Verkoopt de Bruna toevallig ook Engelse, Spaanse en Italiaanse seizoensgidsen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:35 schreef Summerteeth het volgende:
Ongetwijfeld, Spurs. De Bruna is daar meestal best wel snel in.
Straks in mijn pauze maar even langslopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:35 schreef Summerteeth het volgende:
Ongetwijfeld, Spurs. De Bruna is daar meestal best wel snel in.
Vrij kansloos vermoed ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verkoopt de Bruna toevallig ook Engelse, Spaanse en Italiaanse seizoensgidsen?
Nee, nog niet binnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Iemand trouwens die de amateurgids besteld heeft en al binnen heeft??
Ik heb de gids gewoon in de winkel gekocht. Of er veel fouten instaan weet ik niet aangezien mijn kennis van het amateurvoetbal betrekkelijk beperkt is. Wat ik wel jammer vind is dat er geen transferoverzicht bij iedere club staat. Daar kun je immers toch vaak de ambities van een club aan aflezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Iemand trouwens die de amateurgids besteld heeft en al binnen heeft??
Is dat die Noor die vroeger bij PSV en NEC speelde?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Bij Geldrop zag ik 1 slordigheidje:
Bij het spelers overzicht staat er Eric Stock, terwijl het bij de elftalfoto Erik is. De laatste is het juiste volgens mij.
Ja, dat is hemquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat die Noor die vroeger bij PSV en NEC speelde?
Die jongen participeert gewoon alvast op een internationale doorbraak.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Jaap de Feyter ---> Jaap de Feijter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |