Duitsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef matthijst het volgende:
Neem aan dat er wel iemand mee zal gaan, tenminste, da's wat Jay-Z in een interview zei.... Rihanna komt iig op enkele data mee:
Rihanna: mit Jay-Z auf Tour
Los Angeles - Rihanna geht im Herbst auf Tournee. Allerdings nicht auf ihre eigene: Die Sängerin begleitet ihren Produzenten Jay-Z auf dessen Welttournee. Amerikanischen Presseberichten zufolgte, steht sie bei drei Terminen in Südafrika als Opening Act für den Rapper auf der Bühne: am 11. Oktober in Kapstadt, am. 13. in Durban und am 14. in Johannesburg. Weitere Einzelheiten sind nicht bekannt.
Nee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad
Schrijf jij ff een Nederlands artikel dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef matthijst het volgende:
Voor Chrishop, die het moeilijk heeft met het NSB verleden van zijn familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
leuk, had ik nog niet gezien!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef DaCode het volgende:
De videos die van de laatste Reasonable Doubt show gemaakt zijn. (of toch een samenvatting)
http://stageside.com/
(onderaan de pagina staan links in alle mediaformaten)
quote:Hye Cedric,
Het klopt dat je er niks over kunt terugvinden omdat er geen voorprogramma is. DAt is voorlopig de status. Mocht het veranderen dan zal dat zo snel mogelijk in de media bekend gemaakt worden!
Veel plezier bij Jay-Z!
Met vriendelijke groet,
Demi Saulic
DJ/ Producer
Dus geen rihanna?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef DaCode het volgende:
Slecht nieuws over het voorprogramma vrees ik...
Heb gemaild met iemand bij Juize.
[..]
Ik doelde meer op: gelukkig gewoon Hiphop en geen RnB troep.quote:
wordquote:Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef DaCode het volgende:
Dat hij dat Rihanna beest thuislaat, graag, en die Beyoncé mag van mij ook thuisblijven.
Maar er zitten best goede artiesten in de rocafella/defjam stal die ik niet erg zou vinden als voorprogramma..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |