quote:Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat spoilers gelezen
![]()
![]()
ik ken hem iig nog nietquote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef Spaniard het volgende:
goede aflevering! Weet iemand trouwens hoe hetvolgende nummer, dat in de "Double Jeopardy" aflevering zat, heet? http://shanshu.sh.funpic.de/samples/csi_miami_4x18_01.mp3
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef BlueCurl het volgende:zo onmogelijke combinatie. vind je nie?
uhuh was daar ook wel blij mij enkel op de manier hoe alles gaat vind ik een beetje jammer maar dat zul je nog wel zienquote:
we verklappen ook helemaal niksquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hey hallo! Beetje rustig met dat gespoiler he
Dan ist goed.. houden zoquote:Op zaterdag 23 september 2006 06:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we verklappen ook helemaal niks
www.rtl.nlquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Iemand de preview voor morgen?
staan er nog leuke extra's op? ik zit er aan te denken om hem uit amerika te laten shippen en dan in 1 keer s3. ik word ondertitels beu die j eniet uit kunt zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef dndiek het volgende:
Seizoen 3 deel 1 gekocht en meteen bij de eerste afleveringen al heel wat verrassingen gezien
Worden ze van rtl gehaald? ahaa wist ik niet.. sorry!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:00 schreef boneyard het volgende:
dinsdag 26 september 2006, 20:30-21:30, rtl5
s04e19 driven
Bij een zeer gewelddadige overval op een kuuroord valt een gewonde. De jacht wordt geopend op de drie dieven voordat er nog meer mensen gewond raken.
bron: tvgids.nl
toen ik ze maakte kwam ie van mij zelf af. maat tvgids.nl of rtl.nl heeft ook een omschrijvingquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Worden ze van rtl gehaald? ahaa wist ik niet.. sorry!
Klink wel boeiend dit![]()
Ah joh, maakt niet uit.. zo blijft het gissen naar de beelden..quote:Op woensdag 27 september 2006 09:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toen ik ze maakte kwam ie van mij zelf af. maat tvgids.nl of rtl.nl heeft ook een omschrijvingDe aflevering die over 2 weken komst zal ik eens kijken of ik dan weer tijd heb voor caps en co. tot die tijd zit ik echt nog helemaal vol gepland
Heeft ze nou een relatie met Horatio of niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering.. Marisol was er weer
kom je nog wel vanzelf achter hoe het zit. ik verklap niks. ik mag nie spoilerenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heeft ze nou een relatie met Horatio of niet?
Mag wel.. maar in het spoiler topicquote:Op woensdag 27 september 2006 17:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom je nog wel vanzelf achter hoe het zit. ik verklap niks. ik mag nie spoileren
is geen spoiler topic gewoon het USA topicquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mag wel.. maar in het spoiler topic![]()
![]()
Ook goed jouw feessiequote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is geen spoiler topic gewoon het USA topicook daar kun je spoileren hoor
tussen spoilertags net zoals hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |