quote:
Goed dat we je niet gequote hebben. Heb je PM gelezen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Skiet het volgende:
Ik was iets te enthousiast, heb het maar even verwijderd aangezien er nog geen groen licht is voor uitgave.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Skiet het volgende:
Ik was iets te enthousiast, heb het maar even verwijderd aangezien er nog geen groen licht is voor uitgave.
Geen idee wat er stond, maar kan me voorstellen het goedgekeurd moet worden als je een boek over de AIVD wil uitgevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met groen licht te maken.![]()
Ik bedoel meer dat je toch wel kan zeggen dat je wat aan het schrijven bent, of het wordt uitgebracht is pas een tweede.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:52 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Geen idee wat er stond, maar kan me voorstellen het goedgekeurd moet worden als je een boek over de AIVD wil uitgeven
Ik kan me ook voorstellen dat die goedkeuring vrijwel nooit gaat komen, zeker niet als het om echte inside-info gaat....quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:52 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Geen idee wat er stond, maar kan me voorstellen het goedgekeurd moet worden als je een boek over de AIVD wil uitgeven
Met andere woorden: Je moet dus HBO hebben, ook al zeggen ze dat het belangrijkste eigenlijk is dat je geestelijk 100% bent.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er zijn vele dimensies van werk waarmee je kunt bijdragen aan de AIVD, denk bijvoorbeeld als informant, vertaler, adviseur etc, wanneer ze afhankelijk zijn van extern info waar ze zelf intern geen 123 toegang tot hebben is het hbo / wo denkniveau niet zo zeer een vereiste. Je moet je wel weten verrijkend - voor de aivd - op te stellen.
Een groot gedeelte toch echt wel. Wat is daar vreemd aan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je moet dus HBO hebben, ook al zeggen ze dat het belangrijkste eigenlijk is dat je geestelijk 100% bent.Je gaat me toch niet vertellen dat iedereen daar HBO of hoger heeft gedaan?
Geen idee, maar waarom is dat zo onmogelijk dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je moet dus HBO hebben, ook al zeggen ze dat het belangrijkste eigenlijk is dat je geestelijk 100% bent.Je gaat me toch niet vertellen dat iedereen daar HBO of hoger heeft gedaan?
Dan moet ik nog 4 jaartjes extra doorstuderen voordat ik berhaupt kan proberen te solliciterenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom is dat zo onmogelijk dan?
Als ze je telefoonnummer maar niet hebben genoteerd!quote:Op zondag 6 september 2009 21:31 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb ze vandaag nog opgebeld
Als ze maar niet tappenquote:Op zondag 6 september 2009 21:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ze je telefoonnummer maar niet hebben genoteerd!
En wat hadden ze je te vertellen? Of ben je al opgehaald van huis?quote:Op zondag 6 september 2009 21:31 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb ze vandaag nog opgebeld
Is geheimquote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En wat hadden ze je te vertellen? Of ben je al opgehaald van huis?
Tsjaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 4 jaartjes extra doorstuderen voordat ik berhaupt kan proberen te solliciteren![]()
![]()
En gelijk de privacy van jouzelf en mensen dicht bij jou 'hup' inleveren. Iedereen in je famlie getapt. Lekker egoistisch voor een beetje spanning. En dan beland je in een papierbak of moet je de lokale jeugdhonk bespionerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef Tinkepink het volgende:
Dat was vroeger altijd een droom van mij, bij de AIVD werken. Heb alleen nooit gesolliciteerd.
Hoe heb je dat aangepakt, TS? Gewoon een open sollicitatie geschreven?
Even voor de duidelijkheid, ik zal, nu ik moeder van 2 kinderen ben, niet meer solliciteren, maar het spreekt me nog wel erg aan
Ah. Het mbo werf hoekje. Wat een niveau weer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:55 schreef Ypmaha het volgende:
Die interviews zijn wel interessant om te lezen:
Interview met de acquisiteur
Hoi, ik ben acquisiteur bij de AIVD. Letterlijk betekent dat: verwerver, binnenhaler. Veel van mijn collega's bij de AIVD werken voornamelijk op kantoor. Ik kom ook vaak buiten. Dan praat ik met mensen, ‘bronnen' noemen wij die. Het is de bedoeling dat zij mij dingen vertellen waardoor de AIVD weer iets meer te weten komt over de veiligheid in ons land. Je zou kunnen zeggen dat mijn functie van alle functies binnen de AIVD het dichtst in de buurt komt van wat je James Bond in de films ziet doen. Al is het slechts een onderdeel van wat James Bond allemaal kan en mag. Ik geef de informatie die ik krijg door aan n van de inlichtingenofficieren die op kantoor werken. Mijn gesprek met een bron kan een puzzelstukje zijn van een onderzoek waar de inlichtingenofficier aan werkt.
http://www.aivd.nl/jongerenhoek/introductie/interview-acquisiteu/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |