Yay!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Asmodian +1
helemaal goed einseinseinsofzoweetikveelineenhelicopter
Nee. Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die geen kloon heeft op Fok!.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Daf, ben jij Dafjedaf?
En is er een link naar de pimp?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Asmodian +1
helemaal goed einseinseinsofzoweetikveelineenhelicopter
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die geen kloon heeft op Fok!.
Ik sluit me hierbij aanquote:
De ROFLCOPTER!quote:
I second thatquote:
Dat reken ik goed!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:31 schreef MaJo het volgende:
Xinamen of zoiets? Door de studentenopstand die door de regering hard neergeslagen werd
Je bedoelt die foto waaruit blijkt dat die Chinese tanks niet zo'n stevige motor hebben? Dat 1 persoon zo'n tankje kan tegenhouden ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat reken ik goed!
Tian a men en inderdaad de studenenopstand van 1989 waar Chinesen niets over weten maar wij door een geweldig mooie foto wel
MaJo +1
Jeequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat reken ik goed!
Tianamen en inderdaad de studenenopstand van 1989 waar Chinesen niets over weten maar wij door een geweldig mooie foto wel
MaJo +1
'Tian a men' is de Poort van de Hemelse Vrede. Bij het plein ervoor waren die opstanden dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Poort of plein van de hemelse vrede eigenlijk?
iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bedoelt die foto waaruit blijkt dat die Chinese tanks niet zo'n stevige motor hebben? Dat 1 persoon zo'n tankje kan tegenhouden ofzo?
Dat lijkt niet zo, dat is zo. Hoezo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
idd![]()
Homdeck: Zit ik nu echt naar Nazareth te luisteren of lijkt het maar zo?
Kun je die top 2000 link nog eens geven, ajb, of Homdeck?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
idd![]()
Homdeck: Zit ik nu echt naar Nazareth te luisteren of lijkt het maar zo?
Dacht het welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:35 schreef Neleos het volgende:
Hele domme vraag misschien.
Maar is die tank nou uiteindelijk over die jongen heengereden of niet?
Ah, oke. Tof, dan zal hij nog wel leven ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:36 schreef macondo het volgende:
Nee, die kerel is weggetrokken door een vriend. En niet opgepakt, schijnt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |