Das nog makkelijker! è inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:43 schreef Gooitzen het volgende:
naast de 1. accent grave.
Nee, het is Les Misérables. 0233 dus. Maarr het is très wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef MaJo het volgende:
Les Misèrables, jeeNu proberen te onthouden. Ik weet alleen ALT + 134 å ben ook zweden liefhebber
Photobucket is er zelfs door vastgelopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Doe maar Asmo, want MaJo is nog steeds die full size van MissHoney aan het uppen.
http://xs.to Asmo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Asmodian het volgende:
Damn, en nu doet Photobucket moeilijk
Toch welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is Les Misérables. 0233 dus. Maarr het is très wat ik bedoelde.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:47 schreef MaJo het volgende:
Cosette
Worstevingersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef lienelien het volgende:
Jammer dat ik de Miss*Honey* vraag gemist had, ik heb dat vanaf het begin gevolgd namelijk![]()
Maar wat ik net toch heb gekocht:
(gnagna)
[afbeelding]
Ik ga jullie overspoelen met fijne vragen![]()
Neeeen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef lienelien het volgende:
Jammer dat ik de Miss*Honey* vraag gemist had, ik heb dat vanaf het begin gevolgd namelijk![]()
(gnagna)
[afbeelding]
Dit is een algemene kennis-quiz. Geen algemene quiz over fotografie (ontwikkelen en afdrukken dus).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:50 schreef lienelien het volgende:
(gnagna)
[afbeelding]
quote:Kun je alsjeblieft met dat lawaai stoppen? Ik probeer uit te rusten
van al die ongeboren kippen stemmen in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |