Beters.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:21 schreef mstr het volgende:
Zo, ben er weer vanaf m'n vertrouwde eigen toetsenbord
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:23 schreef ArendBarend het volgende:
Er gaat niets boven groningen, he![]()
Brouwer ten onrechte dood gemeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:24 schreef Zuen het volgende:
de burgemeester van utrecht is dood
Was het maar zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:24 schreef Zuen het volgende:
de burgemeester van utrecht is dood
GeenStijl heeft GeenStijlquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:30 schreef mstr het volgende:
GeenStijl heeft er ook een draai aan gegeven: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015879.html
Utrecht is de beste stad van Nederland. Je hebt er alles, maar het is toch niet te groot, binnen een kwartier rij je van Overvecht naar Hoogravenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:37 schreef Plupke het volgende:
utrecht ?
maastricht !
limburg !
zuid nederland !
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Utrecht is de beste stad van Nederland. Je hebt er alles, maar het is toch niet te groot, binnen een kwartier rij je van Overvecht naar Hoograven
heuj heujquote:
hoe zuidelijker hoe beterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heuj heuj
zuid nederlanders verenigt u
wij zijn toch de gezelligste![]()
dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef odysseynet het volgende:
Nog even en we kunnen allemaal f.e.a.r en nog 5 dagen en Sierra released FEAR Combat. Gratis te downloaden en te spelen. LET OP alleen multi player. Laat dat nou net iets zijn wat ik doe. Dus gratis een super game waarmee je ook nog gratis online kunt gamen
Patserquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef B_BOY het volgende:
ik ga maar ff wat oefeningen doen.
Ik ook, en ik eet me kapot, vandaag al ontbijt, lunch, bus pringles, nog wat andere chips, 2 bapao's en nu 7 KitKat mini's, maar k word nooit dikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef B_BOY het volgende:
zeik niet kut. ik moet gewoon weer afvallen omdat ik sinds me examens alleen maar heb lopen zuipen en feesten. volgend jaar ga ik denk weer fitnessen op school.
het probleem bij mij is ik word oko inet echt dik maarja al me vet hangt puur op me biuk. dusja ziet er gewoon niet mooi uit. arme en benen enz nergens last van maarja buik wel en dat krijg ik er ookg ewoon bijna neit afgetraind. volgend jaar gewoon weer heel veel cardio gaan doen. in combinatie met krachttraining. miss word het dan iets.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ook, en ik eet me kapot, vandaag al ontbijt, lunch, bus pringles, nog wat andere chips, 2 bapao's en nu 7 KitKat mini's, maar k word nooit dik![]()
Aha, cardio zit wel goed bij mij, door voetbal. Verder doe ik thuis nog wat dingen voor den spiertjesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het probleem bij mij is ik word oko inet echt dik maarja al me vet hangt puur op me biuk. dusja ziet er gewoon niet mooi uit. arme en benen enz nergens last van maarja buik wel en dat krijg ik er ookg ewoon bijna neit afgetraind. volgend jaar gewoon weer heel veel cardio gaan doen. in combinatie met krachttraining. miss word het dan iets.
ik doe dus helemaal niets meer aan sportquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Aha, cardio zit wel goed bij mij, door voetbal. Verder doe ik thuis nog wat dingen voor den spiertjes
Beters. Dus we kunnen wel een sihrtloze foto van jou verwachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik doe dus helemaal niets meer aan sport
een jaar lang fanatiek gefitnest en toen was me lichaam best wel strak. vorig jaar had ik echter geen tijd meer om genoeg naar de sportschool te gaan en ben toen gestopt. nu ben ik met wat andere zaken gestopt zodat ik weer kan fitnessen.
wehehehehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:10 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Beters. Dus we kunnen wel een sihrtloze foto van jou verwachtenBij Mr PUB
hmm...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hey dude, doe jij mee aan Mr PUB?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Foto van jezelf maken met je geilste blik. En dan in topic zetten.
Geil?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Foto van jezelf maken met je geilste blik. En dan in topic zetten.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:19 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het is mij trouwens echt een raadsel hoe jij vorig jaar hebt kunnen winnen![]()
Stadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:30 schreef ArendBarend het volgende:
Gaat de TT over utrehct als provincie of als stad trouwens?![]()
Oke, mijn zus studeert daarquote:
Boeiuhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Provincie, Annemiii woont in De Meern.
Waar woont ze?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:34 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Oke, mijn zus studeert daarmaar ik ga naar groningen
![]()
Dan mogen ze dat melden in het topic, en zelf de deelnemerslijst bijwerkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:40 schreef Plupke het volgende:
maikel gaat meedingen voor mrpub 2006, japster trouwens ook
Das 500 meter hiervandaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Op de kanaalstraat, ken je dat?
bont is wannabequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef Brechtje het volgende:
Hey ik wil een bontjas.
Maar ik ben dan toch niet meteen een kampert en shit?
Zo'n jas vind ik mooi.
Doe je mee met Miss PUB?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef Brechtje het volgende:
Hey ik wil een bontjas.
Maar ik ben dan toch niet meteen een kampert en shit?
Zo'n jas vind ik mooi.
Snop waarschijnlijk, en Marly wil ook een gooi doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:05 schreef ArendBarend het volgende:
Zijn er al vrouwelijk deelnemers?
Misses:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:05 schreef ArendBarend het volgende:
Zijn er al vrouwelijk deelnemers?
En ik doe niet mee. Dus helaas Mstr en kornuiten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:31 schreef booo het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar mee als ik samen met Blax miss and mister word
Ik heb serieus altijd gedacht dat jij een gozer wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:31 schreef booo het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar mee als ik samen met Blax miss and mister word
Goed idee, dat laatste.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd gedacht dat jij een gozer was
Is misschien wel een idee om het in koppeltjes te doen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd gedacht dat jij een gozer was
Is misschien wel een idee om het in koppeltjes te doen
Met vrienden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:43 schreef Zuen het volgende:
Hallo allemaal:D:D ik ga lekker bijna naa kreta
En terecht, ze moeten de hele vakantie met jou rondhangenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:49 schreef Zuen het volgende:
ja met vrienden, ik moest wel 500 euro per vriend betalen om mee te mogen.. maar dat hoort erbij
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En terecht, ze moeten de hele vakantie met jou rondhangen![]()
Ik was gisteren kapot johquote:
Zozoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gister niet toen maar 2 pilsjes op thuis op de bank:P
En terecht, die dingen zijn ZO mooi.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:09 schreef spenky het volgende:
echt.. als ik ooit nog is geld heb.. is dat het eerste wat ik koop
jaa die clio is cheil..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb ook wel een geyl wallpapertje nu.
http://www.renault.ua/img/world/wallpaper/clio/clio3_1024.jpg
Wlkequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:13 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa die clio is cheil..
ik heb ook wel een cheile wall paper
Zuip zequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:14 schreef B_BOY het volgende:
ja ik ben op de fiets later.
120%?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:16 schreef mstr het volgende:
ff de nieuwste Alcohol 120% automatiseren
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ooooh
Ik denk wat lult hij over iets met 120% dat ie wil automatiseren
Nee?quote:
Ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:22 schreef Zuen het volgende:
vanavond pirates of the carribean
Ehm boeman natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morrrrgen a'dam onveilig maken met Saaw
en hoerman!
Kom je ff bier lurken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:29 schreef Zuen het volgende:
Ik ga morgen gratis naar het nemo want een vriend van mij werkt er (en toevallig is hij een ex van Saaw)
Mwah ik zit 's middags in uilenstede maar in de loop der avond wil ik wel richting leidseplein gaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef Zuen het volgende:
is goe waar zitten jullie ergens
Ik = wij btw.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ik zit 's middags in uilenstede maar in de loop der avond wil ik wel richting leidseplein gaan
quote:
Andere SC's hebben het toch ook?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, de preciese reden is mij ook even ontschoten.
Ik geloof dat het er toen wel was, in de PUB.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Andere SC's hebben het toch ook?
Hm, ok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geloof dat het er toen wel was, in de PUB.
Vanavond of morgen? Ga jij met D_A en die dudes?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:45 schreef Zuen het volgende:
ja borkydude kom ook naar amsterdam
nee ik ga eerst met wat vrienden naar t nemoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Vanavond of morgen? Ga jij met D_A en die dudes?
Zuipen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:47 schreef mstr het volgende:
M'n avond: Fokken, TV kijken en AutoIt scripten
Ah. Ik ga morgen denk ik in Utrecht uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:50 schreef Zuen het volgende:
[..]
nee ik ga eerst met wat vrienden naar t nemo
Softyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want dan lukt me dat allemaal niet meer
Boeiend, wat is belangrijker, lam worden of een kkscript.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Het lukt nog wel, maar ik denk niet dat die scripts werken
Hoegaardenquote:
Ahhwquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mwah, 't weer kon beter. Maar ineens kwam jij online.![]()
Jouw gevoel klopt altijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:14 schreef booo het volgende:
[..]
Ahhw. Jaa, ik had al zo'n gevoel dat jij je verveelde
Met dit weer?quote:
Altijd.quote:
Ja, op RTLOL5quote:
Ook hoi trouwensquote:
Ja die!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
TOPGEAR![]()
?
komt ook even binnenvallen..![]()
Een dame die auto's kijkt! sweeeeeeeeetquote:
Top Gear is gewoon tofquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een dame die auto's kijkt! sweeeeeeeeet
Ik ook!quote:
p0rn opslaan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hooi, wie heeft een programma waarmee je opendirs leegtrekt voor IE?
Ook, maar in dit geval is het voor mp3'squote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ook, maar in dit geval is het voor mp3's
En? AL weer van het goudgele vocht geproefd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Werkend in de fabriek
Maar we hadden gisteren feest in het dorp en het werd een beetje laat, maar 1.5 uur geslapen. Dus net maar even wat ingehaaldIk moet morgen ook nog werken.
Vorige week ook alquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En? AL weer van het goudgele vocht geproefd?![]()
suikerpinda'squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:09 schreef mstr het volgende:
Ben al 2½ uur alleen thuis, en heb honger, dus ga even wat te eten zoeken
Care.quote:
Dat klinkt echt viesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En? AL weer van het goudgele vocht geproefd?![]()
Ik neem het mee naar achterenquote:
Ik neem jou van achteren ja.!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achteren
Mocht je willen, dat dopertje raakt niet eens mijn lemonpartyquote:
Maar het is echtquote:
Lemonparty zeg je? Daar heb ik nog wel een plaatje van!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je willen, dat dopertje raakt niet eens mijn lemonparty
Plaatje? Ik heb daar nog wel een jaar-bannetje voorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lemonparty zeg je? Daar heb ik nog wel een plaatje van!![]()
Moet je eerst een modje vinden, en daar is nogal een tekort aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Plaatje? Ik heb daar nog wel een jaar-bannetje voor
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je eerst een modje vinden, en daar is nogal een tekort aan![]()
Die is in zicht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Plaatje? Ik heb daar nog wel een jaar-bannetje voor
waar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:24 schreef Blaxje het volgende:
Vanavond gaat tubgirl gepost worden!
hier!quote:
BUPI SCquote:
Nee, maar met een postgemiddelde van 5 per dag ben ik ook meer lurker dan posterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hihi hollander! heb jij wel een bannetje gehad?
dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hooi, wie heeft een programma waarmee je opendirs leegtrekt voor IE?
Pr0ngeilaardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |