Kun je daar trouwen? Dat is zo'n mooi plekkie.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
http://www.eindhoven-toen-en-nu.nl/stratum/huizedeburgh.htm
hier gaan we trouwen!
Niet in het kasteel zelf maar wel in de trouwkapel die ernaast ligt ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je daar trouwen? Dat is zo'n mooi plekkie.![]()
Ook gedaan.Voor de rest van dit jaar staan er geen trouwerijen meer gepland. Tenminste, als het goed is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:59 schreef Troel het volgende:
Misschien het lijstje meteen wat opschonen?
Gefeliciteerd, wat leuk! En jullie hebben nu een datum? Hoe heet je partner/aanstaande (fok-naam)? Leuk, en al veel geplanned, of juist niet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:08 schreef amaranta het volgende:
Net in ondertrouw gegaan. Nu is het helemaal officieel!!!
Ik kwam nog een oud klagenoot tegen, die trouwt een dag eerder.
MIjn aanstaande houdt zijn eigen achternaam en ik die van mij!!!
Wij houden ook ieder onze eigen naam. Het lijkt me zo raar om ineens een andere naam aan te nemen, ik heb dan echt zoiets van 'zo heet ik niet'. Alhoewel ik wel kan begrijpen dat men wel 1 naam aanhoud als gezin zeker als er kinderen zijn. Dat is gewoon makkelijk en voorkomt misverstanden, zelf ben ik er nog niet zo uit hoe ik dat met eventuele kinderen zou doen. Maar goed dat ik nog lang niet aan de orde dus nog genoeg tijd om na te denken !quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:08 schreef amaranta het volgende:
Net in ondertrouw gegaan. Nu is het helemaal officieel!!!
Ik kwam nog een oud klagenoot tegen, die trouwt een dag eerder.
MIjn aanstaande houdt zijn eigen achternaam en ik die van mij!!!
Onze kinderen zou ik de naam van mijn man geven, maar ik blijf gewoon nog altijd mijn eigen ik hoor. Ik zal me ook nergens op abonneren als mevr <naam man> maar wel als mevr <eigen naam>.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Wij houden ook ieder onze eigen naam. Het lijkt me zo raar om ineens een andere naam aan te nemen, ik heb dan echt zoiets van 'zo heet ik niet'. Alhoewel ik wel kan begrijpen dat men wel 1 naam aanhoud als gezin zeker als er kinderen zijn. Dat is gewoon makkelijk en voorkomt misverstanden, zelf ben ik er nog niet zo uit hoe ik dat met eventuele kinderen zou doen. Maar goed dat ik nog lang niet aan de orde dus nog genoeg tijd om na te denken !
zie hierboven...mex dus..quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat leuk! En jullie hebben nu een datum? Hoe heet je partner/aanstaande (fok-naam)? Leuk, en al veel geplanned, of juist niet?![]()
Yups dat bestaat (ik heb trouwens ook 2 jaar op een notariskantoor gewerkt, dus het is hier ook nog beroepsmisvormingquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:52 schreef Spiegelei het volgende:
Oh nog een vraagje (en een beetje een beroepsdeformatie, ik werk op een notariskantoor) is iedereen in algehele gemeenschap van giederen gehuwd of zijn er huwelijkse voorwaarden opgemaakt?
@ leonieke: hoe is dat in Belgie, bestaat daar zoiets als algehele gemeenschap van goederen (kort door de bocht houdt dit in: alles wat van de vrouw was en alles wat van de man was gooi je op 1 grote hoop en daar zijn man en vrouw samen, ieder voor de helft, eigenaar van).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |