Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef macondo het volgende:
Weimar?
Ik zou graag teruggroeten, Neleos, maar Fok! is zo traag dat ik niet weet of mijn post wordt geplaatst voor je weer weg bent....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:13 schreef Neleos het volgende:
Haa! iedereen
Daar heb ik ook last van, het verbaasde me dat mijn "Haa! iedereen" er stond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zou graag teruggroeten, Neleos, maar Fok! is zo traag dat ik niet weet of mijn post wordt geplaatst voor je weer weg bent....
Nee al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:17 schreef Homdeck het volgende:
Goedemiddag
Zit je ook weer te luisteren MaJo?
Joe Jackson![]()
Laatst vroeg ik trouwens Peaches En Regalia van Frank Zappa als audiofragment, maar niemand kende hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zou graag teruggroeten, Neleos, maar Fok! is zo traag dat ik niet weet of mijn post wordt geplaatst voor je weer weg bent....
Het is toch wel geraden? Ik had het ook wel moeten weten eigenlijk, het was wel typisch Zappaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Laatst vroeg ik trouwens Peaches En Regalia van Frank Zappa als audiofragment, maar niemand kende het![]()
Tssssssssssssk. Waar moet dat heen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Laatst vroeg ik trouwens Peaches En Regalia van Frank Zappa als audiofragment, maar niemand kende het![]()
http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee al een tijdje niet meerWat was de link ook alweer? Heb het bij favorieten staan op mijn andere computer maar die is zo traag (en dan is fok helemaal niet te houden
)
Neleos +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:20 schreef Neleos het volgende:
Nepal?
Thanks! Met Simon and Garfunkel nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asx
Ik had gisteren een vrij inhoudsloze mail gestuurd he? Moet je nog meer weten, of moet ik gewoon wachten op nieuws?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Asmodian het volgende:
Heej Homdeck!
Trouwens, om maar even mijn advertentie van gisteren te kopieren en aanpassen: Laat ik trouwens deze gelegenheid, net voordat ik ff iets gaan doen, even aangrijpen voor een schaamteloze promotie van de AKQ-Meet!
Het wordt super-gezellig, dat is gegarandeerd met de rijke schare aan sociale leute die al aangegeven hebben om te komen(nu inclusief Neleos!
)
Maar wat /nog/ gezelliger zou zijn is als Homdeck, Macondo, Pyl en VanKampen ook zouden komen!. Whaddayasay?
Dank je, Homdeck!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/top2000radio.asx
Hey die was voor mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dank je, Homdeck!
Lust for Life!
Dan kan je mooi de 26e buurten bij de meet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:22 schreef vanKampen het volgende:
Asmo,
wanneer was het ook al weer? ben de 25 ste terug van vakantie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |