Beters.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:21 schreef mstr het volgende:
Zo, ben er weer vanaf m'n vertrouwde eigen toetsenbord
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:23 schreef ArendBarend het volgende:
Er gaat niets boven groningen, he![]()
Brouwer ten onrechte dood gemeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:24 schreef Zuen het volgende:
de burgemeester van utrecht is dood
Was het maar zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:24 schreef Zuen het volgende:
de burgemeester van utrecht is dood
GeenStijl heeft GeenStijlquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:30 schreef mstr het volgende:
GeenStijl heeft er ook een draai aan gegeven: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015879.html
Utrecht is de beste stad van Nederland. Je hebt er alles, maar het is toch niet te groot, binnen een kwartier rij je van Overvecht naar Hoogravenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:37 schreef Plupke het volgende:
utrecht ?
maastricht !
limburg !
zuid nederland !
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Utrecht is de beste stad van Nederland. Je hebt er alles, maar het is toch niet te groot, binnen een kwartier rij je van Overvecht naar Hoograven
heuj heujquote:
hoe zuidelijker hoe beterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heuj heuj
zuid nederlanders verenigt u
wij zijn toch de gezelligste![]()
dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef odysseynet het volgende:
Nog even en we kunnen allemaal f.e.a.r en nog 5 dagen en Sierra released FEAR Combat. Gratis te downloaden en te spelen. LET OP alleen multi player. Laat dat nou net iets zijn wat ik doe. Dus gratis een super game waarmee je ook nog gratis online kunt gamen
Patserquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef B_BOY het volgende:
ik ga maar ff wat oefeningen doen.
Ik ook, en ik eet me kapot, vandaag al ontbijt, lunch, bus pringles, nog wat andere chips, 2 bapao's en nu 7 KitKat mini's, maar k word nooit dikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef B_BOY het volgende:
zeik niet kut. ik moet gewoon weer afvallen omdat ik sinds me examens alleen maar heb lopen zuipen en feesten. volgend jaar ga ik denk weer fitnessen op school.
het probleem bij mij is ik word oko inet echt dik maarja al me vet hangt puur op me biuk. dusja ziet er gewoon niet mooi uit. arme en benen enz nergens last van maarja buik wel en dat krijg ik er ookg ewoon bijna neit afgetraind. volgend jaar gewoon weer heel veel cardio gaan doen. in combinatie met krachttraining. miss word het dan iets.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ook, en ik eet me kapot, vandaag al ontbijt, lunch, bus pringles, nog wat andere chips, 2 bapao's en nu 7 KitKat mini's, maar k word nooit dik![]()
Aha, cardio zit wel goed bij mij, door voetbal. Verder doe ik thuis nog wat dingen voor den spiertjesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het probleem bij mij is ik word oko inet echt dik maarja al me vet hangt puur op me biuk. dusja ziet er gewoon niet mooi uit. arme en benen enz nergens last van maarja buik wel en dat krijg ik er ookg ewoon bijna neit afgetraind. volgend jaar gewoon weer heel veel cardio gaan doen. in combinatie met krachttraining. miss word het dan iets.
ik doe dus helemaal niets meer aan sportquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Aha, cardio zit wel goed bij mij, door voetbal. Verder doe ik thuis nog wat dingen voor den spiertjes
Beters. Dus we kunnen wel een sihrtloze foto van jou verwachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik doe dus helemaal niets meer aan sport
een jaar lang fanatiek gefitnest en toen was me lichaam best wel strak. vorig jaar had ik echter geen tijd meer om genoeg naar de sportschool te gaan en ben toen gestopt. nu ben ik met wat andere zaken gestopt zodat ik weer kan fitnessen.
wehehehehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:10 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Beters. Dus we kunnen wel een sihrtloze foto van jou verwachtenBij Mr PUB
hmm...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hey dude, doe jij mee aan Mr PUB?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Foto van jezelf maken met je geilste blik. En dan in topic zetten.
Geil?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Foto van jezelf maken met je geilste blik. En dan in topic zetten.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:19 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het is mij trouwens echt een raadsel hoe jij vorig jaar hebt kunnen winnen![]()
Stadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:30 schreef ArendBarend het volgende:
Gaat de TT over utrehct als provincie of als stad trouwens?![]()
Oke, mijn zus studeert daarquote:
Boeiuhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Provincie, Annemiii woont in De Meern.
Waar woont ze?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:34 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Oke, mijn zus studeert daarmaar ik ga naar groningen
![]()
Dan mogen ze dat melden in het topic, en zelf de deelnemerslijst bijwerkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:40 schreef Plupke het volgende:
maikel gaat meedingen voor mrpub 2006, japster trouwens ook
Das 500 meter hiervandaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Op de kanaalstraat, ken je dat?
bont is wannabequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef Brechtje het volgende:
Hey ik wil een bontjas.
Maar ik ben dan toch niet meteen een kampert en shit?
Zo'n jas vind ik mooi.
Doe je mee met Miss PUB?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:57 schreef Brechtje het volgende:
Hey ik wil een bontjas.
Maar ik ben dan toch niet meteen een kampert en shit?
Zo'n jas vind ik mooi.
Snop waarschijnlijk, en Marly wil ook een gooi doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:05 schreef ArendBarend het volgende:
Zijn er al vrouwelijk deelnemers?
Misses:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:05 schreef ArendBarend het volgende:
Zijn er al vrouwelijk deelnemers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |