Ja toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:11 schreef geenaam het volgende:
Wat een topsfeer hier!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ík?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Geen vriendjes. Gaat naar.. eh..bed. ofzo. Doe eens lief.
Ik heb deze gemist. Waar ging 't ook al weer over?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:09 schreef Jajong het volgende:
Laat maar, jullie zijn allemaal heel 'origineel' en luisteren allemaal naar hele goede muziek. Het feit dat deze 'domme negers' veel meer CD's verkopen dan alle indiebands bij elkaar is natuurlijk belachelijk want, die bands die allemaal dezelfde akkoorden 20 keer achter elkaar aanslaan en allemaal "The nogwat" heten zijn natuurlijk wel heel cool.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:20 schreef Neleos het volgende:
Mwoa, ik ga slapen, wel te rusten mensen.
Dank jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet eng dromen over domme negers, hèquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:22 schreef bofneger het volgende:
zo, mooi topic weer
was ik niet van plan, nee, hoezo. Ze zijn toch niet in de buurt he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
niet eng dromen over domme negers, hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je goede sloten op je deur hebt.. Dan niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
was ik niet van plan, nee, hoezo. Ze zijn toch niet in de buurt he?
Goeie tipquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je goede sloten op je deur hebt.. Dan niet.
En vooral geen radio aanzettenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je goede sloten op je deur hebt.. Dan niet.
En vooral geen 50 Cent opzetten! Dan komt het goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En vooral geen radio aanzetten
Ha! jij bent niet eens een neger.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:26 schreef Jajong het volgende:
Grappig man, echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop