quote:AJAX heerst
en feyenoord NIET!
en als AJAX niet heerst,
dan heerst AJAX 2
en feyenoord nog steeds NIET!
dat zou wel erg suf zijn. konden nota bene veel eerder al kaarten kopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:47 schreef PLAE@ het volgende:
maar +/- 240 kaarten verkocht bij psv voor zondag ving ik gisteren ergens op. weet niet of het klopt, maar zal wel.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
PSV mist trouwens Gomes, Culina en Ooijer vanochtend op RTL...
Wat een poëet ben je toch, Wolfje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef -Wolf- het volgende:
Toen ik nog heel jong was, schreef ik dit:
[..]wat was ik toen nog een jonkie...
Heb je je meter al geupdate?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef -Wolf- het volgende:
Toen ik nog heel jong was, schreef ik dit:
[..]wat was ik toen nog een jonkie...
uiteraard. ik zette alleen de datum er niet bij omdat ik het te druk vond. maar is misschien toch wel handig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heb je je meter al geupdate?
Ik heb dat niet meegekregen; waar staat je meter voor, Wolf?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:52 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
uiteraard. ik zette alleen de datum er niet bij omdat ik het te druk vond. maar is misschien toch wel handig.
Laat hem dat dan wel buiten de zestien doen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
Jaap Stam mag die vreselijk irritante Jefferson Farfán doormidden schoppen, zal hem leren!![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Piet van Reenen is/was de meest productieve Ajax-spits ooit en maakte 273 officiële doelpunten, KJH is echter in aantocht en heeft nog zo'n vijf seizoenen nodig om hem te overtreffen.
aantal officiele doelpunten van Huntelaar (nu 26) t.o.v. het aantal doelpunten van Piet van Reenen (273, topscoorder allertijden van AJAX).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet meegekregen; waar staat je meter voor, Wolf?
Sponsorkaarten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef super-mario het volgende:
240 kaarten? Dat worden veel Ajacieden! KNVB verwacht 42.000 toeschouwers
AFCA!
Zoals vorig jaar met AC Milan? En dan weer rood krijgen zeker?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Laat hem dat dan wel buiten de zestien doen...
Mag dr ook wel in... Heeft Maarten ook wat te doen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Laat hem dat dan wel buiten de zestien doen...
42000? Dat vind ik wel erg veel. Maar goed we zullen zien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef super-mario het volgende:
240 kaarten? Dat worden veel Ajacieden! KNVB verwacht 42.000 toeschouwers
AFCA!
Zou het hem lukken voor de jaarwisseling?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef -Wolf- het volgende:
Nog 24 doelpunten en KJH zit al bij de club van 50.
Zal niet gebeuren, vrees ik. Dit seizoen nog en hopenlijk volgend seizoen, maar echt niet langer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Dan ben je in ieder geval wel optimistisch ingesteld als je denkt dat KJH hier over vijf seizoenen nog steeds speelt.
Die rode kaart neem ik op de koop toe als hij Farfan dwars door midden schopt...!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zoals vorig jaar met AC Milan? En dan weer rood krijgen zeker?
Farfanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:05 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die rode kaart neem ik op de koop toe als hij Farfan dwars door midden schopt...!
Moet kunnen, voor de jaarwisseling spelen we namelijk nog 20 competitiewedstrijden, minimaal één bekerwedstrijd, één voorrondewedstrijd voor de CL en hoogstwaarschijnlijk zes groepswedstrijden in de CL. Normaliter kunnen we dus uitgaan van een doelpuntje of dertig, KJH is namelijk een fenomeen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zou het hem lukken voor de jaarwisseling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |