quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef BwennieBren het volgende:
The Route?
student en vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef vanKampen het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer even van de partij!
Even een andere vraag, beetje off topic
Ik ben hier de laatste tijd af en toe, als ik even tijd heb op mijn werk.
Maar sommige mensen zijn hier echt ALTIJD! Wat doen jullie de hele dag, vakantie? student? baan met veel tijd?
vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef vanKampen het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben weer even van de partij!
Even een andere vraag, beetje off topic
Ik ben hier de laatste tijd af en toe, als ik even tijd heb op mijn werk.
Maar sommige mensen zijn hier echt ALTIJD! Wat doen jullie de hele dag, vakantie? student? baan met veel tijd?
vanKampen +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:51 schreef vanKampen het volgende:
Elvis
carl perkins
jerry Le lewwis
Johny cash
Schiet zeker niet op, of wel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
mijn excuus dat ik hier zit is dat ik ondertussen bezig ben met wat opdrachtjes van vakken af te maken
niet echtquote:
jullie zijn gewoon m'n sociale levenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb al 60 posts per dag.
Daar wil je ook niet trots op wezen.
nopequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:00 schreef AntonDingeman het volgende:
Friedman
AntonDingeman +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Greenspan
Dat is je met je vorige accounts niet gelukt he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb al 60 posts per dag.
Daar wil je ook niet trots op wezen.
... eh ... wat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is je met je vorige accounts niet gelukt he?
PS. heb ik niet een keer een meningsverschilletje met jou gehad een tijdje geleden?
Geen idee........quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Deze songtekst is vertaald vanuit een andere taal naar het Nederlands. Welk nummer is dit en van wie?
Ik heb zoveel gezien
Ik word blind
En ik ben virtueel hersendood
Gezelligheid
Het is lastig genoeg voor me
Neem me weg van deze grote boze wereld
En stem toe om met me te trouwen
Zodat we helemaal opnieuw kunnnen beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |