Inderdaad als Litso al komt, moet het wel erg slecht zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:42 schreef Litso het volgende:
Wat een ongelofelijk kuttopic.
is dit serieusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef Killaht het volgende:
FF serieus, whahahaah ROFL! Nee echt?
Hoe kan je balzak nou scheuren? bleef je ergens achter hangen? Maar vallen je ballen er dan uit? nee toch? die zitten vast man.
Meeloper!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:45 schreef Appellenflappen het volgende:
Natte ballen
Robert ten Brink
Talpa
Mijn genitaliën, wat doe je??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef cyberstalker het volgende:
Ik was al helemaal blij toen ik de TT las en bedacht dat Dirktator zich nu niet meer zou kunnen voortplanten, en de toekomstige generaties van zijn gebrek aan intellect verlost zullen zijn.
Vergeef die jongen zijn goedgelovigheid, blijkbaar komt ie nog niet lang genoeg op fok!quote:
Op die manier zou het wel een darwin award waard zijn jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef cyberstalker het volgende:
Ik was al helemaal blij toen ik de TT las en bedacht dat Dirktator zich nu niet meer zou kunnen voortplanten, en de toekomstige generaties van zijn gebrek aan intellect verlost zullen zijn.
Geil je ook zo op het blauwe kleurtje?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb lekker op het NSB knopje gedrukt.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geil je ook zo op het blauwe kleurtje?
Een paarse lama IN YOUR FACE!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef Biancavia het volgende:
kweek wat weerstandquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef Biancavia het volgende:
Geen idee. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst verkouden ben geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft weerstand hier mee te maken?
ik hou van rozequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik wel! Donkberblauw of rood vind ik ook mooi hoor
dat niet iedereen meteen over z'n nek hoeft te gaan van een beetje bloedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft weerstand hier mee te maken?
Ik ben nooit ziek...... ik ga niet over mijn nek, maar vind ik het plaatje veel te goorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dat niet iedereen meteen over z'n nek hoeft te gaan van een beetje bloed
Mij boeit het niet, ik vind het gewoon leuk om op het NSB knopje te drukken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dat niet iedereen meteen over z'n nek hoeft te gaan van een beetje bloed
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst verkouden ben geweest.
Ik weet zeker van nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou en misschien ben jij dan wel het laatste stukje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |