Al geldt hier het argument van Derksen dat hij z'n abonnee's graag iets cadeau geeft niet. In dat opzicht zijn de fouten in de buitenlandgids erger dan die in de reguliere seizoengids.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Zo zouden we een vergelijkbaar lange lijst kunnen maken, maar goed, het punt is wel duidelijk denk ik.

Dit vind ik nog wel te waarderen.. Heeft het topic nog een nutsfunctie ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Nee, fouten in de info bedoel ik.
Maarrrrrrr..... Wat hoorde ik vandaag? Een speler van ons tweede vertelde dat een vriend van hem, die marketing doet bij VI (weet inmiddels ook wie het is), had gezegd dat er op FOK! een topic was waarin hun seizoensgids werd afgekraakt. Ze lezen dus blijkbaar wel mee. Dat is al een goed teken.
Wellicht trekken ze het zich aan en gaan ze hard aan de slag om er volgend jaar een beter werkstuk van te maken.
Al vond hij sommige opmerkingen hier gemaakt "overdreven." Dat is dan weer wat jammer natuurlijk, want we hebben hier nog niet eens alle paspoorten kritisch onder de loep genomen.

Daar moet je de fouten ook niet uit willen halen. Anders is het toch geen amateurgidsquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
De amateurgids heeft als voordeel dat ik er de fouten niet uit zal halen.![]()

In ieder geval niet over amateurs, per slot van rekening gaat de gids over de minst betaalde profvoetballers.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Is de amateurgids niet over, van en door amateurs?

Het is op zich best een leuk overzicht van de selecties van de Belgische, Duitse, Engelse, Franse en Spaanse competitie. Maar veel meer dan dat is het niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef dndiek het volgende:
Is die buitenlandgids de moeite waard?

Rare stelling.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
Daar moet je de fouten ook niet uit willen halen. Anders is het toch geen amateurgids

Het probleem is dat die buitenlandse gidsen op Kicker na bijna nergens in Nederland te koop zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rare stelling.
En dndiek, de buitenlandgids is best aardig. Scheelt je geld als je niet wilt investeren in de diverse buitenlandse gidsen. Wel moet je af en toe zelf wat dingen aanvullen en zitten er de gebruikelijke fouten in, maar goed.

Dan ga ik hem toch maar niet aanschaffenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
En dndiek, de buitenlandgids is best aardig. Scheelt je geld als je niet wilt investeren in de diverse buitenlandse gidsen. Wel moet je af en toe zelf wat dingen aanvullen en zitten er de gebruikelijke fouten in, maar goed.

Niet raar. Ik heb voetbal als sport nu eenmaal niet zo hoog zitten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Rare stelling.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |