Niet dat het van mij hoeft hoorvind hem leuker dan al die andere rappers
.
ja het wordt eerder in topic ook al gezegt maar er is geen antwoord nog![]()
* Ingridh007 feels the same wayquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:38 schreef Collaborator het volgende:
had niet verwacht hem ooit nog live te kunnen zien
Duitsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef matthijst het volgende:
Neem aan dat er wel iemand mee zal gaan, tenminste, da's wat Jay-Z in een interview zei.... Rihanna komt iig op enkele data mee:
Rihanna: mit Jay-Z auf Tour
Los Angeles - Rihanna geht im Herbst auf Tournee. Allerdings nicht auf ihre eigene: Die Sängerin begleitet ihren Produzenten Jay-Z auf dessen Welttournee. Amerikanischen Presseberichten zufolgte, steht sie bei drei Terminen in Südafrika als Opening Act für den Rapper auf der Bühne: am 11. Oktober in Kapstadt, am. 13. in Durban und am 14. in Johannesburg. Weitere Einzelheiten sind nicht bekannt.
Nee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad
Schrijf jij ff een Nederlands artikel dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef matthijst het volgende:
Voor Chrishop, die het moeilijk heeft met het NSB verleden van zijn familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
leuk, had ik nog niet gezien!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef DaCode het volgende:
De videos die van de laatste Reasonable Doubt show gemaakt zijn. (of toch een samenvatting)
http://stageside.com/
(onderaan de pagina staan links in alle mediaformaten)
quote:Hye Cedric,
Het klopt dat je er niks over kunt terugvinden omdat er geen voorprogramma is. DAt is voorlopig de status. Mocht het veranderen dan zal dat zo snel mogelijk in de media bekend gemaakt worden!
Veel plezier bij Jay-Z!
Met vriendelijke groet,
Demi Saulic
DJ/ Producer
Dus geen rihanna?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef DaCode het volgende:
Slecht nieuws over het voorprogramma vrees ik...
Heb gemaild met iemand bij Juize.
[..]
Ik doelde meer op: gelukkig gewoon Hiphop en geen RnB troep.quote:
wordquote:Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef DaCode het volgende:
Dat hij dat Rihanna beest thuislaat, graag, en die Beyoncé mag van mij ook thuisblijven.
Maar er zitten best goede artiesten in de rocafella/defjam stal die ik niet erg zou vinden als voorprogramma..
Misschien maar goed dat er geen voorprogramma komt...quote:Op zondag 10 september 2006 16:12 schreef Ingridh007 het volgende:
Nog steeds geen voorprogramma
Gister was t eerste concert van zn tour, in Polen.
Tot nu toe nog geen review/setlist kunnen vinden
Zekers.quote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef Die4iT het volgende:
HP reclame zwaaaaar bruuuut
Nederlandse rappert.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Wie/wat is Blaxtar?
Bleeeh. Opgezwolle zelf zou ik wel vet vindenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:12 schreef Capo85 het volgende:
Show is inmiddels uitverkocht, in het voorprogramma staat Blaxtar. Hij werkt o.a. samen met Opgezwolle...
Ga jij ookquote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Bleeeh. Opgezwolle zelf zou ik wel vet vinden
Uiteraardquote:
Chillen in zn hotel? hoeven we ook geen slaapplaats te regelen.quote:Volgende maand komt Jay-Z's comeback-single Show Me What You Got uit, half november gevolgd door zijn dertiende album Presidential Gala. Deze vrijdag krijgen we hopelijk al een voorproefje, als Jay-Z optreedt in de Heineken Music Hall.
Dat schrijft althans de website SOHH.com. Begin dit jaar meldde Kanye West dat hij bezig was een nieuw Jay-Z-album te produceren en deze zomer maakte ook Timbaland bekend er mee bezig te zijn. Inmiddels hebben naar verluid ook The Neptunes, Dr. Dre, Cool & (andere) Dre, Scott Storch en The Runners zich met het project bezig gehouden. Jay-Z's huidige tournee is afgelopen zaterdag op een festival in de Poolse stad Krakow begonnen en na een show in Bratislava (Slowakije) afgelopen zondag is Amsterdam Zuid-Oost op vrijdag 15 september de derde stop. President Carter wordt vergezeld door Memphis Bleek en dj Green Lantern (voorprogramma: Blaxtar), en na de show in het hotel chillen met fans behoort schijnbaar tot de mogelijkheden...
gezelligquote:Op woensdag 13 september 2006 11:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Chillen in zn hotel? hoeven we ook geen slaapplaats te regelen.
khoop dit ook kzou het wel vet vindenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Coole filmpjes!
Ondanks dat ik mn ghetto meets bling bling outfit compleet hebga ik ervan uit dat er vrijdag wel wat shirtjes .e.d te koop zijn, ja toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |