Wat was er nou eigenlijk met je oor als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey! Blijf maar efkes, ben nog niet echt lekkerMaar moest iets checken dus kwam toen vanzelf bij fok
![]()
Junkie XL is wel leuk ja, Tiësto is niet echt mijn ding hoewel ik hem op z'n tijd ook wel kan waarderen![]()
Zit wat in maar toch vond ik dat Holkenboer er nog te ver vanaf zat, vandaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich schelen Hokenboer en Holkenberg beiden maar één letter met Holkenborg![]()
Of het met mijn oor te maken heeft is nog niet duidelijk. Ik ben de laatste tijd erg duizelig waardoor ik niet te lang kan lopen, zitten gaat redelijk maar na een tijd moet ik weer even liggen. Nou ben ik gister naar de dokter geweest en hij denkt dat het bloedarmoede of een virus is, of iets met mijn oor (heb al vaker dingen gehad). Ik moest vanochtend bloedprikken maar ik heb me verslapenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat was er nou eigenlijk met je oor als ik vragen mag?
Heb een soort letterafwijking dus vandaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zit wat in maar toch vond ik dat Holkenboer er nog te ver vanaf zat, vandaar.
Nouja, dan heeft het misschien iets met je evenwichtsorgaan te maken.. ( Dat zit achter/in je oor )quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of het met mijn oor te maken heeft is nog niet duidelijk. Ik ben de laatste tijd erg duizelig waardoor ik niet te lang kan lopen, zitten gaat redelijk maar na een tijd moet ik weer even liggen. Nou ben ik gister naar de dokter geweest en hij denkt dat het bloedarmoede of een virus is, of iets met mijn oor (heb al vaker dingen gehad). Ik moest vanochtend bloedprikken maar ik heb me verslapen![]()
Meningen verschillen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Jajong het volgende:
Blijkbaar niet. Het is ook een kutband hé.
Jajong zei toch iets? Dan moet je zeggen of het fout is dan kunnen mensen weer doorradenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef geenaam het volgende:
Niemand?
Dat denk ik inderdaad ook en dat gaan ze onderzoeken als het bloed niets oplevert. In de tussentijd ga ik mijn oor druppelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, dan heeft het misschien iets met je evenwichtsorgaan te maken.. ( Dat zit achter/in je oor )
Er zijn vet enge ziektes die met je evenwichtsorgaan te maken hebben, maar dat zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook en dat gaan ze onderzoeken als het bloed niets oplevert. In de tussentijd ga ik mijn oor druppelen
Iets met je evenwicht/balans lijkt het dus ook? Dan zou dat helemaal niet zo raar zijn met je oor. Maar goed als je bloed laat prikken weet je iig snel of het geen ijzertekort is. Beterschap ermee!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of het met mijn oor te maken heeft is nog niet duidelijk. Ik ben de laatste tijd erg duizelig waardoor ik niet te lang kan lopen, zitten gaat redelijk maar na een tijd moet ik weer even liggen. Nou ben ik gister naar de dokter geweest en hij denkt dat het bloedarmoede of een virus is, of iets met mijn oor (heb al vaker dingen gehad). Ik moest vanochtend bloedprikken maar ik heb me verslapen![]()
Familie van Hendrik Marsman?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:56 schreef geenaam het volgende:
TheSilentEnigma + 1
Ik had niet om de volledige naam gevraagd en anders zou het toch te lang duren dus ik keur het goed.
Joost Marsman
Matrouchkasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe heten deze poppetjes?
[afbeelding]
Mij zal je niet snel betrappen op het stellen van een muziekvraag, daar hebben we FMT tenslotte voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:56 schreef Jajong het volgende:
Nu even een écht algemene vraag please!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |