Inderdaad als Litso al komt, moet het wel erg slecht zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:42 schreef Litso het volgende:
Wat een ongelofelijk kuttopic.
is dit serieusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef Killaht het volgende:
FF serieus, whahahaah ROFL! Nee echt?
Hoe kan je balzak nou scheuren? bleef je ergens achter hangen? Maar vallen je ballen er dan uit? nee toch? die zitten vast man.
Meeloper!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:45 schreef Appellenflappen het volgende:
Natte ballen
Robert ten Brink
Talpa
Mijn genitaliėn, wat doe je??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef cyberstalker het volgende:
Ik was al helemaal blij toen ik de TT las en bedacht dat Dirktator zich nu niet meer zou kunnen voortplanten, en de toekomstige generaties van zijn gebrek aan intellect verlost zullen zijn.
Vergeef die jongen zijn goedgelovigheid, blijkbaar komt ie nog niet lang genoeg op fok!quote:
Op die manier zou het wel een darwin award waard zijn jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef cyberstalker het volgende:
Ik was al helemaal blij toen ik de TT las en bedacht dat Dirktator zich nu niet meer zou kunnen voortplanten, en de toekomstige generaties van zijn gebrek aan intellect verlost zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |