Eerste twee letters van de achternaam juist. Klinkt bijbels. Of slaaplied-achtig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef Jajong het volgende:
Frank Janssen
Da's enkelvoud. En te lang.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef Supersheep het volgende:
Jacobus?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef geenaam het volgende:
Frank jacobs
En een punt voor geenaam!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:39 schreef geenaam het volgende:
Frank jacobs
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Feli. Ik ga tellen en dan m'n zoontje van het station halen. Is de hele dag met oma weggeweest.
Zo moeilijk was 'ie niet hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:42 schreef Supersheep het volgende:
Thijs Verwest
Ajuussquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Feli. Ik ga tellen en dan m'n zoontje van het station halen. Is de hele dag met oma weggeweest.
Mjah die reken ik dan wel goed. geenaam +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef geenaam het volgende:
Tom Holkenberg geloof ik.
Op zich schelen Hokenboer en Holkenberg beiden maar één letter met Holkenborgquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mjah die reken ik dan wel goed. geenaam +1
Het is Holkenborg
Welkom terug!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef MaJo het volgende:
Steeds als ik die namen zie denk ik "oh ja" maar kan er zelf dan niet opkomen
Hey! Blijf maar efkes, ben nog niet echt lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welkom terug!
Ook niet echt mijn muzieksoort (al vind ik J XL best aardig) maar blijkbaar zitten ze toch in m'n koppie.
Wat was er nou eigenlijk met je oor als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey! Blijf maar efkes, ben nog niet echt lekkerMaar moest iets checken dus kwam toen vanzelf bij fok
![]()
Junkie XL is wel leuk ja, Tiësto is niet echt mijn ding hoewel ik hem op z'n tijd ook wel kan waarderen![]()
Zit wat in maar toch vond ik dat Holkenboer er nog te ver vanaf zat, vandaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich schelen Hokenboer en Holkenberg beiden maar één letter met Holkenborg![]()
Of het met mijn oor te maken heeft is nog niet duidelijk. Ik ben de laatste tijd erg duizelig waardoor ik niet te lang kan lopen, zitten gaat redelijk maar na een tijd moet ik weer even liggen. Nou ben ik gister naar de dokter geweest en hij denkt dat het bloedarmoede of een virus is, of iets met mijn oor (heb al vaker dingen gehad). Ik moest vanochtend bloedprikken maar ik heb me verslapenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat was er nou eigenlijk met je oor als ik vragen mag?
Heb een soort letterafwijking dus vandaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zit wat in maar toch vond ik dat Holkenboer er nog te ver vanaf zat, vandaar.
Nouja, dan heeft het misschien iets met je evenwichtsorgaan te maken.. ( Dat zit achter/in je oor )quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of het met mijn oor te maken heeft is nog niet duidelijk. Ik ben de laatste tijd erg duizelig waardoor ik niet te lang kan lopen, zitten gaat redelijk maar na een tijd moet ik weer even liggen. Nou ben ik gister naar de dokter geweest en hij denkt dat het bloedarmoede of een virus is, of iets met mijn oor (heb al vaker dingen gehad). Ik moest vanochtend bloedprikken maar ik heb me verslapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |