Waarom dan gelijk een forumban?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:00 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
SHE post hier..en die is tegenwoordig mod in maar liefst 2 subforaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou goed..even denken. Geef me 2 tellen
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic1 het volgende:
Stanley en ik hebben buitenechtelijk ge-slowchat Geenaanmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hele goede vraag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:02 schreef bofneger het volgende:
[..]
Waarom dan gelijk een forumban?
Ik vind sowieso dat MEN wel een goed rehabilitatiesubforum is.
Laat een ban jullie niet uit elkaar houden!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic1 het volgende:
Stanley en ik hebben buitenechtelijk ge-slowchat Geenaanmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
N80quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:03 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Hele goede vraag.
Eens
Vraag:
Welk nieuwe model telefoon van Nokia heeft een 3Megapixel camera?
Die ja.quote:
Met clownsnor zie je er toch beter uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:03 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Hele goede vraag.
Eens
Vraag:
Welk nieuwe model telefoon van Nokia heeft een 3Megapixel camera?
Ik heb mensen wel eens traag zien posten maar dit slaat allesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:07 schreef lienelien het volgende:
MaJo is lievom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:09 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Ik heb mensen wel eens traag zien posten maar dit slaat allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Exactly my point :pquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo?
kijk dan maar eens in het vorige deelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik dat ergens van kennen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:11 schreef Neleos het volgende:
Als je een vogel koopt,
moet je goed kijken of 'ie geen tanden heeft:
als 'ie tanden heeft, is het geen vogel
als 'ie tanden heeft, is het geen vogel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop