Koop een krant zou ik zeggen? (NRC)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:23 schreef sp3c het volgende:
als je er een link bij zou zetten dan zou ik het daadwerkelijk gaan lezen
maar goed, ik vind het nogal een vreemde zaak dat er dode kindertjes te betreuren zijn bij bombardementen en men zich concentreerd op 1 of andere PR kneus die in elke oorlog op komt dagen.
dan is het een propagandeactie ... who cares!
kindertjes zijn nog steeds dood
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam. Maar het is er maar eentje hoor, de rest is gekloond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:52 schreef PLAE@ het volgende:
das niet niks.
vast wel geschoten voor de 'oorlog'
Dit wordt echt CONSTANT gezegd maar nooit onderbouwd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:57 schreef venomsnake het volgende:
en die propaganda komt van 2 kanten, ook Israel heeft een zeer goed geoliede propagandamachine.
ga je me nu weer woorden in de mond leggen???quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:49 schreef NorthernStar het volgende:
Doe geen moeite Nyrem. Qana is nooit gebeurd, Israel is zichzelf aan het verdedigen, Hezbollahstrijders gebruiken menselijke schilden en de huizen in Libanon storten in door slechte constructie...
Oorlog? Welke oorlog?
Rare hulpverlener als je het volgende filmpje van de Duitse omroep NDR bekijkt. Hij geeft o.a. instructies aan een cameraman om te blijven filmen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:21 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lees het verhaal maar in de krant (duitse krant interview) als je het wil weten en hoe ze dood zijn gegaan![]()
(oh en over die oude foto's: de man is al ruim 10 jaar hulpverlener)
uitgebreide media promotie middelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit wordt echt CONSTANT gezegd maar nooit onderbouwd.
Dat terwijl propaganda aan de kant van de hezbollah wel al tig keer aangetoond is.
Kom eens met voorbeelden waar Israel propaganda gebruikt.
Natuurlijk niet neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:57 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb die ophef rond die gast sowieso nooit begrepen, ook al was het een hizbollah propaganda mannetje, dat maakt de dood van die mensen er niet minder erg om.
Kom op man, denk na, westerse propaganda is veel verfijnder natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:13 schreef Refragmental het volgende:
Dat terwijl propaganda aan de kant van de hezbollah wel al tig keer aangetoond is.
Niet onderbouwde onzin uitkramen heeft inderdaad geen nut.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:49 schreef NorthernStar het volgende:
Doe geen moeite Nyrem.
Qana is wel gebeurd, alleen zijn de omstandigheden zeer twijfelachtig en zitten er grote tijdsgaten tussen het bombardement en het instorten van het gebouw.quote:Qana is nooit gebeurd
Jep, wat moet je anders doen tegen hezbollah shitforbrains die raketten afvuren vanuit woonwijken? Gewoon door laten gaan?quote:Israel is zichzelf aan het verdedigen
Durf je dit te ontkennen?quote:Hezbollahstrijders gebruiken menselijke schilden
Dit is wel je reinste flauwekul, tis echter slechts de mening van 1 persoon die in het publiek zat bij een programma.quote:en de huizen in Libanon storten in door slechte constructie...
De oorlog die Hezbollahquote:Oorlog? Welke oorlog?
ik krijg het NRC iedere dag thuis, wijs me maar in de goede richtingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:36 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Koop een krant zou ik zeggen? (NRC)
nee ik bedoel ELKE OORLOG er is altijd wel zo'n figuur te vinden wat heel hard bij elk slachtoffer gaat zitten huilen voor een mooie foto. of dat nu daadwerkelijk een hulpverlener is of een PR mannetje wil ik in het midden latenquote:Er waren veel journalisten. Deze journalisten willen uiteraard foto's.
Met PR-kneus bedoel je hulpverlener (neem ik aan)
en ja, dat doen hulpverleners tijdens oorlogen....
en met elke oorlog bedoel je: De israelische eenzijdige beschietingen/bombardementen op een onschuldige bevolking? (neem ik maar aan)
ps: De man in kwestie: Abu Shadi Jradi van de dienst Burgerbescherming.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:26 schreef Boomstam het volgende:
Kan je omwille van 1 kinderslachtoffer een oorlog tegen een slecht land niet beginnen?
DAAROM JUIST !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:31 schreef Boomstam het volgende:
ik had het niet over libanon specifiek![]()
geef me je adres is, kan ik je 20ct opsturen zodat je iemand kan bellen die je vaagheid wel snaptquote:
oja das waar, nazi duitsland was ook niet echt slecht maar alleen voor de mensen die nazi duitsland niet lief vondenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:31 schreef Hallulama het volgende:
Slecht is in the eye of the beholder. LEER het nou eens!
Ik heb het idee dat jij niet helemaal snapt wat propaganda is, propaganda wil niet anders zeggen dan het beïnvloeden van de publieke opinie. Hizbollah doet dat door lijken te tonen, in te spelen op de emotie, niet zeggen hoeveel strijders er om zijn gekomen maar alleen de successen melden, en 1 keer in de week een anderhalf uur durende speech van Nasrallah.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het blijven mensen, mensen doen nu eenmaal slechte dingen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:41 schreef Hallulama het volgende:Als je wordt aangevallen heb je het recht om jezelf te verdedigen Maar je bent wel gek als je 't zo ver laat komen dat je wordt aangevallen Nog gekker ben je wanneer je ZELF aanvalt Het fenomeen oorlog had al lang afgeschaft moeten worden Het is een belediging voor de mensheid dat dergelijke evenementen nog steeds plaatsvinden
En nu ga ik pijp roken.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:41 schreef Hallulama het volgende:
En nu ga ik pijp roken.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |