nog niet eerder gezien?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:06 schreef Sethje het volgende:
was weer lekker gister
the roof is on fire
he balen nou, ik maar denken dat ik met dit zelfde mailtje de primeur hadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:17 schreef AnnaStesia het volgende:
Het volgende mailtje kreeg ik vanmorgen van RTL :
Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor de e-mail.
De volgende nieuwe afleveringen starten weer op:
RTL 4 CSI v.a. 4 september .
RTL 5 CSI New York v.a. 31 augustus.
RTL 7 CSI Miami v.a. 5 september.
De afleveringen starten om 20.30 uur.
Veel kijkplezier!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
iedereen hier behalve ikkuh volgens mij. ik maak iedereen altijd lekker met caps vooraf e.d. welkom welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:17 schreef Sethje het volgende:
Ik ben niet zo'n grote fan dat ik alles uit amerika download of bestel.
South Park en prison break volg ik wel via Amerika. My Name is Earl en CSI gewoon via rtl5
hehe ik ook. zat ook van! ja ga ik posten.. eindelijk ik heb antwoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
he balen nou, ik maar denken dat ik met dit zelfde mailtje de primeur had![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe ik ook. zat ook van! ja ga ik posten.. eindelijk ik heb antwoordhihi geintje
your welcome.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
WAT!
EEN!
TE!
GEKKE!
FOTO!!!!
Natalia staat erop... whohoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat over de foto is niks ergs.... voor jou nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oke, wil ik deze spoiler lezen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |