abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41173554
Ik heb ze vanaf 1990/91 geloof ik. Erg goedkoop papier toen, die is vrij gehavend inmiddels die gids.

In de buitenlandgids wemelt het trouwens van de fouten. Zat even rugnummers in te voegen en kwam alweer de nodige ongein tegen bij de Spaanse competitie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41198371
Boulahrouz heeft ook #9, dus misschien hebben ze in Spanje gewoon allemaal een zonnesteek of tellen ze daar simpelweg anders of hechten ze er weinig waarde aan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_41201903
Nee, fouten in de info bedoel ik.

Maarrrrrrr..... Wat hoorde ik vandaag? Een speler van ons tweede vertelde dat een vriend van hem, die marketing doet bij VI (weet inmiddels ook wie het is), had gezegd dat er op FOK! een topic was waarin hun seizoensgids werd afgekraakt. Ze lezen dus blijkbaar wel mee. Dat is al een goed teken.

Wellicht trekken ze het zich aan en gaan ze hard aan de slag om er volgend jaar een beter werkstuk van te maken.

Al vond hij sommige opmerkingen hier gemaakt "overdreven." Dat is dan weer wat jammer natuurlijk, want we hebben hier nog niet eens alle paspoorten kritisch onder de loep genomen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41225468
In de buitenlandgids ook weer wat vreemde fouten. De vervelendste is dat ze voor Oostenrijk en Australië dezelfde afkorting gebruiken (AUS). Komt natuurlijk van Austria, maar is niet logisch.

Verder is het wel slordig dat Cicinho van Real Madrid wel in de verwachte opstelling staat, maar niet in de selectie en toch geen nieuwe speler is.

En Bernardo Corradi van Manchester City is ineens Fransman geworden.

Zo zouden we een vergelijkbaar lange lijst kunnen maken, maar goed, het punt is wel duidelijk denk ik.

Deze week komt de gids van de topamateurs. De fouten die daar in zullen staan vergeef ik ze wel. Ongetwijfeld is de interesse in de hoofdklasse daar niet zo groot, maar ze nemen wel de moeite om deze gids te maken omdat veel abonnees het wel leuk vinden. Dus dat is positief.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:07:49 #230
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41227829
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Zo zouden we een vergelijkbaar lange lijst kunnen maken, maar goed, het punt is wel duidelijk denk ik.
Al geldt hier het argument van Derksen dat hij z'n abonnee's graag iets cadeau geeft niet. In dat opzicht zijn de fouten in de buitenlandgids erger dan die in de reguliere seizoengids.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41228678
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Nee, fouten in de info bedoel ik.

Maarrrrrrr..... Wat hoorde ik vandaag? Een speler van ons tweede vertelde dat een vriend van hem, die marketing doet bij VI (weet inmiddels ook wie het is), had gezegd dat er op FOK! een topic was waarin hun seizoensgids werd afgekraakt. Ze lezen dus blijkbaar wel mee. Dat is al een goed teken.

Wellicht trekken ze het zich aan en gaan ze hard aan de slag om er volgend jaar een beter werkstuk van te maken.

Al vond hij sommige opmerkingen hier gemaakt "overdreven." Dat is dan weer wat jammer natuurlijk, want we hebben hier nog niet eens alle paspoorten kritisch onder de loep genomen.
Dit vind ik nog wel te waarderen.. Heeft het topic nog een nutsfunctie ook
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_41229783
Stickyen!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_41230003
Waarschijnlijk hebben alle computers bij de VI redactie nu standaard dit topic bij de favorieten vermeld
pi_41261844
Dat zou best eens kunnen Gollem!

Benieuwd wanneer de amateurgids op de mat ploft.
www.thuisuiteten.nl
pi_41262054
Gewoon al die fouten erop knallen MM. Leren ze er ook nog wat van
pi_41262134
We zullen zien Rob. Als het té erg is, dan wellicht wel.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:34:03 #237
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41263832
De amateurgids heeft als voordeel dat ik er de fouten niet uit zal halen.
pi_41270660
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
De amateurgids heeft als voordeel dat ik er de fouten niet uit zal halen.
Daar moet je de fouten ook niet uit willen halen. Anders is het toch geen amateurgids
pi_41271235
Ik zal OJC wel onder de loep nemen. Zal ongetwijfeld veel verkeerd in staan.
pi_41276298
Is de amateurgids niet over, van en door amateurs?
pi_41277901
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Is de amateurgids niet over, van en door amateurs?
In ieder geval niet over amateurs, per slot van rekening gaat de gids over de minst betaalde profvoetballers.
pi_41278031
Is die buitenlandgids de moeite waard?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:45:41 #243
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41284056
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef dndiek het volgende:
Is die buitenlandgids de moeite waard?
Het is op zich best een leuk overzicht van de selecties van de Belgische, Duitse, Engelse, Franse en Spaanse competitie. Maar veel meer dan dat is het niet.
pi_41297389
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:29 schreef okee6 het volgende:

[..]

Daar moet je de fouten ook niet uit willen halen. Anders is het toch geen amateurgids
Rare stelling.

En dndiek, de buitenlandgids is best aardig. Scheelt je geld als je niet wilt investeren in de diverse buitenlandse gidsen. Wel moet je af en toe zelf wat dingen aanvullen en zitten er de gebruikelijke fouten in, maar goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_41298392
Oei die Seizoensgidsen geven me jeugdherinneringen terug. Een jaar of 10 geleden kon ik er wel uren in bladeren en wist ik bijna alles uit mijn hoofd. Had zelfs een spel voor mezelf gemaakt voor tijdens de competitie gebaaseerd op de gids. Helaas VI opgezegd al jaren terug omdat ik het niet meer intressant vond (internet als vervanging, nonstop zelfde soort artikelen).
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:09:47 #246
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41300133
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Rare stelling.

En dndiek, de buitenlandgids is best aardig. Scheelt je geld als je niet wilt investeren in de diverse buitenlandse gidsen. Wel moet je af en toe zelf wat dingen aanvullen en zitten er de gebruikelijke fouten in, maar goed.
Het probleem is dat die buitenlandse gidsen op Kicker na bijna nergens in Nederland te koop zijn.
pi_41300173
quote:

Dan ga ik hem toch maar niet aanschaffen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41300961
quote:

[..]

Rare stelling.

Niet raar. Ik heb voetbal als sport nu eenmaal niet zo hoog zitten.

Als in: best gekwalificeerde trainers om een semi-papiertje wegsturen, terwijl anderen het papiertje in Zeist zo wat af kunnen halen. Een beginner met de beste voetballers van het land laten werken. Stiekem te betalen op amateurniveau. Het vertoont alle tekenen van een primitieve sport, zij het dat het aarts-conservatisme is.

Een gids stikvol fouten past daar goed in, zeker de amateurgids

[ Bericht 15% gewijzigd door okee6 op 29-08-2006 19:40:47 ]
pi_41307749
Morgen komt in Duitsland de Champions League editie van der Kicker in de schappen te liggen, hopelijk is deze ook zeer spoedig in Nederland te koop.
volgende wedstrijden:
pi_41308948
Ongetwijfeld, Spurs. De Bruna is daar meestal best wel snel in.
suburban gangster flow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')