abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40738598
Elf vind ik ook geen fijn blad.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:18:19 #52
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40738611
Heb em nog niet binnen. Vorige week dinsdag een abo afgesloten. Enig idee wanneer ik em dan kan verwachten?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:19:39 #53
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40738649
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:17 schreef Urquhart het volgende:
Elf vind ik ook geen fijn blad.
VI steekt er met kop en schouders bovenuit in NL, maar zou nog veel beter kunnen. maar dan zal er dus een concurrent moeten komen, maar daar is de Nederlandse markt te klein voor. Alhoewel Portugal veel minder inwoners heeft, maar het beschikt wel over drie voetbaldagbladen. Dan zouden twee of drie serieuze voetbalweekbladen hier toch ook mogelijk moeten zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:20:49 #54
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40738688
Ik heb de seizoensgids van de belg over de belgische competitie. Die is veel leuker dan die van VI
pi_40738700
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:18 schreef DeTolk het volgende:
Heb em nog niet binnen. Vorige week dinsdag een abo afgesloten. Enig idee wanneer ik em dan kan verwachten?
Zo'n abo waarbij je hem alsnog gratis ging krijgen?

Heb je de gewone VI ook nog niet binnen zeker?

Dan deze week en anders moet je bellen, want je hebt er - ondanks de matige kwaliteit - wel recht op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:23:41 #56
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40738761
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dan deze week en anders moet je bellen, want je hebt er - ondanks de matige kwaliteit - wel recht op.
Wat staat er trouwens op de Kicker-DVD, ik heb 'm nog niet in de pc gehad.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:25:29 #57
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40738821
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat staat er trouwens op de Kicker-DVD, ik heb 'm nog niet in de pc gehad.
Valt tegen, alleen de interviews met Rainer Holzschuh, waarin hij in drie of vier minuten zijn mening over elke club geeft zijn wel aardig.
pi_40738864
Dit jaar vond ik hem minder ja, de DVD. Vorig jaar had je van alle 100 gekozen spelers beelden, nu heb je vooral beelden op de training terwijl de info door je beeld rolt.

De analyses zijn wel interessant, al staat Monica af en toe schaapachtig te lachen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:28:25 #59
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40738899
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Dit jaar vond ik hem minder ja, de DVD. Vorig jaar had je van alle 100 gekozen spelers beelden, nu heb je vooral beelden op de training terwijl de info door je beeld rolt.

De analyses zijn wel interessant, al staat Monica af en toe schaapachtig te lachen.
Dat doet Barbara ook regelmatig, dat krijg je als vrouwen voetbalprogramma's gaan presenteren.
pi_40738922
Barbara niet regelmatig, maar altijd.

Overigens is die Rainer wel vele malen beschaafder dan Johan, al brengt die het weer spraakmakender.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:29:31 #61
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40738929
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:28 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat doet Barbara ook regelmatig, dat krijg je als vrouwen voetbalprogramma's gaan presenteren.
Al zie ik Babs liever niet lachen, een subtiel verschil.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:39:59 #62
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40739162
Weet iemand trouwens waar je in Nederland een goede seizoensgids voor de Engelse competitie kunt kopen? Die heb ik hier namelijk nog nooit gezien.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:37:23 #63
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40739778
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Abotje op een markt afgesloten. Kreeg er een cadeau naar keuze bij en de laatste 2 Nr 14's
pi_40739829
Laat me raden, Matty Verkamman is een feyenoorder .
pi_40739846
Die gast volgt alleen maar het Nederlands elftal. Die weet niks van voetbal.
Houd van een lijntje.
pi_40740377
Ik vond de opmaak altijd al cheap, maar de gids is gerelateerd aan het publiek dat het moet kopen. Vergelijk, zodra een voetbal-programma zich werkelijk moet gaan buigen over een wedstrijd en spelers, dan haakt de gemiddelde kijker af. Dus houd je daar nu twee oude heren over die zeiken dat een lust is en het dan afdekken met "we wilden positief zijn".

VI wil kortom positief zijn en de seizoensgids toch elk jaar weer blijven brengen. Ondanks dat daarin zoveel informatie foutief vermeld staat. En dat is de schuld van de studentjes die elders de informatie bij elkaar hebben mogen grazen. Reken er tegenwoordig maar niet op dat normale mensen zulke informatie mogen produceren. Elke logica vreemd. Zie ook de online artikelen die nu soms op VI verschijnen

Gelet op de Nederlandse abonnee zou die denk ik ook geen duurder abonnement willen om zoiets. En ik kan me ook niet voorstellen dat je in Nederland iets als van Kicker met losse verkoop kostendekkend krijgt. Daarvoor is Nederland (en z'n markt) simpelweg te klein.
pi_40740460
Helemaal overnemen is een utopie inderdaad, maar wat meer die kant op zou toch best wel kunnen. Of in ieder geval zorgen dat je informatie klopt. Een klein foutje kan er insluipen, maar nu zijn er soms zulke slordige dingen...

Plato: 4-4-2 heeft een soort seizoensgids, maar daar ontbreken wel de selecties. Is meer verhalend, met voorbeschouwingen.

En Nashje, Verkamman is naar eigen zeggen voor Sparta.
www.thuisuiteten.nl
pi_40740593
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Helemaal overnemen is een utopie inderdaad, maar wat meer die kant op zou toch best wel kunnen. Of in ieder geval zorgen dat je informatie klopt. Een klein foutje kan er insluipen, maar nu zijn er soms zulke slordige dingen...
Ik neem aan dat ze die data van een bureau als Infostrada betrekken. Reken er maar niet op dat ze daar sportfanaten achter de invoercomputer hebben zitten. Jij suggereert dat er mankracht kan worden ingezet om fouten op te sporen. Ik denk dat als je een update geeft, de meerderheid een fout in gegevens van dezelfde persoon niet zal zien staan. Hetzij door werkdruk, hetzij door onbekendheid met de speler in kwestie.

En Verkamman is inderdaad een Sparta-fan, maar hij staat niet onsympathiek tegenover de club van Zuid. Zijn nominatie zal wel de hoop uitdrukken dat Rotterdam weer eens wat gaat vieren.
pi_40740654
Die data halen ze uit hun eigen database, die ze gewoon hebben. En die klopt ook vaak niet, wat blijkt als je op de site klikt. Dus daar zal het mee te maken hebben, het zullen die mensen zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_40740757
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Die data halen ze uit hun eigen database, die ze gewoon hebben. En die klopt ook vaak niet, wat blijkt als je op de site klikt. Dus daar zal het mee te maken hebben, het zullen die mensen zijn.
Raar. Ik dacht dat ze een contract hadden met het bedrijf dat ik noemde. Dat zal dan wel alleen voor de scoring zijn. Dan verwondert me het niets. Hoe groot VI ook is op voetbalblad gebied in Nederland, een aparte data-afdeling kwalitatief bemensen? Een foutje is zo gemaakt.
pi_40740829
Ja. Maar dat vind ik nog niets eens het meest storende, dat ze soms het aantal duels en goals niet goed hebben.

Maar wel fout gespelde namen, vergeten clubs in het overzicht van de loopbaan van een speler, Manuel Da Costa van PSV die een contract heeft tot 2006, eenzelfde stadionfoto bij RBC en RKC enzovoort...
www.thuisuiteten.nl
pi_40741046
Jezus, dat was me niet eens opgevallen; al heb ik hem ook nog niet echt gelezen. Maar dat is wel heel sneu
pi_40741160
Die stadionfoto-fout had ik nog niet eens gezien, dat is wel heel triest
pi_40741272
Waar kan je naartoe mailen met klachten?
pi_40741273
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Ja. Maar dat vind ik nog niets eens het meest storende, dat ze soms het aantal duels en goals niet goed hebben.

Maar wel fout gespelde namen, vergeten clubs in het overzicht van de loopbaan van een speler, Manuel Da Costa van PSV die een contract heeft tot 2006, eenzelfde stadionfoto bij RBC en RKC enzovoort...
Ja maar weet je wat je vraagt? Je eist dat iemand die dergelijke data prepareert, daadwerkelijk die data begrijpt. Tegenwoordig kan je menig werkkracht wijsmaken dat bij het veld van de Galgenwaard de naam Euroborg hoort. Ik kan me niet voorstellen dat een en ander het gevolg zou zijn van een te krappe planning. Het budget zal klein zijn, te klein voor ervaren kenniswerkers, die nog even de eindredactie kunnen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')